راهنمای سفر به تور سوئیس نوروز 1402 در آژانس گردشگری رز آبی
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
راهنمای سفر به تور سوئیس نوروز 1402 در آژانس گردشگری رز آبی
یک شنبه 2 مرداد 1401 ساعت 20:57 | بازدید : 215 | نویسنده : علی | ( نظرات )

تور سوئیس نوروز 1402 در سفر هیا رز آبی

 

 

تور سوئیس نوروز 1402

سوئیس با تنها ۸٫۵ میلیون نفر جمعیت، یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان در اروپای غربی است. این کشور که یکی از بالاترین سطوح کیفیت زندگی در سراسر جهان را دارد از سال ۱۸۱۵ وارد هیچ جنگی نشده است. شکلات‌های مشهور سوئیس، شهر دوهزارساله زوریخ، دریاچه ژنو، دامنه‌های بی‌نظیر آلپ و پارک ملی سوئیس، همه و همه باعث می‌شوند که این کشور، تبدیل به یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در اروپا و رویای هر گردشگری شود.

سوئیس علی‌رغم مساحت کوچکش، دارای اقلیمی بسیار متنوع است که به مناطق آن بستگی دارد. به طور مثال، منطقه تیچینو در جنوب کشور، دارای آب‌و‌هوای مدیترانه‌ای است، در حالی که دیگر شهرها با توجه به ارتفاعشان از سطح دریا، دارای اقلیم قاره‌ای هستند. افت دما در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بالاتر از ۳۰۰۰ متر، بسیار سریع رخ می‌دهد و برف‌ها هیچ وقت آب نمی‌شوند. شما در تمام مواقع سال می‌توانید از سفر به سوئیس لذت ببرید؛ برای اسکی در کوه‌های آلپ در ماه‌های نوامبر تا آوریل (۱۰ آبان تا ۱۰ اردیبهشت) و برای کوهنوردی در فصل تابستان به این کشور سفر کنید. بهترین زمان سفر به ژنو و دریاچه آن، فصل بهار و یهترین زمان بازدید از قلعه‌های منطقه برنیز اوبرلند، فصل پاییز است.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سوئیس، تنوع فرهنگی آن است. چهار زبان آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانش در این کشور به رسمیت شناخته می‌شود. ژنو و موقعیت استراتژیک آن، با لذت بی‌نظیر قدم‌زدن در کنار دریاچه و بازدید از شهر قدیمی و بناهای تاریخی چون کلیسای سنت ‌پیتر یا برج ساعت همراه است. اگر کمی به سمت شمال بروید، شهر جادویی لوسرن شما را متحیر خواهد کرد. دهکده‌های کوهستانی با چمنزارهای سرسبز و گاوهای فربه، مناظری آرامش‌بخش و چشم‌اندازهایی ایده‌آل برای گشت‌و‌گذار هستند.

برای کوهنوردان و اسکی‌سواران سفر به زرمات پیشنهاد می‌شود. جایی که به کوه کروین و قله‌های اطرافش دستری داشته و می‌توانند به ورزش مورد علاقه‌شان را بپردازند. ازکونا در جنوب رشته کوه آلپ، با عطر و رایحه ایتالیا، میزبان گالری‌های هنری و دریاچه ماجیوره است و ساحل آن به شما حس کنار دریا بودن را می‌دهد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به‌دنبال تور ارزان سوئیس می‌گردید و می‌خواهید با ارزان‌ترین قیمت و بهترین کیفیت، سفرتان را برنامه‌ریزی کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از کجارو کمک بگیرید که تورهای مختلف آژانس‌های همکار را در اختیارتان قرار داده است. به این ترتیب با مقایسه‌ی قیمت تور سوئیس نوروز 1402  می‌توانید بهترین تور سوئیس را انتخاب کنید.

 

گردشگری در سوئیس
تور سوئیس بدون شک و قطعا یکی از به یاد‌ماندنی‌ترین و شیرین ترین تجربیات زندگی شما در طول عمرتان و در سفر خواهد بود. سوئیس که به خاطر زیبایی‌ها و جذابیت های نفس‌گیر و بی نظیر، و محیط آرامش بخشش در جهان شهرت دارد به داشتن چشم‌انداز‌های زیبا و کم نظیرهمانند کوه‌های سر‌به‌ فلک کشیده و دریاچه‌ها و رودخانه‌های فوق‌العاده می‌بالد. اما این تمام آن چیزی نیست که در تور سوئیس انتظار شما را می‌کشد. گردشگران و توریست های زیادی از سراسر این کره‌ی خاکی برای دیدن زیبایی‌های طبیعی و سایر جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر و تکرار نشدنی سوئیس  این کشور زیبا و محبوب سفر می‌کنند. برخی از جاذبه های دیدنی سوئیس عبارتند از: کوه پیلاتوس، فواره ژنو، شهر گریندلوالد، آبشار راین، پل چپل، قلعه چیلون و ... .

موقعیت جغرافیایی سوئیس
سوئیس کشور کوهستانی کوچکی است در اروپای مرکزی. این کشور محصور در خشکی تقریباً به اندازة نیوجرسی است و میان فرانسه و ایتالیا قرار گرفته. و با اتریش، آلمان و لیختن‌اشتاین نیز هم‌مرز است. اکثر جمعیت آن در فلاتی زندگی می‌کنند که از جنوب به ارتفاعات آلپ و از شمال به کوه‌های ژورا ختم می‌شود. ناحیة کوهستانی جنوب جمعیت پراکنده‌ای دارد.

سوئیس یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است. این کشور بابت ساعت‌هایش خیلی معروف است. سوئیس زبان رسمی واحدی ندارد و مردم به یکی از چند زبان آلمانی، فرانسوی و ایتالیاییِ حرف می‌زنند.

 

طبیعت سوئیس
کوه‌های آلپ سوئیس مرتفع‌اند و پوشیده از برف و اکثرشان بلندتر از 4000 مترند. مشهورترین قله ماترهورن است به بلندی 4478 متر، ولی بلندترین قله دوفورش‌پتیسِ 4634 متری است. یخرودهای آلپ سوئیس در 40 سال گذشته مقدار زیادی از پوشش برف خود را از دست داده‌اند که این می‌تواند با تغییرات آب‌وهوای جهان مرتبط باشد. ذوب شدن سریع یخرودها می‌تواند در روستاهای پایین‌دست سیل به راه بیندازد.
اکثر حیوانات سوئیس در کوهستان‌ها زندگی می‌کنند. آیبکس، گونه‌ای از بز کوهی، را در اوایل دهة 1800 تا آستانة انقراض شکار کردند. از آن به بعد دوباره به این گونه توجه شده و اکنون بیش از 15000 رأس آیبکس در آلپ سوئیس زندگی می‌کنند. راهپیمایان ممکن است با شاموآ، گونة دیگری از بزسانان، و مارموت هم مواجه شوند. جنگل‌های سوئیس سکونتگاه گوزن، خرگوش، روباه، گورکن، سنجاب و گونه‌های پرندگان پرشماری نیز هستند. 

سوئیس در سال 1291 به صورت اتحادیه‌ای از سه کشور شکل گرفت و در سال 1815 کشور مستقلی شد. قانون اساسی آن، که در سال 1848 تصویب شد، اجازه نمی‌دهد که نیروهای نظامی‌اش برای جنگ‌های خارجی فرستاده شوند. این کشور در درگیری‌های اطراف جهان، از جمله در هر دو جنگ جهانی، بی‌طرف بوده است. سوئیس تا سال 2002 عضو سازمان ملل متحد نبود، و عضو اتحادیة اروپا هم نیست.

بهترین زمان سفر به سوئیس
سوییس مقصدی برای تمام سال است و شما باید سفرتان را بر اساس انواع فعالیت‌هایی که می‌خواهید ازشان لذت ببرید برنامه‌ریزی کنید.
ژوئن تا سپتامبر (تابستان) با کلّی درخشش آفتاب و باران اندک مواجه می‌شوید که آن را به زمان عالی پیاده‌روی در کوهستان‌ها و گشت زدن در شهرهای بزرگتر تبدیل می‌کند.
از نوامبر تا مارس (زمستان) هوای سوئیس سرد است با برف فراوان، که برای آنهایی که می‌خواهند در ورزش‌های زمستانی مثل اسکی کردن شرکت کنند ایدئال است. این موقع برای بازدید کردن از برخی روستاهای کوچکتر در حاشیة آلپ به دلیل حال و هوای شاد و مناظر تماشایی‌شان نیز وقت خوبی است




موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 470
:: بازدید ماه : 4786
:: بازدید سال : 17824
:: بازدید کلی : 43231