بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال چیست؟
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال چیست؟
پنج شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 23:3 | بازدید : 607 | نویسنده : علی | ( نظرات )

سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال در سال‌های اخیر رونق زیادی داشته است و افراد زیادی از آن بهره می‌برند. با توجه به این که اکثر معاملات به کمک تکنولوژی‌های جدید مانند رایانه و اینترنت انجام می‌گیرد، استفاده از ارز دیجیتال نیز روز به روز رشد بیشتری خواهد داشت؛ زیرا سرعت تراکنش با آن‌ها به مراتب سریع‌تر از روش‌های سنتی است و مزیت‌هایی دارند که سبب شده است تا بتوانید بهتر با آن‌ها کار کنید.

ارزش هر کدام از ارزهای دیجیتال در طول دوران تمدن خود تغییر می‌کنند و فعالان در این حوزه دوست دارند بدانند که کدام یک از آن‌ها در سال آتی می‌تواند سودآوری بیشتری را برایشان به همراه داشته باشد.

با ما همراه باشید تا برای سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال اطلاعاتی مفید در اختیارتان قرار دهیم تا این بار بتوانید هوشمندانه‌تر عمل کنید.

بهترین سرمایه‌گذاری ارز دیجیتالی در سال ۲۰۱۹

کسانی که در فضای ارزهای رمزنگار شده و دیجیتال فعالیت می‌کنند اطلاعات زیادی در این مورد دارند و می‌توان از رهنمودهای آنان برای سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال بهره برد. برخی از این کارشناسان معتقدند که برای افراد مبتدی و افرادی که در این زمینه به‌صورت حرفه‌ای کار می‌کنند، ارزهای دیجیتال مختلفی وجود دارند که می‌توانند کارایی بالایی داشته باشند.

البته نمی‌توان در این مورد خیلی موثق صحبت کرد ولی با توجه به بازار ارزهای دیجیتال تا حدودی بهترین سرمایه ‌گذاری در ارز دیجیتالی را می‌توان پیش‌بینی کرد. ابتدا مواردی از ارزهای دیجیتال را که برای افراد مبتدی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در نهایت مواردی که برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای‌تر قابل استفاده هستند، بررسی می‌شود.

آموزش سرمایه ‌گذاری در ارز دیجیتال برای افراد مبتدی

هر کدام از روش‌های سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال دارای مزایا و معایبی هستند. از این رو نمی‌توان یکی از آن‌ها را بهترین ارز دیجیتال رمزنگاری شده دانست. از این رو سرمایه‌گذاری در یکی از آن‌ها یک ریسک بزرگ است. پس بهتر است ایتدا دوره آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را بگذرانید. برای این که بتوانید از خطر نابودی سرمایه‌تان جلوگیری کنید باید برای سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال باید هوشمندانه عمل کنید.

بهترین سرمایه ‌گذاری ارز دیجیتال در بیت کوین

یکی از رایج‌ترین ارز دیجیتال رمزنگاری، بیت کوین است که طرفداران زیادی دارد و از آن به‌عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال یاد می‌شود. شاید باورتان نشود ولی هنوز خالق بیت کوین در پرده از ابهام قرار دارد. بیت کوین بالاترین نقدینگی را در این فضا دارد و خرید را برای افراد مبتدی راحت می‌کند. از این رو مشکلی در خرید و فروش آن نخواهید داشت.

با وجود این که نوسانات قیمت در بازارهای مختلف وجود دارد اما بیت کوین یکی از باثبات‌ترین ارزهای رمزنگاری شناخته شده است که این عامل سبب شده تا بهترین سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال را تا کنون از آن خود کند. اگر می‌خواهید در یک ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، بیت کوین بهترین آن‌هاست.

لایت کوین و سرمایه ‌گذاری در ارز دیجیتال

یکی از اولین ارزهای رمزنگاری شده پس از بیت کوین، لایت کوین است که در اصل همان منبع بیت کوین را با کمی دست‌کاری تشکیل می‌دهد. این ارز، یکی از سریع‌ترین ارزهایی است که مأموریت آن تبدیل شدن به یک ارز جهانی و یگانه است. خالق این ارز چارلی لی است و در زمینه رایانه تخصص دارد.

نقدینگی این ارز دیجیتال نیز بالاست و بازار بزرگی را به خود اختصاص داده است. نوسانات قیمت آن نسبت به سکه‌های موجود در بازار قابل اعتمادتر است. هر چند لایت کوین رقیبان زیادی دارد ولی هنوز هم یکی از پرکاربردترین و قابل اعتماد ترین پروژه‌های رمزنگاری در سال ۲۰۱۹ است.

اتریوم و سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال

اتریوم اولین پروژه بزرگی بود که برای معرفی قراردادهای هوشمند به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد که برنامه‌های غیرمتمرکز موبایل و دسکتاپ را در بالای بلاک چین راه‌اندازی کنند. این مزیت اتریوم باعث شده است تا به‌عنوان بهترین سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال بتوان روی آن حساب کرد و احتمالاً آینده‌ای روشن خواهد داشت.

اتریوم در رده‌بندی نقدینگی جزو سطوح پایین‌تر از بیت کوین است ولی با این حال برای خرید و فروش آن به مشکل برنمی‌خورید. اتریوم دارای جامعه و تیم وفاداری است و این امر سبب می‌شود تا شانس بیشتری برای ثبات قیمت داشته باشد.

سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال برای افراد مبتدی

BNB یا بینانس کوین و سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال

ارزش این ارز بالاست و تقاضای زیادی هم برای آن وجود دارد. ژائو مدیر عامل شرکت بینانس روی آن کار کردند و توانستند آن را توسعه دهند. نقدینگی بینانس کوین نیز سریع اتفاق می‌افتد ولی مشکلی که این ارز دارد، بی‌ثباتی بازار آن است اما به طور کلی رشد ارزش آن مداوم است. BNB برای کسانی که از این ارز در معاملات خود استفاده می‌کنند، تخفیف نیز قائل می‌شود.

بینانس یکی از صرافی‌های سریع و در حال رشد در جهان است و به علت این که بینانس کوین در پرداخت معاملات در بورس استفاده می‌شود، از نظر حجم تجارت به یکی از سریع‌ترین و پرکاربردترین ارزهای رمزنگاری شده در سال ۲۰۱۹ تبدیل می‌شود. اگر ارزهایی مانند اتریوم و بیت کوین را در اختیار دارید بهتر است از بینانس کوین نیز غافل نشوید تا در صورت رشد آن از قافله عقب نمانید.

بهترین سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاران پیشرفته

ممکن است جزو افرادی باشید که قصد دارید به‌صورت حرفه‌ای‌تر عمل کنید. افرادی که پروژه‌های پلتفرمی مانند اتریوم و متمرکز بر ارز مانند بیت کوین و لایت کوین را تجربه کرده‌اند ممکن است بخواهند این بار نمونه کارهای خود را گسترش دهند. از این رو بهتر است روی موارد دیگری هم برای سرمایه‌گذاری حساب باز کنید.

برای سرمایه‌گذاری پیشرفته انتخاب‌های برتری وجود دارد که به آن‌ها سکه‌های حریم خصوصی نیز می‌گویند. با ما همراه باشید تا اطلاعات کلی برای بهترین سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال توسط افراد حرفه‌ای برای شما ارائه دهیم.

مونرو (XMR) و سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال

مونرو یک پروژه با محوریت حریم خصوصی است. این سکه از رمزنگاری فانتزی و منطق‌های حریم خصوصی برای مخفی کردن هویت شرکت‌کنندگان استفاده می‌کند. به همین دلیل در وب تاریک، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و محبوب‌ترین سکه حفظ حریم خصوصی امروز است.

مونرو یک سکه با نقدینگی سریع و راحت است که همیشه در صدر Coinmarketcap نشسته است. البته با توجه به پایگاه کاربری و بازار مونرو، این ارز نسبت به انواع ارزهای معتبر بزرگ‌تر، پایدارتر و ریسک‌پذیرتر است. بسیاری از وب سایت‌های تاریک از این ارز برای داشتن ویژگی حفظ حریم خصوصی خود استفاده می‌کنند و تقاضا برای آن روز به روز بیشتر می‌شود.

هر چند مونرو دارای محبوبیت و نقدینگی خوبی است ولی حفظ امنیت آن مانند اتریوم و بیت کوین راحت نیست. به همین علت است که جزو سرمایه‌گذاری برای افراد حرفه‌ای محسوب می‌شود که می‌توانند در این زمینه موفق‌تر عمل کنند.

سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال نئو به‌صورت حرفه‌ای

نئو اغلب به‌عنوان اتریوم مستقر در چین شناخته می‌شود. این بستر هوشمند به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد که برنامه‌های غیرمتمرکز را بر روی این زنجیره راه انداز کنند. نئو کمی متمرکزتر از اتریوم است و توسط یک گروه با تجربه و مورد اعتماد مدیریت می‌شود. نئو از نظر نقدینگی جزو ۲۰ ارز برتر در Coinmarketcap است.

با توجه به این که رابطه نقدینگی با قیمت ارز مهم است، می‌توانید شرط ببندید که سرمایه‌گذاری شما نسبت به سایر ارزهای رمزنگاری شده خارج از کشور امن‌تر و با ثبات‌تر است.

سرمایه‌گذاری در سال 2019

 

Beam و بهترین سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال با محوریت حریم خصوصی در صنعت ارز Beam است. برخلاف مونرو که یک پروژه بلاک چین سنتی است، Beam از پروتکل جدید بلاک چین به نام Mimblewimble بهره می‌برد. علاوه بر جزئیات موجود بین این دو پروتکل، نوع جدید آن کمک می‌کند تا به طور قابل ملاحظه‌ای در مقیاس بندی بلاک چین و سرعت معاملات کمک می‌کند، همچنین در حفظ سطح بالایی از حریم شخصی و ناشناس ماندن کاربر قابل انجام است.

منبع




موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 309
:: باردید دیروز : 141
:: بازدید هفته : 1143
:: بازدید ماه : 5277
:: بازدید سال : 13225
:: بازدید کلی : 38632