کنسرو گربه دیجی پت
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
کنسرو گربه دیجی پت
یک شنبه 13 تير 1400 ساعت 12:57 | بازدید : 561 | نویسنده : علی | ( نظرات )

 

گربه ها گوشت خوارند و عاشق رژیم غذایی غنی از گوشت هستند و به آن نیاز دارند. طعمه های وحشی به اندازه 75٪ آب دارند، به همین دلیل گربه ها برای به دست آوردن آب از طریق غذایی که می خورند تکامل یافته اند. آب نقش مهمی در عملکرد بدن گربه، به ویژه هضم غذا دارد. گربه ها تمایل ندارند برای آبرسانی مناسب بدن خود، آب کافی بنوشند.

ویژگی های کنسرو گربه

یک راه حل ساده برای جلوگیری از کم آبی بدن گربه این است که غذای کنسرو شده گربه را به برنامه غذایی آنها اضافه کنید.
بنابراین غذای مرطوب کنسرو گربه دیجی پت مغذی ترین گزینه برای گربه بالغ و بچه گربه ها است. کنسرو گربه پروتئین حیوانی را در اختیار بچه گربه ها قرار می دهد. گربه ها طعم کنسرو را دوست دارند.

آیا می دانید کنسرو گربه چه فوایدی دارد؟

کنسرو گربه به هیدراته نگه داشتن بچه گربه شما کمک می کند و برای حفظ سلامتی مهم است.
با داشتن کنسرو با کیفیت و مرغوب برای گربه به سلامتی بچه گربه خود کمک کنید. گنجاندن غذای کنسرو گربه در رژیم غذایی آن، می تواند اطمینان از تغذیه مناسب همراه مراقبت را آسان کند.

چرا کنسرو گربه؟ | آیا غذای کنسروی برای گربه کافی است؟

با توجه به این‌که تغذیه مناسب و کافی جزو مهم‌ترین عواملی است که سلامتی گربه ها را تضمین کرده و حتی به افزایش طول عمر آن‌ها کمک می کند؛ بنابراین لازم است که در انتخاب غذای گربه خود نهایت دقت را به خرج دهید؛ هم چنین دیگر دستتان آمده که اگر قرار باشد برای گربه خود غذایی انتخاب کنید، بدون تردید کنسرو در کنار غذای خشک گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود. البته باید توجه داشت که کنسرو گربه تنها زمانی ثمربخش خواهد بود که از برندهای معتبر و باکیفیت تهیه شود. به همین دلیل است که ما در پتیشا به ارائه محصولاتی از برندهای درست‌وحسابی پرداخته‌ایم تا خیالتان از بابت سلامتی حیوان خانگی‌تان کاملاً آسوده باشد. باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که استفاده از کنسرو گربه در کنار غذای خشک ضروری است.

 

شرایط نگهداری کنسرو گربه

برخلاف غذای خشک گربه، کنسرو گربه پس از باز شدن به یخچال نیاز دارد، به این معنی که شما نمی توانید غذای مرطوب گربه را تمام روز بیرون بگذارید. اگر در مکانی هستید که به یخچال دسترسی ندارید، برای میان وعده گربه خود، از غذای خشک گربه به جای غذای کنسرو گربه استفاده کنید. خرید بهترین مارک های کنسرو گربه راهی عالی برای ارائه رژیم غذایی متعادل بچه گربه شما ارائه می دهند.

خرید و قیمت کنسرو گربه

در بهترین پت شاپ تهران ما بهترین غذاهای مرطوب و کنسروی گربه را به اشتراک گذاشته ایم و به سوالات متداول شما در مورد غذای گربه و رژیم غذایی مرطوب پاسخ خواهیم داد.

طریقه مصرف کنسرو گربه

همان طور که گفتیم اولین نکته این است که قبل از باز شدن کنسرو گربه، باید در مکانی سرد و خشک نگهداری شود. در صورت باز شدن کنسرو، بیش از 4 ساعت خارج از یخچال نماند. به عبارت دیگر اگر غذای کنسروی گربه بیشتر از 4 ساعت بیرون از یخچال باشد، باید حتما آن را دور بریزید.

هر کنسرو باز شده را می توانید، بین 5 تا 7 روز در یخچال نگهداری کنید. درصورتی که کنسرو گربه مصرف نشود، بعد از 7 روز باید دور بریزید. شما می توانید برای تازه نگه داشتن غذای کنسروی گربه، آن را به ظرف شیشه ای انتقال دهید و یا یک درب پلاستیکی روی قوطی کنسرو قرار دهید.

آیا کنسرو گربه را باید جوشاند؟

سوالی که بسیاری از کاربران از مشاورین فروش ما میپرسند، این است که آیا کنسرو گربه را باید جوشاند؟

احتمالا این سوال از آنجا به وجود آمده است که ما کنسروهایی که برای حیوانات خانگی تهیه می کنیم را با کنسروهایی که برای مصرف انسان می خریم، مقایسه می کنیم. چون کنسروهای مصرف انسان باید حدود نیم ساعت جوشانده شود، فکر می کنیم کنسرو گربه نیز باید جوشانده شود.

طرز استفاده کنسرو گربه به گونه ای است که نیازی به جوشاندن آن ندارد و به محض باز شدن درب کنسرو، می توان در اختیار گربه دلبندتان قرار دهید. بنابراین عدم نیاز به جوشاندن کنسرو گربه، یکی از مزیت های آن است.

خرید کنسرو گربه

اگر مطمئن نیستید کدام برند کنسرو گربه را امتحان کنید؟ فروشگاه پتیشا بهترین غذای کنسروی گربه را در بازار شامل فیدار، شایر، سیمبا و … ارائه می دهد.

حال که از تاثیر غذای کنسروی بر سلامتی گربه ها مطلع شده اید، این نوید را برایتان داریم که به راحتی و در اسرع وقت می توانید کنسرو گربه مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی پتیشا تهیه کنید. در اینجا فرصتی کم نظیر در اختیارتان قرار می گیرد که کنسرو گربه را از میان مارک های مورد علاقه گربه‌تان و همین طور بر اساس عطر و طعم دلخواهش پیدا کرده و با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه خریداری نمایید. بدین صورت قادر خواهید بود که هر وعده غذایی گربه را با یک غذای خوب و مفید پوشش دهید.

منبع

برای راهنمایی بیشتر و اطلاع از قیمت کنسرو گربه کافیست با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 348
:: باردید دیروز : 141
:: بازدید هفته : 1182
:: بازدید ماه : 5316
:: بازدید سال : 13264
:: بازدید کلی : 38671