غذای سگ پاو پاو دیجی پت
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
غذای سگ پاو پاو دیجی پت
سه شنبه 8 آذر 1401 ساعت 9:31 | بازدید : 232 | نویسنده : علی | ( نظرات )

خرید غذای سگ

قبل از ورود به بحث مهم غذای سگ و خرید غذای سگ باید این حیوان با وفا را بشناسیم، نژاد این حیوان را مشخص کنیم و تعیین کنیم چه غذایی مناسب آن است زیرا به نسبت سن آن متفاوت است.

سگ یک حیوان باوفایی است که رابطه آن را با انسان نمی‌توان انکار کرد. امروزه شاهد این هستیم که بسیاری از خانواده‌ها سگ را به عنوان حیوان خانگی برمی‌گزینند و به آن رسیدگی می‌کنند.

نقش سگ بر زندگی ‌مان بسیار پررنگ است و از آن برای محافظت از گله‌های گوسفند، هنگام شکار، همیار پلیس کمک می‌گیرند بنابراین رسیدگی به آن امری ضروری است.

حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام گذر از خیابان با سگ‌هایی مواجه می‌شوید که گشنه‌اند و حس ناتوانی در برابر این همه حیوان گرسنه حال شما را دگرگون می‌کند و با خود می‌گویید کاش توانایی این را داشتم که هیچ حیوانی گرسنه نباشد. البته اگر هر یک از ما به مقدار توان خود با خریدن غذای سگ، این حیوانات را گرسنه نگذاریم لطف بزرگی است.

 

غذای سگ چیست؟

شمایی که در حال خواندن این متن هستید مطمعنا سگی دارید که نگران غذا خوردنش هستید؟ از خود می‌پرسید آیا غذایی که به این حیوان می‌دهم غذای مناسبی است یا خیر‌؟ شما برای انتخاب غذای مناسب حیوان خود معیارهایی را باید در نظر بگیرید مثلا سن سگ‌تان چقدر است، از چه نژادی است، جسه‌ی آن چگونه است بزرگ یا کوچک.

پس از مشخص نمودن این ویژگی‌ها، می‌توانید غذای مناسب آن را خریداری کنید. خوردن غذای مناسب در رشد و سلامت جسمانی و رفتاری سگ تاثیر بسزایی دارد پس در خرید غذای آن دقت کنید.

حال سوال اینست که چه غذایی برای رشد حیوان خانگی ما مناسب است؟

زمانی که مسئولیت نگهداری یک سگ را بر عهدی می‌گیریم باید همه‌ی جهات را در نظر داشته باشیم که چه چیزهایی برای رشد و سلامت سگ مفید است.

سگ‌ها در مراحل مختلف رشد خود غذاهای متفاوتی استفاده می‌کنند. برای مثال غذای یک توله سگ به نسبت یک سگ بالغ باید مقوی‎‌‌‎‌تر و مفید باشد تا به خوبی رشد کند. توله سگ‌ها در هفته‌های اول باید شیر و سرلاک بخورند زیرا در بهبودی رشد آن‌ها تاثیر دارد.

بعد از گذشت مدتی، مصرف غذای نرم پیشنهاد می‌شود و برای نرم کردن غذای‌شان می‌توانید از آب گرم استفاده کنید. غذای توله سگ‌ها برای رشد باید دارای مواد معدنی، پروتئین، چربی، انواع ویتامین‌ها و غیره باشد و به مقدار نیاز به آن‌ها غذا بدهیم.

وجود هر یک از این مواد معدنی تاثیری بخصوصی دارد مثلا پروتئین به رشد عضلات سگ کمک می‌کند و چربی باعث می‌شود انرژی سگ تامین. هر کدام از این مواد معدنی نیاز یک قسمتی از بدن‌شان‌ را برطرف می‌کند.

