6 گام طلایی و کلیدی در سرمایه گذاری ملک و املاک
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
6 گام طلایی و کلیدی در سرمایه گذاری ملک و املاک
سه شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 23:44 | بازدید : 446 | نویسنده : علی | ( نظرات )

قدم اول : تحقیقات میدانی گسترده املاک؛ ابتدا برای شروع شما باید اطلاعات زیادی در مورد املاک و زمین ها و … جمع آوری نمایید، از همین خاطر از تعیین یک ناحیه شروع کنید. در ذهنتان خانه مورد علاقه تان را تصویر سازی کنید با جزئیات و متناسب با مقدار پولی که میخواهید سرمایه گذاری کنید و در ادامه بدنبال آن بگردید. قدم اول بیشترین زمان را باید به خود اختصاص دهد. باید تمام املاک با شرایط مورد نیازتان را بیابید و سپس آنها را بازدید کنید، با صاحب خانه صحبت کنید، از همسایه ها و هم محلی ها راجع به آن سوال کنید. بعضی مواقع در روزنامه و مجلات مربوط به آگهی میتوانید به سادگی ملکی با مشخصات دلخواه تان بیابید، پس نیاز نیست فقط به بنگاه های ملکی مراجعه فرمایید.

 

قدم دوم : وارد مذاکره شوید و کمترین قیمت ممکن را پیشنهاد دهید؛ پیش نیاز موفقیت در قدم دوم تجربه زیاد و کسب علم است شما میتوانید برای سرمایه گذاری در املاک از مشاورین مجموعه دلفین وست کمک بگیرید.. شما باید برای موفقیت در قدم دوم، بیش از دیگر معامله کنندگان از علم مذاکره اطلاعات داشته باشید و بیشتر از دیگر سرمایه گذاران تجربه معامله کردن داشته باشید. در دنیای سرمایه گذاری املاک اصطلاح مهمی مطرح است؛ سود اصلی معاملات ملکی در فروش نیست، بلکه در خرید آنهاست.

بنابراین وقتی که ملک مورد علاقه تان را پیدا کردید و مشخص شد نسبت به ملک های دیگر حوالی قیمت پایین تری دارد و امکان بازسازی آن وجود دارد، باید سریعا با مالک آن وارد مذاکره شوید. شما میتوانید با توجه به تجربه و هنر مذاکره، ملک را بخرید و نحوه پرداخت آنرا به صورت چند قسط مدت دار پرداخت کنید و یا وام بانکی بگیرید تا دیرتر و بعد از تعمیر و فروش ملک مبلغ آنرا پرداخت نمایید؛ تا در دوران تعمیر پول نقد دستتان باشد و بتوانید سریع تر کار تعمیر را تمام کنید.

 

قدم سوم : نقل مکان کنید و فقط شروع کنید؛ خب، شما معامله را با موفقیت پشت سر گذاشتید و به ملک دلخواهتان رسیدید، حالا باید آستین ها را بالا بزنید و شروع کنید شب و روز کار کردن تا در کمترین زمان ممکن آنرا به پایان برسانید. این قدم، قدم بحرانی است، بیشتر سرمایه گذاران در قدم سوم درجا میزنند و همین موضوع موجب شکست سرمایه گذاری آن ها می شود. شما باید در کمترین زمان کار تعمیر را به پایان برساند و توصیه داریم برای خانه اول و دوم تان خودتان تنها اقدام کنید. اگر لازم شد، دوره هایی در این میان بگذرانید تا علم کافی از تعمیر و نصب انواع بخش های یک نمای داخلی ساختمان را بلد باشید تا بعدها اگر آنرا به کارگر می سپارید از روند انجام آن آگاه باشید.

 

قدم چهارم : فصل برداشت؛ حالا نوبت آن رسیده است که بعد از گذشت ماه های سخت و کار کردن در تعطیلات از دسترنج خود نهایت استفاده را ببرید. شما حالا میتوانید ۳ اقدام زیر را در دستور کار داشته باشید :

  1. خانه را به قیمتی بالاتر از قیمت که خریدید بفروشید و با سود مازاد آن ملکی دیگر بخرید و مراحل ۱ تا ۴ را مجددا انجام دهید.
  2. خانه بازسازی شده را اجاره دهید، با پول پیش مستجر خانه بدهی، قبلی و خانه ای جدید بخرید و اقدام به تعمیرش نمایید.
  3. خانه بازسازی شده را اجاره دهید، سپس از بانک بر روی خانه بازسازی شده وام بگیرید و مبلغ را به همراه پول پیش خانه بر روی یک ملک بزرگ تر سرمایه گذاری کنید و با مبلغ ماهانه پرداختی مستجر اقدام به بازپرداخت قسط بانکی نمایید.

 

قدم پنجم : روند را تکرار کنید؛ بعد از گذران مراحل ۱ تا ۴ شما تا حدودی تجربه اولیه و لازم کسب کنید، هم اکنون قادر خواهید بود با تکرار روند بیان شده، خانه های بهتر، با شرایط بهتر و با قیمت بهتری بخرید و تعمیر کنید و بفروشید و با این کار خانه های بیشتری خواهید داشت، تجربه بیشتری خواهید داشت و پول و اعتبار بیشتری نزد بانک دارید.

 

قدم ششم : به سمت خانه های بزرگ تر حرکت کنید؛ زمانی که سرمایه گذاری تان شروع می شود، با خانه های کوچک و ریسک های کوچک و درامد کمتر شروع میکنید، ولی بعدا با کسب مهارت و تجربه، باید به سمت خانه های بزرگ تر حرکت کنید و ذهن تان را درگیر خانه های کوچک تر نکنید. خانه های بزرگتر برعکس حجم شان، تعمیرات کمتر و مشتری های بهتر و سود بیشتری دارند، به صورتی که یک خانه بزرگ میتواند به اندازه ۵ خانه کوچک برای شما سود داشته باشد ،درحالی که زحمتی که بابت ان می کشید شاید نصف زحمتی باشد که بابت یک خانه کوچک می کشید.

منبع:کدبورس

 



برچسب‌ها: مسکن ,

موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 67
:: باردید دیروز : 608
:: بازدید هفته : 944
:: بازدید ماه : 4033
:: بازدید سال : 17071
:: بازدید کلی : 42478