پارک بازی گربه در وب سایت دیجی پت
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
پارک بازی گربه در وب سایت دیجی پت
دو شنبه 3 مرداد 1401 ساعت 8:18 | بازدید : 204 | نویسنده : علی | ( نظرات )

پارک بازی گربه و سگ چیه و چرا برای تربیت سگ لازمه؟

 

یکی از وسایل مورد نیاز و مهم برای نگهداری از گربه و  سگ، محوطه بازی یا پارک سگ هست. شاید ایده «محدود کردن فضای سگ» بنظرتون ظالمانه بیاد و ترجیح بدید توله سگ بامزه‌ای که تازه به خونه آوردید واسه خودش تو خونه ول بچرخه و راحت باشه. اما باید بدونید که پارک یکی از مهمترین مراحل در تربیت و آموزش سگ هستن و اگه دلتون یه سگ خوش رفتار و مودب می‌خواد نباید ازش غافل بشید. در این مطلب در مورد اهمیت پارک سگ، انتخاب پارک مناسب برای سگتون و نحوه انتخاب و خرید بهترین پارک برای سگ صحبت می‌کنیم. با ما در ادامه همراه باشید.

پارک بازی گربه و  سگ چیست و چه انواعی داره؟

پارک بازی گربه و  سگ یه حصار فلزی (گاهی پلاستیکی) هست که فضای فعالیت سگ رو محدود می‌کنه و اغلب بدون سقف هستن.

برخلاف باکس و جعبه که فضای کمی داره و برای حمل و جابجایی و نگهداری موقت استفاده میشه، پارک فضایی برای راه رفتن و بازی کردن به سگ می‌ده و برای مدت طولانی‌تری میشه سگ رو داخلش قرار داد. 

اغلب پارک های سگ قطعات قابل جدا شدن دارن و می‌تونید به راحتی اندازه و فضای پارک رو کم یا زیاد کنید و موقع مسافرت و جابجایی قطعاتش رو جمع کنید و به راحتی جابجاش کنید. همینطور اکثر اونا در دارن، اما مدلهای بدون در هم وجود داره که باید سگ رو از بالا داخلش قرار بدید.

پارک های سگ اغلب فلزی هستن، اما مدلهای پلاستیکی، چوبی و حتی پارچه‌ای هم موجوده. جنس فلزی استحکام و دوام خیلی بیشتری داره و به راحتی هم قابل شستشو هست و به همین دلیل پیشنهادش می‌کنیم. مدل‌های پارچه‌ای و برزنتی خیلی سبکن و جای کمی می‌گیرن و برای سفر مناسبتر هستن.

پارک و محوطه بازی سگ رو می‌تونید داخل خونه یا در حیاط و فضای بیرون قرار بدید؛ اما اگه پارک رو می‌خواید بیرون از خونه بذارید حواستون به آب و هوا و بارندگی باشه تا یه موقع سگ اذیت نشه. همینطور جنس پارک باید طوری باشه که در برابر رطوبت مقاوم باشه.

 

اهمیت و نقش پارک بازی سگ در تربیت و آموزش

به محض اینکه یه توله سگ بامزه رو به خونه میارید باید تربیتش رو شروع کنید و پارک در این مورد کمک زیادی می‌تونه بهتون بکنه.

می‌گن پشت هر سگ خوش رفتار و مودب یه پارک مناسب و خوب قرار داره!

تمامی مربیان حرفه ای سگ و دامپزشکان استفاده از پارک سگ رو به خاطر مزایایی فراوانی که داره توصیه می‌کنن و جزء وسایل لازم برای نگهداری سگ می‌دونن. 

سگ‌ها غریزی دوست دارن یه لونه امن داشته باشن و اتفاقا پارک این فضا رو براشون فراهم می‌کنه، پس نگران نباشید! سگتون داخل پارک احساس خوبی خواهد داشت.

پارک در واقع یه فضای تمرینی برای بازی سگه تا خوش رفتار بودن و آموزش های مختلف رو یاد بگیره و تمرین کنه تا بعد بتونه در هر موقعیت و جایی رفتار درست رو انجام بده.

پارک نگهداری سگ برای توله سگ و تربیت و آموزشش واجب و لازمه؛ اما اینطوری نیست که وقتی سگ بزرگ شد دیگه نیازی بهش نباشه. در موقعیت های مختلف مثلا وقتی خونه نیستید یا سگتون مریضه و باید فعالیتش محدودباشه هم می‌تونید از پارک استفاده کنید. خلاصه کاربرد پارک سگ چیزی فراتر از یک پارکه و میتونه به صاحب سگ خیلی کمک کنه.




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :