آشنایی با بهترین نرم‌‌‌‌‌ افزار ترید ارز دیجیتال
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با بهترین نرم‌‌‌‌‌ افزار ترید ارز دیجیتال
سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت 22:36 | بازدید : 360 | نویسنده : علی | ( نظرات )

درباره بهترین نرم‌‌‌‌‌ افزار ترید ارز دیجیتال در دلفین وست 

 بهترین نرم‌‌‌‌‌ افزار ترید ارز دیجیتال

 

امروزه ارزهای دیجیتال از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار می باشند. در واقع ارز دیجیتال (Cryptocurrency) شکل خاصی از پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است که هیچ گروه یا نهاد سازمانی بر روی آن کنترل ندارد.
 
اگر از علاقه مندان به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می باشید، ممکن است نرم افزارهای زیادی را به منظور یادگیری و تحلیل رمز ارزها بر روی گوشی خود نصب کرده باشید. در این مقاله می خواهیم به بررسی برخی از مهم ترین برنامه های موجود در زمینه تحلیل یا ترید ارزهای دیجیتال در سیستم عامل اندروید  و بهترین نرم‌‌‌‌‌ افزار ترید ارز دیجیتال بپردازیم. با سرزمین دانلود همراه باشید.
 
 
نرم افزار eToro
 
eToro یکی از معروف ترین پلتفرم های مبادلات ارزهای دیجیتال می باشد که با ارائه قابلیت های بسیار عالی توانسته نظر کاربران زیادی را به سمت خود جلب نماید. روش انجام خرید و فروش در eToro بسیار ساده بوده و تنها با چند ضربه می توانید ارزهای مورد نظر خود را به یک دیگر تبدیل نمایید.
 
از ویژگی های بسیار کاربردی این پلتفرم دریافت کارمزد کم هنگام انجام معاملات می باشد. در eToro هیچگونه کارمزدی برای خرید ارز و یا درخواست تسویه حساب از کاربر دریافت نمی شود. در واقع تنها زمانی که بخواهید مبلغ مورد نظر خود را به یکی از ارزهای رایج غیردلاری دریافت کنید، مشمول کارمزد 0.5 درصدی خواهید شد.
 
روش فعالیت این پلتفرم به این صورت است که تمامی خرید و فروش های شما در یک حساب کاربری انجام خواهد شد. در واقع امکان انتقال ارز به سایر کیف پول ها امکان پذیر نمی باشد.
 
نرم افزار Binance
 
پلتفرم Binance یکی دیگر از سرویس های محبوب مبادلات ارزهای دیجیتال می باشد. در واقع Binance را می توان محبوب ترین سرویس خرید و فروش ارزهای دیجیتال در میان کاربران ایرانی نامگذاری نمود. اگر به تازگی با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا شده اید، پیشنهاد ما استفاده از پلتفرم بایننس می باشد.
 
راحتی در انجام معاملات، محیط کاربری بسیار ساده از جمله ویژگی هایی است که باعث شده است تا کاربران تازه وارد از این پلتفرم به منظور انجام ترید و خرید و فروش ارزهای مورد نظر خود استفاده نمایند. همچنین، امکان تسویه حساب به روش های مختلف مانند انتقال به حساب بانکی، دریافت به صورت دلاری و همچنین دریافت رمزارز در درون بایننس قرار داده شده است.
 
برخلاف پلتفرم eToro، در بایننس باید مبلغی را به عنوان کارمزد در هنگام درخواست تسویه حساب پرداخت نمایید. مقدار کارمزد نیز بر اساس مبلغ تسویه حساب بوده و رقم ثابتی ندارد.
 
نرم افزار Coinbase
 
Coinbase یکی دیگر از ابزارهای مطرح در زمینه ترید و مبادله ارزهای دیجیتالی می باشد. به دلیل سادگی در هنگام ثبت نام و همچنین محیط کاربر پسند، این نرم افزار نیز یکی از گزینه های مورد علاقه کاربران ایرانی برای انجام امور مربوط به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می باشد.
 
تمامی ارزهای اصلی و مطرح بازار توسط Coinbase پشتیبانی می شود. در واقع با ساخت یک حساب کاربری و افزایش موجودی در آن می توانید میان 5000 ارز دیجیتالی عملیات خرید و فروش انجام دهید. علاوه بر موارد فوق، در صورت تمایل می توانید حساب کاربری خود را به حالت Coinbase Pro تغییر داده و کارمزد کمتری را در هنگام ثبت سفارش پرداخت نمایید. 
 
علاوه بر امکان انجام معاملات، در بخش وبلاگ این نرم افزار می توانید به لیستی از آموزش های بسیار کاربردی در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتالی نیز دسترسی پیدا نمایید.



موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 1001
:: بازدید ماه : 4090
:: بازدید سال : 17128
:: بازدید کلی : 42535