چگونه یک کیف و کوله پشتی دانشجویی شیک انتخاب کنیم؟
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
چگونه یک کیف و کوله پشتی دانشجویی شیک انتخاب کنیم؟
یک شنبه 27 مرداد 1398 ساعت 11:22 | بازدید : 506 | نویسنده : علی | ( نظرات )

فرقی نمی‌کنه یه دانشجو باشید یا نه، امروزه اکثر مردم یه کیف اسپرت همراه خودشون دارند تا بتونند به‌راحتی وسایل نیاز خودشون رو حمل کنند. حتما تجربه کردید که خیلی وقتا موقع بیرون رفتن از منزل وسایل زیادی رو همراه خودتون دارید که دوست دارید اون‌ها رو داخل یه کیف شیک و راحت قرار بدید. ما سعی می‌کنیم امروز توی این راهنما نکات انتخاب و خرید یه کیف دانشجویی دخترانه و پسرانه رو بهتون بگیم.

برای اینکه بتونید یه خرید خوب و مناسب داشته باشید توصیه می کنیم ابتدا ملاک‌هاتون رو از یه کیف دانشجویی یادداشت کنید و دقیقا ببینید چه ملاک‌هایی برای شما دارای اهمیت هست. پس دقت داشته داشته باشید که هنگام خرید و انتخاب یک کیف اسپرت یا دانشجویی بهتره که اول از همه نیازهاتون رو در نظر بگیرید و بعد از اون متناسب با سلیقه‌تون بهترین کیف اسپرت رو برای خودتون انتخاب کنین.

 

کیف و کوله پشتی دانشجویی

 

یکی از نکاتی که باید برای خرید کیف دانشجویی یا اسپرت در نظر داشته باشید اینه که قراره حدود چه قیمتی خرید کنید دقت داشته باشین که خرید کیف دانشجویی مناسب به پارامترهای زیادی بستگی داره اما نوع نیاز شما و همچنین قیمت حدودی مدنظر شما می‌تونه بیشترین تاثیر رو روی انتخاب‌تون داشته باشه.

کیف دانشجویی انواع زیادی داره اما بهتره هنگام انتخاب و خرید به نکاتی که در زیر اشاره کردیم توجه کنید.

  • قیمت حدودی مد نظر شما
  • جنس کیف دانشجویی یا اسپرت
  • اندازه و تعداد جیب آن
  • داشتن یا نداشتن محافظ لپ تاپ
  • وزن کیف

کیف و کوله پشتی دانشجویی دخترانه و پسرانه

امروزه مرز مشخصی برای جدا کردن کیف اسپرت‌ دخترانه و پسرانه نیست ولی معمولا کیف‌های دانشجویی دخترانه رنگ روشن‌تری نسبت به کیف‌های دانشجویی پسرانه دارند. تنوع بالای مدل‌های مختلف کیف دانشجویی خرید را برای سلیقه‌های مختلف راحت‌تر می‌کند اما از طرفی ممکن است هنگام خرید شما را دچار سردرکمی کند به همین علت بهتر است قبل از خرید معیارهای خود از یک کیف اسپرت یا دانشجویی مناسب را درنظر گرفته و سپس به سراغ خرید بروید.

امروزه رنگ‌های سرمه‌ای، زرشکی، قهوه‌ای و آبی نفتی از پرفروش‌ترین رنگ‌های کیف اسپرت پسرانه هستند و رنگ‌های آبی روشن، نارنجی، قرمز، صورتی و سبز هم از ترندهای کیف اسپرت دخترانه هستند.

پس در نظر داشته باشید که کیف‌های اسپرت معمولا برای هر دو جنسیت دختر و پسر مناسب است و شما با توجه به سلیقه‌تون باید انتخاب کنید.

مدل و قيمت کیف دانشجویی

برای این‌که بتونید یه کیف دانشجویی شیک رو برای سال‌ها داشته باشید، هنگام انتخاب و خرید باید توجه و دقت زیادی به جنس اون داشته باشید. جنس یک کیف می‌تونه تعیین کننده کیفیت و ماندگاری کیف شما باشه.

در صورتی‌که قراره هر روز از کیف‌تون استفاده کنید باید وسواس بیشتری برای جنس و کیفیت داخلی (آستر) اون داشته باشید. معمولا کیف‌هایی که قیمت پایین‌تری دارند ماندگاری کمتری رو دارند اما در هنگام خرید کیف اسپرت و دانشجویی حتما دقت داشته باشید که الزاما قیمت بیشتر کیفیت بیشتر رو به شما نمیده، به این معنی که ممکنه خیلی از کیف‌هایی که شما از برندهای معتبر تهیه می‌کنید قیمتی رو هم بابت اسم اون برند از شما دریافت کنن، به همین علت توصیه می‌کنیم در بازه‌های قیمتی پایین سعی کنید از برندها خرید نکنید و بیشتر به سمت برندهای کمتر شناخته شده ولی باکیفیت برید.

کیف‌های دانشجویی جدید معمولا کیفیت خوبی دارند اما باید حواستون باشه که نکات ریزی وجود داره که در طول دراز مدت تجربه خوب یا بدی از اون خرید به شما میده که ما سعی کردیم مهم‌ترین‌ اون نکات رو بهتون بگیم:

  • جنس زیپ‌ها
  • جنس آستر (پوشش داخلی)
  • جنس دسته
  • نوع و کیفیت بندها

اگه نکات بالا رو مدنظر قرار دادید گام بعدی در انتخاب شما، فقط سلیقه و قیمت هست که به کمک این مجموعه می‌تونید یه خرید دلچسب رو تجربه کنید.

کیف دانشجویی ارزان

اگه دنبال خرید کیف دانشجویی ارزان و باکیفیت هستید بهتره بین برندهای داخلی جستجو کنید چون همونطور که در بالا اشاره کردیم برندهای خارجی و معتبر مبلغی رو بابت برندشون دریافت می‌کنند. برای خرید کیف اسپرت ارزان بهتره سراغ جنس‌هایی مانند برزنت و پارچه و کتان برید این جنس‌ها در عین داشتن کیفیت بالا، قیمت کمتری نسبت به بقیه جنس‌ها دارند. البته در نظر داشته باشید که جنس‌های برزنت و پارچه و کتان هم کیفیت‌های متفاوتی دارند و هنگام خرید باید دقت زیادی به جنس‌شون داشته باشید تا بتونید خرید خوبی رو تجربه کنید.

خرید اینترنتی کیف دانشجویی و اسپرت

امروزه اهمیت و جایگاه خرید آنلاین و اینترنتی به هیچ کس پوشیده نیست. خرید آنلاین کیف دانشجویی از فروشگاه اینترنتی معتبر میتونه مزایایی داشته باشه که به هیچ وجه توی خرید حضوری وجود نداره. بخاطر همینه که خرید آنلاین همیشه دلچسب و لذت بخش بوده و امروزه بیشتر مردم ترجیح میدن خریدهاشون رو به صورت اینترنتی انجام بدن.

وقتی شما قصد خرید اینترنتی کیف دانشجویی رو دارید می‌تونید بدون اتلاف وقت و هزینه بین صدها کیف جستجو کنید و اطلاعات و ویژگی های هر کدوم رو بخونید و با هم دیگه مقایسه‌شون کنید. از طرفی ضمانت اصالت کالای فروشگاه اینترنتی هم باعث میشه نگرانی کیفیت و جنس محصول وجود نداشته باشه.

پس اگه به کیف دانشجویی نیاز دارید به راحتی می‌تونید بین کیف و کوله پشتی های مختلف جستجو کنید و با مقایسه، کیف دانشجویی مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و لذت یک خرید آنلاین و مطمئن رو داشته باشین.

فروشگاه اینترنتی کیف دانشجویی

فروشگاهی که برای خرید انتخاب می‌کنیم هویت محصول ما رو مشخص می‌کنه. همه ما دوست داریم از فروشگاهی خرید کنیم که مرجع باشه و امکان مقایسه بین برندها و مدل های متفاوت رو داشته باشیم.

فروشگاه اینترنتی کیف دانشجویی و اسپرت معتبر میتونه خیلی از دغدغه های ما در مورد کیفیت و تضمین قیمت رو کم کنه و راهنمای خوبی توی تک‌تک مراحل خریدمون باشه.

فروشگاه اینترنتی زرینچه به عنوان مرجع کیف و کوله پشتی دانشجویی سعی می‌کنه امکان خرید به بهترین شکل رو برای مشتریان فراهم کنه و کاربران به راحتی بتونن از بین گستره وسیعی از محصولات کیف دانشجویی مورد علاقه خودشون رو به صورت اینترنتی و در کمترین زمان ممکن سفارش بدن:

 

www.zarinche.com




موضوعات مرتبط: کیف و کوله پشتی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 274
:: باردید دیروز : 141
:: بازدید هفته : 1108
:: بازدید ماه : 5242
:: بازدید سال : 13190
:: بازدید کلی : 38597