سگ‌ها باید رژیم مناسبی برای بهتر شدن عملکردشان داشته باشند. و باید میزان غذا را نسبت به سن و وزن اندازه‌گیری کرد و فقط در زمان تعیین شده به این حیوان غذا داد زیرا اگر عکس این کار انجام شود حیوان زیادتر از حد خود غذا بخورد باعث مشکلاتی می‌شود و عملکرد بدن سگ را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سعی کنید غذاهایی که خودتان میخورید را قبل از اینکه به سگ بدهید بشناسید زیرا بعضی از آن غذاها برای سگ مضر است. گوشت خام، میوه خام و هر غذای خام دیگر برای این حیوان ضرر دارد پس از دادن غذای خام به سگ اجتناب کنید.

 

انواع غذای سگ

برخی از غذاها را می‎توان در خانه برای این حیوانات تهیه کرد اما باید روش درست تهیه آن غذا را بدانیم. برای مثال گوشت یکی از این غذاهاست اما باید از تکه‌هایی که کمترین چربی را دارد به سگ بدهیم. استخوان از دیگر غذایست که این حیوان به آن علاقه‌مند است پس هنگام دادن استخوان به آن از قسمتی استفاده کنید که کمترین تیزی را داشته باشد. بعضی از غذاها برخلاف تصورمان برای سگ‌ها مفید که نیست بلکه ضرر هم دارد مثل جگر سفید گوسفند، زیرا باعث ایجاد انگل در حیوان می‌شود از غذاهای دیگر که مضر است می‌توان پای مرغ را نام برد که باعث یبوست می‌شود. اما غذای خانگی پیشنهادی ما به شما که دارای مواد معدنی و انواع ویتامین‌هاست، سنگدان مرغ، استخوان مرغ، برنج کته با ماست، سبزیجات و برخی از میوه همچون هویج و سیب‌زمینی.

بدن سگ مواد معدنی و ویتامین‌هایی را نیاز دارد که ممکن است غذای خانگی آن را تامین نکند. از دیگر انواع غذای سگ، غذای خشک سگ بهترین غذا برای این حیوان است زیرا تمام نیازهای غذایی آن را تامین می‌کند و فواید زیادی دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

  • غذای خشک باعث می‌شود دندان‌های سگ آسیب نبیند و دندان‌های سفیدی داشته باشند درواقع فاصله‌ی جرم‌گیری آن‌ها بیشتر می‌شود. خوش‌بو کردن دهان یکی دیگر از مزیت‌های غذای خشک می‌باشد.
  • غذای خشک سلامتی و طول عمر را در سگ افزایش می‌دهد و بیماری‌های مختلف را تا حد امکان کاهش می‌دهد.
  • تمام مواد مورد نیاز بدن سگ در غذای خشک موجود است و با خوردن آن، این مواد مورد نیاز تامین نوشته می‌شود.
  • با خوردن این غذا، حیوان خانگی شما وزن مطلوب خود را حفظ می‌کند و دچار اضافه وزن نمی‌شود.
  • موضوع مهمی که مورد توجه قرار می‌گیرد این است که قیمت غذای خشک خیلی کمتر از دیگر غذاهاست و زمان زیادی می‌توان از آن استفاده کرد زیرا فاسد نمی‌شود.

 

خرید اینترنتی غذای سگ پاوپاو

در قسمت بالا توضیحات کاملی از غذای سگ ارائه شد و یکی از مسائل مهم نحوه خرید و در میان انواع مختلف برند های غذا برای سگ می باشد که کار را کمی سخت می کند و این در صورتی است که کار را به صورت سنتی پیش ببرید ولی امروزه با گسترش فناوری های نوین دیگر نیاز نیست که خرید را به صورت سنتی انجام دهید و می تواند انواع برند ها را با هم مقایسه کرده و محصول مورد نظر را خریداری کنید. یکی از محصولات و غذاهای با کیفیت موجود در بازار غذای سگ پاوپاو می باشد . خرید اینترنتی غذای سگ پاو پاو بسیار آسان بوده و به راحتی می توانید اقدم به خرید کرده و محصول را در کمترین زمان تحویل بگیرد




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 31
:: باردید دیروز : 62
:: بازدید هفته : 786
:: بازدید ماه : 4920
:: بازدید سال : 12868
:: بازدید کلی : 38275