آشنایی با برس گربه در دیجی پت
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با برس گربه در دیجی پت
دو شنبه 27 تير 1401 ساعت 23:39 | بازدید : 172 | نویسنده : علی | ( نظرات )

برس گربه

 

برس گربه

 

یکی از عللی که سگ و بخصوص گربه نیاز به پیرایش و شانه کردن دارند این است که رابطه بین شما و حیوان خانگی عمیق‌تر می‌شود. سگ ها و بخصوص گربه از اینکه توسط صاحب خود شانه شوند بسیار لذت می‌برند. شما علاوه بر مرتب کردن موی آنها می‌توانید بدن حیوان خود را بررسی کنید تا از عدم وجود خراش، زخم، مو ریختگی‌های نقطه‌ای و التهاب و … مطمئن شوید.

برس‌های دو طرفه از جمله برس‌های پرکاربرد و پر طرفدار محسوب می‌شود؛ یک سمت آن دارای برس فلزی و طرف دیگر برس نرم می باشد. دیگر نیازی به خرید دو برس جداگانه نیست و شما با خرید این برس می‌توانید از طرف فلزی برای باز کردن گره‌ها و از طرف دیگر برس برای مرتب کردن و درخشش موی حیوان استفاده کنید.

طراحی خاص این برس‌ها باعث شده است که شما به راحتی از آن استفاده کنید و  داشتن بدنه چوبی امکان سر خوردن و یا پرتاب شدن هنگام شانه زدن جلوگیری می‌کند.

برس تخلیه مو سگ و گربه cleanpet’s

این برس تخلیه مو cleanpet’s با شانه‌های فلزی و جنس دسته‌ی سیلیکونی و بسیار با کیفیت می باشد.  و همچنین جنس دانه های برس  ضد زنگ است و  بدون آسیب زدن به پوست بدن حیوان به راحتی موهای مرده آن را جدا می کند سپس شما به راحتی با فشار دادن دکمه پشت برس می توانید موهای داخل آن را خالی کنید و یک برس کاملا تمیز داشته باشید. این برسها برای سگ ها و گربه ها یی با موهای متوسط و بلند مناسب می باشد.

ویژگی های برس یک طرفه مجهز به دکمه تخلیه مو ، با کیفیت عالی ، مجهز به دکمه تخلیه مو و صفحه تخلیه مو ، نوک برس سوزن‌های نرم و صیقل داده شده ( soft )مناسب برای تمامی پوشش‌های سگ و گربه ( مو کوتاه و موبلند ) است.

 

برس گربه  و سگ با قابلیت تخلیه مو دارای دندانه‌های فلزی ضد زنگ براحتی موهای حیوانات را از آلودگی‌ها و چیزهای ناخوشایند پاک می‌کند. با این برس شوره‌ها، موهای از دست رفته، گره‌ها و… از لابلای موی حیوانات جدا شده و تمیز می‌شود.
این برس با انواع مختلف موهای حیوانات خانگی، موهای کوتاه و بلند یا ضخیم و نازک سگ ها و گربه ها سازگار می باشد. تمیز کردن برس نیز خیلی راحت است. شما با فشار دادن دکمه براحتی می توانید تمامی موهای سطح برس را تخلیه کرده و تمیز کنید.

دسته برس با سطح ضد لغزشی که دارد از خسته شدن و وارد شدن فشار به مچ دست شما هنگام شانه زدن موی حیوانات جلوگیری می کند.

برس سگ و گربه با قابلیت تخلیه مو بدون آسیب رساندن به پوست حیوان موها و آلودگی ها را به آرامی از سطح پوست پاک می‌کند.

برس زدن حیوانات نوعی ماساژ نیز محسوب می‌شود که باعث افزایش گردش خون در بدن حیوان می‌شود. همچنین به براق و نرم شدن پوشش حیوان شما کمک می‌کند.




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 97
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 1087
:: بازدید ماه : 4176
:: بازدید سال : 17214
:: بازدید کلی : 42621