قيمت تور اروپا نوروز ۱۴۰۲ در سفر رز آبی
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
قيمت تور اروپا نوروز ۱۴۰۲ در سفر رز آبی
یک شنبه 26 تير 1401 ساعت 21:5 | بازدید : 212 | نویسنده : علی | ( نظرات )

قيمت تور اروپا نوروز ۱۴۰۲

 

قيمت تور اروپا نوروز ۱۴۰۲

 

اروپا به عنوان قلب جهان در میان مردم دنیا شهرت یافته است و گردشگران بی شماری در جهان آرزوی سفر به اروپا و دیدن جاذبه ها و تاریخ غنی آن را در سر می پرورانند. بسیاری از ایرانیان هم خواهان سفر به اروپا هستند اما دریافت ویزا از لزومات  این سفر محسوب می گردد و همچنین نیازمند طی مسافت بسیار طولانی می باشد. بنابراین قیمت تور اروپا به نسبت از نرخ بالایی برخوردار است. اما در میان کشورهای اروپایی، مکان هایی وجود دارد که نرخ پایین تری داشته و یا با کمی تاخیر در زمان سفر و موکول کردن آن به زمستان با هزینه ی کمتری امکان سفر فراهم می باشد. زیرا در این فصل به دلیل سرمای هوا تعداد گردشگران کم است، در نتیجه نرخ هتل و پرواز کاهش می یابد. لازم به ذکر است تور اروپا لحظه آخری در صورتی میسر است که فرد دارای ویزای شینگن بوده در غیر این صورت پروسه یک ماهه جهت اخذ ویزا می بایست سپری شود. کارشناسان ما در رز آبی در زمینه اخذ ویزا اروپا تضمینی و قيمت تور اروپا نوروز ۱۴۰۲و شرایط تور اروپا شما را همراهی نموده تا با اطمینان خاطر مقدمات سفر خود را فراهم کنید.

بهترین زمان تور اروپا

بهترین زمان سفر به اروپا برای هر فردی متفاوت بوده است، در واقع متناسب با شرایط و خواسته هر فرد این زمان متغییر می باشد. اگر برای سفر بودجه محدودی دارید بهترین زمان زمستان است زیرا پروازها و هتل ها از نرخ پایین تری برخوردار می باشد. همچنین زمان مناسبی برای افراد علاقه مند به ورزش اسکی در ارتفاعات آلپ است. اما اگر هزینه اهمیت چندانی ندارد بهترین زمان سفر از اواسط آوریل تا اواخر اوت می باشد تا از آب و هوای دلچسب هم کمال لذت را ببرید.

شرایط تور اروپا زمینی

یکی از راه ها و تجربه های سفر به اروپا، سفر زمینی می باشد که علاوه بر زیبایی هایش ممکن است معایبی هم به همراه داشته باشد. اما نکته حائز اهمیت در مورد این سفر هزینه ی پایین تر آن می باشد. برای آغاز سفر در ابتدا نیاز به دریافت گواهینامه بین المللی است که این گواهینامه به چندین زبان ترجمه شده و بین 1 الی 3 سال دارای اعتبار می باشد. برای سفر به اروپا می بایست از مرز ترکیه گذر کنید.

خدمات تور اروپا

خدمات تور اروپا در آژانس هواپیمایی سبزینه شامل :

  • اخذ ویزای تضمینی اروپا
  • رزرو هتل
  • بلیط رفت و برگشت با پرواز دلخواه مسافر
  • ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی
  • تور لیدر فارسی زبان همراه با گشت شهری

رزرو تور اروپا

تور اروپا یکی از ویژه ترین تورهای مسافرتی می باشد. این قاره ی سرسبز دارای آب و هوای بی نظیر و جاذبه های گردشگری فراوان و همچنین از محبوب ترین مقاصد برای گردشگران محسوب می شود. جهت رزرو تور اروپا کارشناسان فروش ما در سبزینه آماده پاسخگویی و راهنمایی می باشند

 

به لطف قرن‌ها تاریخ، ادبیات افسانه‌ای اروپا ، فیلم‌های فوق‌العاده محبوب اروپا و البته برق نگاه مسافران در زمان تعریف خاطراتشان از  سفر اروپا فراموش‌نشدنی، تور اروپا سال‌ها است که عاشقان سیاحت و ماجراجویی و دوستداران تاریخ اروپا ، فرهنگ و طبیعت را اسیر و پابند دلبری پایان‌ناپذیرش کرده است. اروپا کوچکترین عضو هفت قاره است و سیستم حمل و نقل عمومی دسترس‌پذیرش، در قدم به قدم این جغرافیای کوچک اروپا پخش شده است. شبکه ریلی اروپا از شهرهای بزرگ و شلوغ تا روستاهای آرام گسترده شده و مسافران کنجکاو و جستجوگر را به پاسخ‌های غافل‌گیرکننده در هر لحظه‌ای از سفرشان می‌رساند. یک بلیت چند سفره اروپا تهیه کنید، پشت پنجره قطار اروپا بنشینید و از هر سانتی‌متر از منظره پیش رویتان، از کوه‌های برف گرفته آلپ تا دشت‌های سرسبز اسلوونی، قبل از رسیدن به سواحل طلایی مونته نگرو لذت ببرید. حتی یک بازدید کوتاه از اروپا، مسافران را با دنیای گوناگونی از کشورهای اروپا ، زبان‌ها، فرهنگ‌ها و تاریخ، معماری و غذاهای متنوع اروپا روبه‌رو می‌کند. می‌توان دلایل زیادی برای رفتن به اروپا  برشمرد، اما واقعیت این است که شما تنها به یک بهانه کوچک برای شروع سفر به اروپا نیاز دارید. هر لحظه‌ای از عمرتان که شده تجربه تور اروپا را از دست ندهید، سفری که شاید با شما کاری کند که با همان ریتم دلنواز، قلبتان را نه در سان فرانسیسکو بلکه در رم و پاریس اروپا جا بگذارید.




موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 40
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 506
:: بازدید ماه : 4822
:: بازدید سال : 17860
:: بازدید کلی : 43267