آشنایی با قیمت تور زوریخ در سفر های گردشگری رز آبی
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با قیمت تور زوریخ در سفر های گردشگری رز آبی
چهار شنبه 5 مرداد 1401 ساعت 19:56 | بازدید : 308 | نویسنده : علی | ( نظرات )

آشنایی با قیمت تور زوریخ

قیمت تور زوریخ

 

زوریخ

سفر با تور زوریخ شما را به شهری خواهد برد که القاب بزرگی مانند گران‌ترین شهر جهان، بهترین شهر برای زندگی و ... را با خود حمل می‌کند. زوریخ بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در کشور سوئیس است که از آن به عنوان پایتخت فرهنگی این کشور نیز یاد می‌شود. شهر زوریخ دارای انبوهی از امکانات مدرن و هتل و رستوران‌های نامدار و درجه یک است. در همین حال معماری تماشایی و کلاسیک در جای جای شهر به چشم می‌خورد. اگر با خرید تور زوریخ به این شهر سفر کردید، لذت چشیدن پنیر و شکلات‌های سوئیسی را که در سطح جهان معروف‌اند را از دست ندهید.

 

بهترین زمان سفر به زوریخ

سوئیس در بین کوه‌ها احاطه شده و هوای خنک کوهستانی دارد، از همین بابت سفر در ابتدای فصل بهار که دمای هوا پایین‌تر است شاید مطابق با میل همه‌ی افراد نباشد. بهترین زمان سفر به زوریخ بین ماه‌های آپریل تا اکتبر است و در طول تابستان این شهر مملو از مسافران تور زوریخ است. البته اگر علاقه به ورزش‌های زمستانی مانند اسکی دارید، می‌توانید در فصل زمستان هم از طبیعت سوئیس کمال لذت را ببرید.

هزینه های سفر با تور زوریخ

شرکت در تور مسافرتی زوریخ سفر ارزانی نخواهد بود زیرا این شهر یکی از گران‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌آید. زوریخ به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی محسوب می‌شود و این رفاه نیز با قیمتی بالا همراه است. خدماتی مانند حمل و نقل و اقامت در این شهر بسیار گران است. همچنین خرید در زوریخ توصیه نمی‌شود البته برای توریست‌ها امکان خرید بدون مالیات وجود دارد به شرطی که جمع خرید بیشتر از مبلغ 300 فرانک سوئیس باشد.

تور زوریخ | جاذبه های گردشگری

تور زوریخ | دریاچه زوریخ

امکان ندارد در سفر به زوریخ با دریاچه‌ی بزرگ این شهر ملاقات نکنید زیرا شهر به گونه‌ای در اطراف این دریاچه شگفت‌آور بنا شده است. دریاچه زوریخ یکی از جاذبه‌های اصلی این شهر است و بسیار مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرید، علاوه بر این می‌توان با سوار شدن بر قایق به این سو و آن سوی شهر رفت و از زیبایی هایش دیدن کرد.

تور زوریخ | خیابان بانهوف

یکی از خیابان‌های اصلی و شلوغ شهر زوریخ از بانهوف نام دارد. این خیابان که از ایستگاه قطار شهر زوریخ تا دریاچه کشیده شده، یکی از جذاب‌ترین خیابان‌های اروپا برای خرید کردن محسوب می‌شود. خیابان بانهوف سراسر مزین به فواره‌های آب، هنرهای خیابانی و ساختمان‌های خاص است.

تور زوریخ | کلیسای زنان

کلیسای fraumunster که به معنای کلیسای زنان است، یک کلیسای قرون وسطایی است که معماری سبک گوتیک آن توجه زیادی به خود جلب می‌کند. در سال 1970 هنرمند فرانسوی Marc Chagall پنج پنجره‌ی این کلیسا را به هنر خود مزین کرد و زیبایی دیگری بر این کلیسای تاریخی اضافه نمود.

تور زوریخ | موزه ملی سوئیس

در یک ساختمان قلعه مانند با سبک معماری نئو گوتیک، موزه‌ای بی‌نظیر قرار دارد که تاریخ فرهنگی تمام سوئیس را به نمایش می‌گذارد. این موزه که بزرگ‌ترین مجموعه تاریخی در سوئیس محسوب می‌شود شامل اشیا تاریخی از دوران ماقبل تاریخ تا قرن بیستم میلادی است.

فرودگاه های شهر زوریخ

شلوغ ترین فرودگاه بین المللی در کشور سوئیس در شهر زوریخ قرار دارد زیرا هر ساله تعداد زیادی گردشگر خارجی به این شهر وارد می شوند. شهرت جهانی زوریخ علت اصلی انتخاب گردشگران است. شما در تور زوریخ می توانید از موزه ها، دانشگاه های زوریخ، برج ساعت، بناهای تاریخی، خیابان های مشهور این شهر و بسیاری دیگر از جاذبه های دیدنی آن دیدن کنید و با کوله باری از تجربه و فرهنگ جدید از این شهر خارج شوید. در ادامه با مراکز تفریحی و گردشگری زوریخ، بازارها و مراکز خرید آن، آب و هوای زوریخ و بهترین زمان سفر به زوریخ آشنا خواهید شد تا از این اطلاعات در زمان تور زوریخ  استفاده نمایید.

وضعیت آب‌ و‌ هوایی شهر زوریخ

زوریخ یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین شهرهای سوئیس است که با آب و هوای چهار فصل خود میزبان گردشگران زیادی است. آب و هوا در این شهر معتدل است. اگر در فصل زمستان قصد استفاده از تور زوریخ را دارید باید بدانید که این شهر در زمستان دمای زیر صفر درجه سانتی گراد و در تابستان دمای 30 درجه سانتی گراد دارد.

 

هزینه‌ ها و قیمت تور زوریخ

در زوریخ هزینه اقامت در هتل ها متفاوت است شما می توانید در تور زوریخ بر حسب توانایی مالی خود در هتل های گران قیمت و لوکس هم اقامت کنید و یا هتل های ارزان قیمت را انتخاب نمایید. اگر قصد دارید در هتل های ارزان زوریخ اقامت کنید باید بدانید که هزینه اقامت در این هتل ها معمولا از شبی 90 فرانک شروع می شود البته این هتل ها دارای امکانات پایه از جمله وای فای رایگان، حمام اختصاصی، تلویزیون و تخت هستند.

هزینه غذا در زوریخ گران است. اگر قصد دارید قیمت تور زوریخ  خود را کمی ارزان تر به نتیجه برسانید بهتر است که خودتان آشپزی کنید. شما می توانید مواد غذایی مانند پاستا، مرغ، سبزیجات و سایر اقلام غذایی را با قیمت های مناسب از سوپرمارکت های شهر تهیه کنید. البته در این سوپر مارکت ها غذاهای نیمه آماده هم وجود دارند که قیمت نسبتا مناسبی دارند. اگر قصد دارید غذاها را آماده بخورید بهتر است که وعده های غذایی خود را در کافه ها میل کنید زیرا رستوران های اصلی و معروف شهر برای استارتر، دسر و غذای اصلی هزینه های زیادی دریافت می کنند.

برای جا به جایی در زوریخ وسایل حمل و نقل زیادی وجود دارد و از آنجایی که هزینه تاکسی زیاد است مجبور به استفاده از آن نیستید. کرایه تاکسی ها در زوریخ معمولا از 6 فرانک شروع می شود و میزان محاسبه آن کیلومتری است. شما می توانید برای حمل و نقل از قطار، اتوبوس ویا تراموا استفاده کنید با این کار هم در هزینه ها و هم در وقت خود صرفه جویی کرده اید. البته شما در تور زوریخ خود می توانید دوچرخه هایی را به صورت رایگان کرایه کنید و در شهر دوچرخه سواری کنید با این کار هزینه های شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.




موضوعات مرتبط: آژانس های مسافرتی , سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :