دیجی پت
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
دیجی پت
دو شنبه 28 تير 1400 ساعت 10:50 | بازدید : 485 | نویسنده : علی | ( نظرات )

ضمن همکاری با معتبرترین برندهای غذایی دنیا تضمین کننده حفظ سلامت حیوانات خانگی شماست. ما با دیدگاهی روبرو شدیم که بدون هیچ زحمتی والدین حیوانات خانگی را در حفظ و نگه داری هرچه بهتر حیواناتشان کمک کنیم. گرفتن حیوان خانگی مانند بدست آوردن کودکی است که نیاز به مراقبت و همچنین تمام نیازهای اساسی یک کودک را دارد. ما عشق شما نسبت به حیوان خانگی شما و همچنین مشکلاتی که هنگام فرزندپروری حیوانات خانگی با آن روبرو هستید را درک می کنیم ، که باعث می شود چشم انداز خود را با توجه به دغدغه شما تنظیم کنیم.

از خرید غذای خشک سگ ، خرید غذای خشک گربه ، خرید کنسرو سگ ، خرید کنسرو گربه ، خرید سوپ گربه ، خرید اسباب بازی سگ ، خرید اسباب بازی گربه ، خرید اسکرچر گربه ، خرید باکس سگ ، خرید باکس گربه ، خرید ظرف ادرار گربه ، خرید جای خواب گربه ، خرید خاک گربه ، خرید مولتی ویتامین گربه ، خرید ظرف آب و غذای سگ ، خرید ظرف آب و غذای گربه ، خرید تشویقی گربه ، خرید تشویقی سگ ، خرید بستنی گربه ، خرید مالت گربه ، خرید مسواک گربه ، خرید یونجه خرگوش ، خرید پلت پرندگان ، خرید بستر جوندگان و غیره…

و همچنین همه برند ها مانند:

رویال کنین ، جوسرا ، رفلکس ، هپی کت ، فیدار ، مفید ، دکتر کلادرز ، دکتر هیلز و …

با قیمت های غیرمنتظره و تخفیف های هر روز را در دیجی پت خرید کنید. مهم نیست که چه حیوان خانگی را در اختیار دارید مهم این است که شما حیوان خانگی دارید و هر زمان که برای آنها چیزی سفارش دهید دیجی پت در کنار شماست.

در دیجی پت، ما تلاش می کنیم دستیابی به همه چیزهایی که حیوان خانگی شما دوست دارد را برای شما آسان کنیم. تمام محصولاتی را که سفارش می دهید ، مستقیماً درب منزل تحویل می دهیم. فلسفه دیجی پت بسیار ساده است: ما می خواهیم بهترین مجموعه ممکن از محصولات حیوان خانگی را برای مشتریان خود ارائه دهیم. تلاش ما این است که اطمینان حاصل کنیم، گسترده ترین انتخاب ممکن را از محصولات دارای بهترین کیفیت با بهترین قیمت ممکن در هر نقطه از ایران همراه با بهترین خدمات ممکن و تحویل به موقع محصولات درب منزل خود دریافت می کنید.

دیگر نیازی به رانندگی و جستجوی پت شاپ نیست، شما میتوانید همان محصولاتی که در پت شاپ بصورت حضوری خرید میکنید با همان کیفیت و ضمانت اصل بودن کالا از دیجی پت خرید کنید. همچنین تیم پشتیبانی ما بصورت 24 ساعته در 7 روز هفته در خدمت شما عزیزان است.

دیجی پت از شما دوست داران حیوانات خانگی استقبال می کند. ما همیشه در کنار شما و آنها هستیم.منبع


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 455
:: باردید دیروز : 141
:: بازدید هفته : 1289
:: بازدید ماه : 5423
:: بازدید سال : 13371
:: بازدید کلی : 38778