راهنمیا خرید اینترنتی غذای خشک گربه مفید در دیجی پت
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
راهنمیا خرید اینترنتی غذای خشک گربه مفید در دیجی پت
پنج شنبه 30 تير 1401 ساعت 1:7 | بازدید : 197 | نویسنده : علی | ( نظرات )

 

 

راهنما خرید اینترنتی غذای خشک گربه مفید

 

خرید اینترنتی غذای خشک گربه مفید

 

 

گربه‌ها حیوانات بسیار شیرین و بازیگوشی هستند ک بسیاری از افراد دوست دارند آن‌ها را به سرپرستی بگیرند. اگر شما نیز برای سرپرستی گربه اقدام کرده‌اید، بهتر است اطلاعات کافی درباره تغذیه آن‌ها داشته باشید. غذای گربه باید بتواند تمام مواد مغذی و موردنیاز او را فراهم کند. یکی از انواع غذا که می‌توانید برای گربه خود تهیه کنید، غذای خشک گربه است. استفاده از این غذای مقوی و مغذی، مزایای زیادی را به دنبال دارد، به همین خاطر بسیاری از افراد از این دسته غذاها برای گربه خود استفاده می‌کنند.

غذای خشک گربه چیست؟

اگر بخواهیم تعریفی را برای غذای خشک گربه ارائه بدهیم، می‌توانیم بگوییم غذایی است که بعد از پخته شدن تحت فرآیند اکستروژن یا همان فشار گرم قرار گرفته و به‌طور کامل خشک می‌شود. این غذا رطوبت بسیار کمی داشته و اغلب به شکل بیسکوییت‌های کوچک برای مصرف روزانه گربه‌ها ساخته می‌شود.

مزیت‌های غذای خشک گربه

-غذای خشک گربه از مواد اولیه مختلفی تهیه می‌شود و به همین دلیل تنوع بسیار بالایی در طعم و مزه دارد و شما می‌توانید با توجه به ذائقه گربه خود، برای او غذای خشک تهیه کنید.

-همه ترکیبات غذای خشک گربه، متشکل از مواد غذایی مغذی و موردنیاز این حیوان هستند که بسیار برای او مفید خواهد بود. 

-از دیگر ویژگی‌های غذای خشک گربه، می‌توانیم به ماندگاری بسیار بالای آن اشاره کنیم.

-این غذاها حالت تردی دارند و جویدن آن‌ها برای سلامت دندان‌های گربه بسیار مفید خواهد بود.

-میزان کالری غذای خشک گربه کاملا به اندازه بوده و برای انواع نژادهای گربه مانند گربه پرشین و ... قابل استفاده است.

-مصرف غذای خشک برای گربه‌ها باعث می‌شود که حجم مدفوع و همچنین بوی آن‌ها کمتر شود.

-از طرف دیگر هنگام استفاده این غذا به هیچ عنوان محیط خانه کثیف نخواهد شد. حتی اگر غذا به‌صورت کامل بر روی زمین بریزد، باز هم نیاز چندانی به تمیز کردن نخواهد داشت.

خرید اینترنتی غذای خشک گربه مفید به چه افرادی توصیه می‌شود؟

 خرید اینترنتی غذای خشک گربه مفید برای افراد شاغلی که از گربه سرپرستی می‌کنند بسیار مناسب است. در اغلب مواقع این افراد فرصتی برای تهیه غذای گربه نخواهند داشت، پس می‌توانند از غذای خشک گربه با قیمتی بسیار مناسب و ارزان، برای گربه خود استفاده کنند. در صورت تمایل می‌توانید به صورت فله، اقدام به خرید غذای خشک گربه خیابانی کنید و در روزهای سرد زمستان که اغلب این گربه‌ها گرسنه می‌مانند، به آن‌ها بدهید.

برندهای تولیدکننده غذای خشک گربه

امروزه برندهای مختلفی اقدام به تهیه انواع مدل‌های مختلف غذای خشک گربه کرده‌اند. در میان این کمپانی‌ها، برندهای مختلف ایرانی نیز به چشم می‌خورد که بهترین غذای خشک گربه ایرانی را تولید کرده و به بازار فرستاده‌اند.

این برندها غذاهای خشک را با طعم و عصاره‌های مختلف، دقیقا مطابق با ذائقه گربه‌ها می‌سازند و در ترکیبات آن‌ها انواع چربی‌ها، کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها و سایر مواد غذایی مورد نیاز گربه‌ها را قرار داده‌اند. در این قسمت برخی از برندهای مطرح تولیدکننده غذای خشک گربه را به شما معرفی می‌کنیم تا در صورت نیاز و تمایل بتوانید از آن‌ها خرید کنید.

رفلکس، مفید، اپتیما، امپریال، بوناسیبو، فیدار، پروپلن، جوسرا، جانگل، رویال کنین، هپی کت، سلبن، سانابل، فیدار، فلیسیا، کوشیدا، دکتر جان، میچو، فلاتازور، نوتری، ورسلاگا، ویسکاس، هیلز، وینستون، میتو، مونلو، لوکا، گودی

این فهرست در واقع بهترین و مطرح‌ترین تولیدکنندگان غذای گربه است که شما می‌توانید با خیال راحت از محصولات آن‌ها برای تغذیه گربه خود خریداری کنید.

 

غذای مفید برای گربه بالغ پرشین یک خوراک خشک است که دانه بندی مناسب برای سنین بالای 1 سال دارد. این محصول به دفع گلوله مویی کمک می کند.

گربه پرشـین یکی از زیباترین و محبوب ترین نژادهای گربه است که طرفداران بیشماری دارد. گربه های این نژاد، ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند و برای نگهداری از آن ها، باید از غذایی مخصوص استفاده کنید. شرکت مفید یک غذای عالی و با کیفیت برای این حیوانات تولید می کند که توسط متخصصان و کاملا منطبق با نیاز این پرشـین ها، فرمول سازی شده است. سایر غذاهای خشک گربـه برای خرید در وب سایت پت زیپ موجود است.

ویژگی های غذای گربه پرشین مفید :

این غذا برای گربه های پرشین بالغ استفاده می شود و طعم و بوی دلپذیر آن، سبب می شود حتی گربه های بد غذا نیز به غذا خوردن ترغیب شوند. این محصول با انواع ویتامین ها و اسیدهای چرب ضروری مورد نیاز بدن این حیوانات غنی شده است و فرمولاسیونی بی نظیر دارد. در ساخت آن از انواع پروبیوتیک ها و آنتی اکسیدان ها استفاده شده است که سیستم ایمنی را تقویت می کند.

غذای گربه پرشین مفید میزان فیبر بالایی دارد که دفع گلوله های مویی را بسیار آسان می کند. فرمولاسیون آن به گونه ای در نظر گرفته شده است که هضم و جذب بالایی داشته و افزایش سلامتی دستگاه گوارشی را به همراه دارد. در تولید آن از پروتئین حیوانی حلال استفاده شده است که به تقویت و قوای جسمی حیوان کمک شایانی می کند. دانه بندی این غذا به گونه ای است که کاملا با فک و شکل دهان گربه های پرشین همخوانی دارد و به راحتی توسط آن ها برداشته می شود.

ترکیبات محصول :

در ساخت این غذا از محصولات کشتارگاهی طیور، چغندر خشک شده، روغن های گیاهی، سبوس برنج، طعم دهنده های طبیعی، روغن ماهی، ریبوفلاوین، کولین کلرین، نیاسین، عصاره چای سبز، آهن، مس، روی، منگنز، ال کارنیتین، آنتی اکسیدان ها، تورین، متیونین و … استفاده شده است.

 

غذای گربه بالغ مفید مدل ADULT یک غذای مفید برای گربه شما می باشد.گربه ها به عنوان حیواناتی گوشتخوار نیاز به جیره ای بر پایه پروتئین حیوانی دارند و همچنین مکانیسم بدن این حیوانات به گونه ای است که قادر به استفاده از مسیرهای متابولیکی مانند سایر گونه ها نبوده و نیاز به تغذیه ای دارند که منحصر به این گونه ها باشد. خوراک مفید بر پایه به روزترین تحقیقات جهان و گذراندن آزمایشات عملی به گونه ای طراحی شده است.که تمام این نیاز هارا تامین می کند. این خوراک با در نظر گرفتن فیزیولوژی گربه ها و با توجه به استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا در جهت حفظ سلامتی و نگهداشتن آنها در وزنی متعادل موفق عمل می کند.تیم MOFEED محصولات خود را در زمینه حیوانات خانگی خوراک های تخصصی سگ و گربه با رعایت بهترین جیره بر اساس قیمت در بازار ایران را عرضه کرده است . درتیم MOFEED دامپزشکان و متخصصان تلاش می کنند جز به وجدان کاری و سلامت حیوانات و پرندگان فکر نکنند و آرزومندیم که این محصولات را با بالاترین کیفیت به تمام جهان عرضه کنیم.غذاهای مفید ؛ غذایی کامل بوده و مکمل های ویتامینه و معدنی آن با مجوز در کارخانه تهیه شده و اولین خوراک داخل کشور دارای مخمر هیدرولیز شده تجاری میباشد. هیج افزودنی تحریکی اشتها یا گول زننده حیوان اضافه نشده و به حقوق حیوانات احترام گذاشته شده است. تمامی تولیدات بدون مواد نگهدارنده است و هیچ آنتی بیوتیکی چه شیمیایی و چه طبیعی در این خوراک وجود ندارد. نگهداری غذا را با کاهش رطوبت به زیر 7درصد کنترل می شود. بسته بندی خوراک به گونه ای طراحی شده است تا نور از آن عبور نکند و چربی ها و مواد مغذی آن اکسید نشوند .این یک تولید ملی بسیار با کیفیت است.




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :