قیمت غذای سگ هاسکی
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
قیمت غذای سگ هاسکی
یک شنبه 6 آذر 1401 ساعت 22:28 | بازدید : 251 | نویسنده : علی | ( نظرات )

 

 

غذای هاسکی چیست؟

هاسکی‌ها حیوانات پرانرژی هستند که متابولیسم (سوخت و ساز) بالایی هم دارند، بنابراین به یک رژیم غذایی قوی نیاز دارند تا بتوانند نیازهای ویژه و حیاتی خود را رفع کرده و سرحال، سالم و پرنشاط باقی بمانند. به‌صورت کلی، قیمت غذای سگ هاسکی به عوامل و مواد تشکیل دهنده و کیفیت آن بستگی دارد که معمولا باید حاوی مواد زیر باشد:

 

       ۱) پروتئین

 

پروتئین اصلی‌ترین و مهم‌ترین چیزی است که همانطور که در غذای سگ پامرانین یافت میشود باید در غذای سگ هاسکی نیز یافت شود.. پروتئین باعث می‌شود تا استخوان‌ها و عضلات سگ به خوبی رشد کرده و تقویت شوند. همچنین پروتئین باعث تأمین انرژی موردنیاز سگ‌ها می‌شود. بنابراین انواع گوشت ماهی، بره، مرغ، تخم مرغ پخته و …. که حاوی پروتئین هستند، باید در رژیم غذای سگ هاسکی موجود باشند.

 

       ۲) چربی

 

چربی‌ها مکمل پروتئین برای رشد و نموی استخوان‌ها هستند و همچنین نقش بسزایی در سلامت پوست، مو، سیستم عصبی و ایمنی هاسکی‌ها دارند. البته باید در نظر داشته باشید که چربی باید به مقدار کافی – نه کم و نه زیاد – در رژیم غذای سگ هاسکی وجود داشته باشد؛ چراکه مقدار نامتعادل چربی، ممکن است سگ را دچار چاقی یا سایر مشکلات ناشی از کمبود چربی نماید. برای تأمین چربی برای هاسکی، می‌توانید از انواع روغن‌های گیاهی، روغن ماهی، روغن طیور و …. استفاده کنید.

 

        ۳) ویتامین

 

نمی‌توان تأثیر ویتامین در بقا و سلامت جسمی حیوانات را نادیده گرفت. سگ هاسکی نیز به عنوان یک حیوان زیبا و قوی، علاوه بر پروتئین و چربی، به مقدار متعادلی از ویتامین نیز در رژیم غذایی خود نیاز دارد. سگ هاسکی با مصرف سیب، هویج، نخود فرنگی و سایر میوه‌ها و مواد ویتامین‌دار، سلامتی تضمین‌شده‌ای خواهد داشت. به خصوص ویتامین E، تأثیر شگرفی در زیبایی پوست و موی هاسکی دارد که کمبود آن سبب شکنندگی مو خواهد شد.

 

       ۴) کربوهیدرات

 

پاستا، سیب‌زمینی، ذرت و غلات منابعی هستند که می‌توانند کربوهیدرات کافی برای غذای سک هاسکی را تأمین کنند. البته سبزیجات نیز تا حدی کربوهیدرات دارند و می‌توانند در کنار ویتامین، بخشی از کربوهدرات موردنیاز برای سگ را در بر داشته باشند.




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :