غذای خشک رویال کنین
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
غذای خشک رویال کنین
دو شنبه 21 تير 1400 ساعت 11:42 | بازدید : 644 | نویسنده : علی | ( نظرات )

برند رویال کنین فرانسه، تولید کننده انواع غذاهای سگ و گربه است و صادر کننده این غذاها نیز میباشد. رویال کنین در سال 1968 به عنوان اولین تولید کننده غذای خشک گربه و سگ، فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه برای نژاد‌های مختلف فرمول مخصوص خود را تهیه نموده است.
زیرا معتقد است که و با مطالعه دقیق بر روی این حیوانات و کسب اطلاعات با جزییات کامل از شکل صورت و فک گرفته تا پوست و مو، توانسته تا فرمول های دقیقی از تغذیه نژاد‌های مختلف سگ و گربه بدست بیاورد. غذای خشک رویال کنین یکی از این غذاها می باشد که توسط مجموعه ای از متخصصان و دامپزشکان تهیه شده است.
در سر تا سر دنیا از مواد غذایی آماده برای سگ و گربه که توسط برند غذای خشک رویال کنین تهیه شده، استفاده می کنند. زیرا مجموعه غذایی کاملی برای نیاز‌های ضروری انواع گربه و سگ است که شرایط گوناگونی دارند تولید شده است. غذای خشک سگ و گربه یکی از انواع مواد غذایی تهیه شده رویال کنین (در کنارپوچ و غذاهای دیگر) است و دسته بندی غذای خشک این حیوانات(درمانی، غیر درمانی، مراقبتی،سن و..) به صورت تخصصی فرموله شده میباشد.

غذای سگ و گربه رویال کنین

راهنمای خرید غذای سگ رویال کنین

برای خرید غذای خشک سگ بالغ، باید نکات مختلفی توجه کردفروشگاه لوازم حیوانات خانگی که در ادامه بصورت تیتر وار به این عوامل اشاره میکنیم.

نژاد سگ: سگ ها نیز همچون دیگر حیوانات از تنوع نژادی بسیاری خصوصا در عصر فعلی ما برخوردار هستند و به طبع با توجه به نژاد خود از یکسری عادت های غذایی خاصی نیز تبعیت می کنند. که برند رویال کنین نیز محصولات متنوعی را برای نژاد های گوناگون سگ در نظر گرفته است.
سن سگ: سگ ها در سنین مختلف خود نیاز به تامین یک سری از مواد غذایی جهت افزایش سوخت و ساز و همچنین رشد بهتر جسمانی خود دارند و به همین خاطر بایستی برای تهیه کردن یک غذای تر و یا خشک سگ حتما به سن آن نیز توجه لازم را داشت.
جثه و فعالیت حیوان: میزان وزن با توجه به نسبت متعادل نژاد سگ و همینطور میزان فعالیت سگ ها از دیگر فاکتور های مهم انتخاب غذای او میباشد.
حساسیت و شرایط خاص: سگ ها ممکن است در شرایط خاصی نظیر دوره عقیم سازی یا حساسیت گوارشی به برخی از مواد غذایی باشند که اگر سگ شما دارای چنین شرایطی است، باید در خرید غذای خشک به آن توجه کنید.
بسته محتوایی: و در انتها با توجه به نکات ذکر شده در بالا، و با توجه به اطلاعات درج شده روی بسته غذای خشک که نشان دهنده مواد تشکیل دهنده، ارزش غذایی و اختصاصی نژاد و شرایط خاص، محصول مورد نظر خود را خریداری میکنیم.

غذای سگ رویال کنین

چرا غذای برند رویال کنین

بهترین غذای تجاری حیوانات خانگی در صورتی تهیه میگردد که پشتوانه علمی و عملی بالایی داشته باشد و در تمام طول مسیر خط تولید زیر نظر متخصصان و آزمایشگاه های معتبر باشد و به صورت مدام از محصولات تولید شده آزمایشهای دقیق انجام شود. برند رویال کنین فرانسه از جمله این شرکت ها است که محصولات با کیفیت از جمله غذای خشک گربه و غذای خشک سگ را تولید می نماید. علت ماندگاری و روند روبه رشد مواد غذایی این شرکت، مواد اولیه بسیار مرغوبی است که با دقت فراوان تهیه میگردد و قبل از ورود به خط تولید هر کدام زیر نظر متخصصان بررسی میشود. از زمان تولید غذای خشک از هر نوعی که باشد تا زمانی که برای ارسال به مشتریان بسته بندی آماده میشود، تمام مراحل با دقت و مطالعه انجام میگیرد و به همین دلیل این برند عرضه کننده انواع مواد غذایی سگ و گربه حدود 50سال توانسته در لیست بهترین تولید کنندگان غذای خشک سگ و گربه باشد.

راهنمای خرید غذای گربه رویال کنین

زمانی که به محصولات شرکت رویال کنین دقت کنید، متوجه می شوید که هر محصولی برای نژاد خاصی از گربه تهیه شده است. مثلا غذای خشک مخصوص گربه پرشین، گربه بنگال، گربه مین کون، رگدال، مو کوتاه آمریکایی و گربه سیامی از محصولات این شرکت است. با توجه به اینکه غذای خشک گربه برای درمان، غیر درمان و یا تقویت کننده و مراقبت از سلامت گربه فرمول نویسی شده باشد، ترکیبات متفاوتی خواهد داشت. مواد و ترکیبات اصلی که در هر نوع غذای خشک گربه وجود دارد شامل پروتئین، چربی، غلات، ویتامین ها و مواد معدنی و سبزیجات میباشد که درصد این مواد در انواع غذای خشک گربه متفاوت خواهد بود. غذای گربه صرف به صورت خشک نیست و محصولات تجاری به غیر انواع غذای خشک گربه به صورت کنسرو شده نیز وجود دارند، ولی غذای خشک نسبت به کنسرو یا مرطوب دارای مزایایی است مثلا نگهداری از آسانتر می باشد و دیرتر خراب می شود و ماندگاری بالاتری دارد.

غذای گربه رویال کنین

خاصیت درمانی غذای خشک گربه رویال کنین

غذای خشک گربه که دارای مواد غذایی کاملی برای رشد گربه می باشد، برای درمان برخی بیماری ها در گربه نیز مورد استفاده قرار میگیرد و با مصرف غذای خشک گربه علاوه بر تامین مواد غذایی بدن، درمان بیماری نیز صورت میگیرد. طبقه بندی غذای خشک گربه بسیار دقیق است مثلا برای سنین مختلف از زیر یک سال به بالا انواع غذاهای خشک همراه با موادی که علاوه تغذیه به درمان بیماری خاصی کمک می کند، وجود دارد. غذای خشک گربه مخصوص پوست و مو علاوه بر مواد غذایی لازم برای بدن گربه می تواند تاثیر فوق العاده ای بر روی پوست و موی گربه بگذارد. گربه های که پوست و موی حساسی دارند توسط غذای خشک گربه ویژه پوست و مو به طور کامل بهبود پیدا می کنند و این غذا سیستم ایمنی این حیوان را نیز قوی می کند. این محصول دارای انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان می باشد. روغن ماهی که در غذای خشک گربه از برند رویال کنین وجود دارد موجب پر پشت شدن و کیفیت موها نیز می شود. انواع مواد معدنی مانند روی، مس و انواع اسید آمینه ها و اسید چرب در این محصول موجود است که یک دوره مصرف آن که کمتر از یک ماه است نتیجه بسیار خوبی برروی گربه مشاهده خواهد شد. غذای خشک برای گربه های بالغی که دارای مشکلات کلیوی هستند می توانند با مصرف غذای خشک این بیماری را در گربه از بین ببرد. غذاهای تولید شده در شرکت رویال کنین فرانسه دارای بهترین کیفیت می باشد.

پت شاپ انلاین

مجموعه انیمال کده با تیمی متشکل شده از دامپزشکان متخصص و دست اندرکاران دلسوز، سعی دارد با گردآوری بهترین برند مواد غذایی و وسایل ضروری و بهداشتی حیوانات خانگی در کنار کمترین قیمت در سلامت و رشد حیوانات خانگی شما سهیم باشند.
همچنین شما میتوانید با مراجعه به بخش تماس با ما ،مشکلات حیوانات خانگی خود را با ما در میان بگذارید و به صورت رایگان از دامپزشکان ما مشاوره بگیرید.

منبع



موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 63
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 756
:: بازدید ماه : 4890
:: بازدید سال : 12838
:: بازدید کلی : 38245