آشنای با خرید قلاده سگ Digipet
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنای با خرید قلاده سگ Digipet
دو شنبه 27 تير 1401 ساعت 1:9 | بازدید : 186 | نویسنده : علی | ( نظرات )

خرید قلاده سگ Digipet

خرید قلاده سگ Digipet

 

در بین تمام حیوانات خانگی، برای سگ‌ها بیشتر از همه از قلاده استفاده می‌شود. در واقع قلاده برای بعضی از پت‌ها مانند گربه ممکن است فقط جنبه‌ی ظاهری داشته باشد اما در مورد سگ‌ها اینطور نیست. قلاده سگ یک وسیله مهم برای تربیت و کنترل سگ‌ها است که در انواع بسیار متنوعی تولید می‌شوند. در هنگام خرید قلاده برای سگ‌تان می‌توانید با توجه به سلیقه خود، سایز گردن و روحیه سگ‌تان یکی از انواع چرمی، پارچه‌ای یا زنجیری آن را انتخاب نمایید. البته انواع دیگری از قلاده هم عرضه می‌شوند که قلاده کتفی نام دارند و بیشتر از این نوع برای سگ‌های کاملاً تربیت شده استفاده می‌شود.

فروش و خرید قلاده سگ

بعضی از والدینی که به تیپ سگ‌شان بسیار اهمیت می‌دهند، ممکن است انواع مختلفی از قلاده‌ها را تهیه کرده باشند و هربار بسته به جایی که سگ‌شان را می‌برند از یکی از آن‌ها برایش استفاده کنند. تعویض قلاده‌های گردنی  و خرید قلاده سگ Digipet برای سگ‌ها راحت است اما اگر صاحبی از قلاده کتفی برای سگ خود استفاده کند، نمی‌تواند به راحتی قلاده گردنی آن را تعویض کند. به هرحال قلاده‌های گردنی محبوب‌تر هستند و بیشتر از هر نوع دیگر آن، خریداری می‌شوند.

انواع قلاده سگ عبارت است از:

  • قلاده کتفی سگ
  • قلاده کمری سگ
  • قلاده زنجیری سگ
  • قلاده چرمی سگ
  • قلاده خاردار سگ
  • قلاده ضد پارس

توصیه می‌کنیم در هنگام خرید قلاده سگ یا هریک از وسایل سگ از مرکز فروش قلاده سگ یا هنگام سفارش از فروشگاه‌های خرید اینترنتی این محصولات، اگر مدل قلاده گردنی زنجیری را انتخاب کردید حتما یک نوع راحت پارچه‌ای یا چرمی را نیز به همراه آن تهیه کنید؛ زیرا استفاده مداوم از قلاده زنجیری، علی‌رغم جذابیت بیشتر، ممکن است برای سگ‌ها خوشایند نباشد. اما اگر شما سگی دارید که زیاد اهل بازیگوشی و شیطنت نیست و راحت کنترل می‌شود، بیخیال انواع قلاده‌های گردنی شده و از قلاده کتفی برای آن استفاده کنید.

خرید سینه بند و پوزه بند سگ

در هنگام خرید محصولات تربیتی، اسباب بازی سگ، بند قلاده سگ و همچنین خرید پوزه بند سگ و در مواقعی نیز خرید سینه بند سگ در اولویت قرار دارند. وقتی توانستیم به کمک انواع قلاده، سگ‌ها را کنترل کنیم، آن‌گاه می‌توانیم برای آموزش سایر اصول از تشویقی‌ها کمک بگیریم. سینه‌ بند سگ بیشتر به همراه قلاده کتفی عرضه می‌شود و برای والدینی که به راحتی سگ‌شان اهمیت زیادی می‌دهند، توصیه می‌شود؛ پوزه بند هم برای سگ‌هایی که استرس زیادی دارند و مدام پارس می‌کنند یا برای سگ‌هایی که گاز می‌گیرند یا آشغال می‌جوند مناسب است اما برای سگ‌های دارای مشکلات تنفسی به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود. سینه بند سگ و پوزه بند سگ برای سگ‌های تربیت نشده بیشتر کاربرد دارند.

این وسایل مناسب سگ‌هایی مانند: سگ هاسکی، سگ شیتزو، ژرمن شپرد، اسکای، تریر، تریکسی، بیفار، پولیشی، پامرانین، جیبی و… است و به راحتی از تمامی شهرهایی ایران مانند: تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، رشت، تبریز و… قابل سفارش است.

قیمت قلاده سگ ارزان

همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم، قلاده‌ ها تنوع بسیار بالایی دارند و با انواع جنس‌ها و مدل‌ها تولید می‌شوند. همین امر هنگام سفارش قلاده باعث سردرگمی والدین می‌شود. وقتی والدین موفق به پیدا کردن قلاده مورد نظر برای سگ‌شان شدند، حالا ممکن است قیمت قلاده سگ مشکل‌ساز شود و همین امر ممکن است هنگام خرید پوزه بند سگ یا سینه بند سگ که آن‌ها هم از تنوع بالایی برخوردارند، اتفاق بیفتد و قیمت آن‌ها از بودجه اختصاصی آن‌ها بیشتر شود.

برای حل این مشکل باید کمی حوصله داشت و برای پیدا کردن قلاده سگ ارزان، بیشتر در پت‌شاپ‌ها جستجو کرد. شما می‌توانید برای خرید انواع قلاده، سینه‌بند، پوزه‌بند، لباس سگ و تمام آنچه برای سگ‌تان احتیاج دارید، روی دیجی پت حساب کنید. دیجی پت تمام محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی را با قیمت مناسب و ارزان ارائه می‌دهد.

 




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 44
:: باردید دیروز : 62
:: بازدید هفته : 799
:: بازدید ماه : 4933
:: بازدید سال : 12881
:: بازدید کلی : 38288