آشنایی با بهترین استراتژی فارکس
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با بهترین استراتژی فارکس
شنبه 15 مرداد 1401 ساعت 10:24 | بازدید : 345 | نویسنده : علی | ( نظرات )

معرفی بهترین استراتژی فارکس در دلفین وست

 

بهترین استراتژی فارکس

 

نجام معاملات فارکس بدون داشتن استراتژی خاصی، کمی شبیه شروع به سفر بدون داشتن نقشه و دانستن مقصد است؛ زیرا شما نخواهید فهمید حساب شما به کجا ختم می‌شود. شناخت و آگاهی از بهترین استراتژی فارکس، شما را در مسیر تجارتتان کمک خواهد کرد.

شما بدون استراتژی مشخص ممکن است سود کنید یا پولتان را از دست بدهید؛ اما دقیقا نخواهید دانست که احتمال کدام مورد برای شما بیشتر است؟

یکی از مزایای بسیار مناسب داشتن استراتژی در معاملات فارکس این است که شما قادر خواهید بود برخس از حدس‌ها و تخمین‌های خود را از بازار ارز، حذف کنید. اگر شما هم دنبال یافتن این روش‌ها و شناخت آن‌ها برای پیشرفت کاری خود هستید، توصیه ما به شما دنبال کردن این مطلب تا اخر است. همراه ما باشید.

بهترین استراتژی فارکس چیست؟

مشارکت و فعالیت در تجارت و معاملات فارکس، فرصت بسیار مناسب برای مشارکت در بازار جهانی با قدرت و توانایی بسیار بالا است. با توجه به علاقه معامله‌گران به این نوع معاملات در بازار روز، فارکس تبدیل به بازاری برای کسب سود بسیار زیاد شده است. در واقع، این بازار هم به مانند تمام بازار های جهانی که در حال فعالیت کردن هستند، بازاری شدیدا رقابتی است.

برای موفق شدن در چنین بازاری، شما نه تنها باید به خوبی و کامل این بازار را بشناسید، بلکه باید بهترین استراتژی فارکس را نیز شناسایی کنید و از آن بهره ببرید.

روش‌های بسیار مختلفی در معاملات فارکس برای معامله‌گران وجود دارد ، بنابراین بسیار مهم است که شما کدام استراتژی را انتخاب خواهید کرد. این روش باید بر اساس تجربه و هدف و زمینه کاری شما انتخاب شود.

در ادامه بهترین استراتژی‌های ممکن به همراه روش به کارگیری و مزایای آن‌ها برای شما آورده شده اند. با مطالعه آن‌ها می‌توانید روش مناسب خود را پیدا کنید و از آن برای کسب سود بیشتر استفاده کنید.

معامله ترند به عنوان بهترین استراتژی فارکس

معامله ترند، یکی از معتبرترین و راحت‌ترین استراتژی‌های ممکن برای معاملات فارکس است. همانطور که از اسم این روش مشخص است، این نوع استراتژی در برگیرنده معاملات در سمت و سوی قیمت فعلی بازار است.

برای انجام صحیح و مناسب این استراتژی، معامله‌کنندگان در ابتدا باید طول مدت و قدرت و روند بازار فعلی را مشخص کنند. تمام این موارد به آن‌ها می‌گوید که روند فعلی چه قدرتی دارد و بازار در چه زمانی بازار آماده برگشت است.

در استراتژی معاملاتی برحسب ترند و روند بازار، معامله‌کننده احتیاجی به دانستن زمان یا جهت برگشت بازار نخواهد داشت. آن‌ها فقط باید متوجه این موضوع باشند که بازار چه زمانی از حالت و شرایط فعلی خود بیرون می‌رود که بتوانند سود خود را بیشتر و ضرر‌ها را کمتر و محدود کنند.

حتی ممکن است وقتی که بازار روندی کاملا صعودی و سود‌ده دارد، نوسانات قیمتی موجود باشد که بر خلاف جریان بازار، بر این جریان چیره شوند. به خاطر همین موضوع، معاملات بر اساس ترند و روند بازار، از رویکردی با زمانی طولانی پشتیبانی می‌کند که به عنوان معاملات موقعیتی در بین معامله‌کنندگان شناخته می‌شود.

وقتی معامله‌کننده در جهتی قدرتمند شروع به سرمایه‌گذاری می‌کند، باید خود را به بهترین شکل با بهترین استراتژی فارکس آماده کند که در مقابل ضررهای کم و ناچیز مقاوم باشد. با آگاهی آن‌ها از این موضوع که مقدار سود نهایی آن‌ها در نهایت تا هنگامی که این روند ادامه دار باشد، از میزان ضرر‌هایشان بیشتر خواهد بود.

به همین دلایل این روش را بسیاری از معامله‌کنندگان و افراد فعال در این حوزه، بهترین استراتژی فارکس می‌دانند. البته لقب دادن بهترین استراتژی به روشی خاص، کاملا به شرایط هر فرد و سازمانی بستگی دارد.

ابزار‌های این روش

برای مشخص کردن قدرت و جهت فعلی بازار، معامله‌گران اغلب از میانگین‌های متغیر ساده و میانگین متغیر نمایی مانند میانگین ​​همگرایی و واگرایی متغیر (MACD) و شاخص جهت‌گیری میانگین ​​(ADX)، استفاده می‌کنند.

تمام میانگین‌های متغیر، شاخص‌های کند و آهسته‌ای هستند که از نوسانات قیمت گذشته بازار برای دادن اطلاعات به شرایط فعلی روند بازار استفاده می‌کنند. علاوه بر آماده‌سازی دید نسبت به جهت و قدرت بازار فعلی و روند آن، از میانگین‌های متغیر نیز می‌توان برای محاسبه میزان پشتیبانی و قدرت استفاده کرد.

در زمانی که قیمت به سطح پشتیبانی و ثبات از قبل پیش‌بینی شده نرسد یا وقتی که میانگین متغیر بلند مدت از میانگین متغیر کوتاه مدت بالاتر برود، این تصور به وجود می‌آید که این نشانه‌ها، نشانه‌های تغییر هستند.

به جای پیش‌بینی کردن جهت عکس و ورود به شرایطی جدید، معامله‌کنندگان این استراتژی، از این سیگنال‌ها برای خارج شدن از موقعیت فعلی خود بهره می‌گیرند. هنگامی روندی جدید به وجود آمد، معامله‌گر مجددا در جهت روند موجود در بازار فعلی معاملات خود را انجام خواهد داد.

نوسان قیمت معمولا قبل از تغییر قیمت دستخوش تغییرات می‌شود، بنابراین شاخص‌های تغییر و نوسان، مانند نوسان‌ساز تصادفی و شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز می‌توانند برای شناسایی بهتر این بازار مورد استفاده قرار گیرند.

این نوع شاخص‌ها به افراد فعال در تجارت و معامله کمک می‌کنند که قیمت‌ها را در زمان‌های نزدیک‌ شدن به قیمت‌های بیش از حد خریداری شده یا بیش از حد فروخته شده تشخیص دهند و دید خوبی را به معامله‌کننده جهت تغییرات بازار می‌دهند.




موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 44
:: باردید دیروز : 461
:: بازدید هفته : 505
:: بازدید ماه : 4821
:: بازدید سال : 17859
:: بازدید کلی : 43266