محصولات آرایشی بهداشتی بیوتی سنتر
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
محصولات آرایشی بهداشتی بیوتی سنتر
سه شنبه 8 آذر 1401 ساعت 10:6 | بازدید : 225 | نویسنده : علی | ( نظرات )

محصولات بهداشتی اون

تمامی محصولات Avene بر پایه آب معدنی این چشمه ساخته و دارای تاییدیه و استانداردهای جهانی ایزو 9001 و ایزو 13485 میباشند. در کنار آن از ترکیباتی مانند روغن های گیاهی، گلیسیرین، انواع ویتامین های لازم برای پوست و ... نیز استفاده میشود. محصولات این برند تماما توسط گروه پیر فابر اروپایی که استانداردهای دقیقی برای ایمنی هر کالا دارد، تحت دستورالعمل های دقیق تولید، ساخته و بارها تست می شوند تا اطمینان پیدا کنند که علاوه بر اثربخشی باعث تحریک یا حساسیت پوست نشوند. هم چنین تمامی محصولات بهداشتی اون فاقد پارابن، عطر و مواد آلرژی زا هستند. پس فارغ از اینکه چه نوع تایپ پوستی دارید با خیال راحت محصولات پوستی اون فرانسه را تهیه و استفاده کنید.

 

کرم ضد آفتاب SPF50 بی رنگ Reflexe Solaire اون 30ml

کرم ضد آفتاب SPF50 بی رنگ Reflexe Solaire اون به شکلی ساخته شده اند که به راحتی بتوانند پوست شما را در برابر در برابر طیف گسترده ای از اشعه آفتاب همچون اشعه های UVA ،UVB ،IR محافظت کنند. فرمولاسیون به کار گرفته شده در ضد آفتاب اون دارای فیلترهای فیزیکی و حداقل تعداد فیلترهای شیمیایی Photostable است که از همین رو برای انواع پوست حساس بسیار مناسب است.ضد آفتاب اون دارای خاصیت بی‌نظیر مقاومت بالا در برابر آب است که در صورت استفاده از این ضدآفتاب می‌توانید از مقاومت آن در برابر تعریق مطمئن باشید.

برای داشتن پوستی زیبا، شفاف و از همه مهم‌تر سالم لازم است مراقبت‌های لازم از آن را انجام دهید. یکی از مراقبت‌های مهم و اساسی از پوست، محافظت از آن، در برابر اشعه‌های مضرخورشید از جمله اشعه UV است.برای آن که از پوست خود در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنید حتما باید از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.توجه داشته باشید که ضروری است که از کرم ضد آفتاب در تابستان، زمستان وحتی درمنزل استفاده کنید.

دلیل اهمیت استفاده از ضد آفتاب در تمام فصول این است که اشعه مضر خورشید نه تنها در تابستان، بلکه در زمستان هم می‌تواند به پوست شما صدمه وارد کند، حتی اگر هوا ابری باشد. از همین رو اگر از آن دسته از افراد هستید که به پوست خود اهمیت می‌دهید و به دنبال آن هستید که از بروز علائم پیری زودرس و ایجاد لک و چین‌وچروک جلوگیری کنید، استفاده از کرم ضدآفتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

کرم ضد آفتاب SPF50 بی رنگ Reflexe Solaire اون به شکلی ساخته شده اند که به راحتی بتوانند پوست شما را در برابر در برابر طیف گسترده ای از اشعه آفتاب همچون اشعه های UVA ،UVB ،IR محافظت کنند. فرمولاسیون به کار گرفته شده در ضد آفتاب اون دارای فیلترهای فیزیکی و حداقل تعداد فیلترهای شیمیایی Photostable است که از همین رو برای انواع پوست حساس بسیار مناسب است.ضد آفتاب اون دارای خاصیت بی‌نظیر مقاومت بالا در برابر آب است که در صورت استفاده از این ضدآفتاب می‌توانید از مقاومت آن در برابر تعریق مطمئن باشید. در کرم ضد آفتاب اَون Spf50 از ویتامین E استفاده شده است که به شدت پوست را تغذیه و نرم و لطیف می کند. این کرم به دلیل داشتن فرمول ضد آب و ماندگاری طولانی مدت روی پوست با ایجاد یک لایه محافظتی و شفاف روی پوست، با قدرت بسیار زیاد، از پوست در برابر نور خورشید و رادیکالهای آزاد محافظت می کند. این محصول ضد آفتاب اَون مدل رفلکس سولار مناسب همه نوع پوست مخصوصا  پوست های حساس بوده و در واقع به صورت تخصصی برای پوست های حساس و مستعد آفتاب سوختگی طراحی و تولید می گردد.

 

ویژگی ها

محافظت قوی در مقابل اشعه UVA و UVB

حاوی آنتی اکسیدان برای محافظت از بافت سلولی

دارای ویتامین E جهت تغدیه و نرم و لطیف شدن پوست

التیام بخش و ضد التهاب بواسطه دارا بودن آب چشمه اون

بدون ایجاد سنگینی و چربی روی پوست

مناسب پوست های حساس

 

روش مصرف

قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب ، محصول را به میزان کافی روی هر ناحیه از صورت و بدن بمالید.

 

معرفی برند


برند فرانسوی اون از سال 1874 در تولید محصولات بهداشتی برای پوست های حساس و غیرمقاوم فعالیت می کند.تمام محصولات این برند با استفاده از آب چشمه ای در روستای اون فرانسه تولید می شود. راز خاصیت درمانی این چشمه در سال 1736 کشف شد. هنگامی که اسب مارکوس روکوزل بر اثر بیماری پوستی فرار کرد وبه چشمه ای در نزدیکی اون رسید. بعد از نوشیدن و گذر از آب چشمه، بیماری پوستی اسب درمان شد. در سال 1743 اولین امکانات درمانی برای بهبود بیماریهای پوستی نظیر اگزما، پسوریازیس و سوختگی دراین چشمه ایجاد شد. در گذر سالها و با پیشرفت علم از آب این چشمه در محصولات بهداشتی و مراقبتی استفاده می شود و هم اکنون مرکز آب درمانی اون نیز شهرت بین المللی دارد.فروشگاه اینترنتی زنونه مرجع مناسبی برای خرید محصولات اَون در ایران می باشد.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :