قیمت تور اسپانیا و معرفی سفر اسپانیا
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
قیمت تور اسپانیا و معرفی سفر اسپانیا
شنبه 25 تير 1401 ساعت 19:17 | بازدید : 188 | نویسنده : علی | ( نظرات )

قیمت تور اسپانیا

قیمت تور اسپانیا

 

 

جاذبه های گردشگری اسپانیا

جاذبه های گردشگری با رتبه برتر در اسپانیا
باغ های الحمرا و جنرالیف، گرانادا. ...
ساگرادا فامیلیا و سایت های گائودی بارسلونا. ...
مسجد بزرگ قرطبه (مزکیتا) ...
پرادو و پاسئو دل آرتس، مادرید. ...
سن لورنزو د ال اسکوریال ...
کلیسای جامع سویل و آلکازار. ...
موزه گوگنهایم، بیلبائو.
 

هزینه سفر به اسپانیا

برای سفر به اسپانیا به چه مقدار پول نیاز دارید و قیمت تور اسپانیا چقدر است ؟ شما باید برنامه ریزی کنید که روزانه حدود 119 یورو (136 دلار) در تعطیلات خود در اسپانیا خرج کنید، که میانگین قیمت روزانه بر اساس هزینه های سایر بازدیدکنندگان است. مسافران گذشته به طور متوسط ​​32 یورو (36 دلار) برای وعده های غذایی یک روزه و 22 یورو (25 دلار) برای حمل و نقل محلی هزینه کرده اند. همچنین میانگین قیمت هتل در اسپانیا برای یک زوج 106 یورو (121 دلار) است. بنابراین، یک سفر دو نفره به اسپانیا برای یک هفته به طور متوسط ​​1670 یورو (1907 دلار) هزینه دارد. تمام این میانگین قیمت‌های سفر از مسافران دیگر جمع‌آوری شده است تا به شما در برنامه‌ریزی بودجه سفر کمک کند.

اگر می خواهید چند روزی را در محلی شاد سپری کنید، به تور اسپانیا بروید. اسپانیایی ها افرادی پر انرژی هستند که همواره در سرگرمی هایی همچون فوتبال شرکت می کنند و به موسیقی و معماری نیز علاقه ویژه ای دارند. جاذبه های طبیعی از دیگر ویژگی های کشور اسپانیا به حساب می آید که توانسته توریست های زیادی را به این کشور جذب نماید.

شما با انتخاب تور اسپانیا می توانید از امکاناتی همچون کافه گردی های شبانه، جشن های ویژه که در مناسبت های خاص برگزار می شود، استفاده کنید. اسپانیا دارای طبیعتی بکر، مناطق تاریخی منحصر به فرد و مردمانی خون گرم است. اگر می خواهید تا بیشتر با مناطق گردشگری تور اسپانیا، قیمت تور اسپانیا و رزرو تور اسپانیا آشنا شوید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مناطق دیدنی اسپانیا

اسپانیا مناطق دیدنی و گردشگری زیادی دارد، در اینجا به چند مورد از مشهور ترین های آن می پردازیم که عبارتند از:

قصر های الحمرا

یکی از معروف ترین مناطق دیدنی با تور اسپانیا، قصر های الحمرا است. در قصر های الحمرا مجموعه ای از ساختمان، باغ، برج و یک مسجد وجود دارد. از جمه ویژگی هایی که باعث محبوبیت این مجموعه شده است، حکاکی های سنگی منحصر به فرد، نقاشی های زیبا و سقف های آجری است که هر کدام به شیوه ای خارق العاده طراحی شده اند. جالب است بدانید که قصر های الحمرا به عنوان برجسته ترین اثر معماری رنسانس اسپانیا معروف است.

مسجد کوردوبا

مسجد کوردوبا یک آثار معماری آفریقایی در اسپانیا است که دارای ویژگی های شگفت انگیزی است. به عنوان مثال این مسجد 19 درب ورودی و یک تالار دعا دارد که داخل آن تعداد زیادی ستون وجود داشته به صورتی که اگر از هر درب وارد شوید، تقارن داخلی را به وضوح می بینید. همچنین این مسجد یک هنر و معماری اسلامی نیز به حساب می آید.

کلیسای ساگرادا فامیلیا

کلیسای ساگرادا فامیلیا که در شهر کاتالان قرار دارد، یکی از جاذبه های گردشگری اسپانیا به حساب می آید. این کلیسا که هنور به صورت کامل ساخته نشده، توانسته افراد زیادی را برای دیدن آن به این منطقه جذب کند. چرا که نمای نیمه ساخته آن نیز بسیار زیبا و شگفت انگیز است. همچنین از این کلیسا با عنوان کلیسای خانواده مقدس نیز یاد می کنند.

موزه گوگنهایم

موزه گوگنهایم در شهر بیلبائو یکی از مناطق خاصی است که با تور اسپانیا می توانید از آن دیدن کنید. خاص بودن این موزه به دلیل طراحی های منحصر به فردی است که داخل آن وجود دارد. چراکه همواره هیچ عکاسی نتواسنته هماهنگی میان آنها را توصیف کند. دیوار های این موزه با استفاده از بلوک های تیتانیومی و ورقه های موج دار آلومینیومی ساخته شده که همین امر سبب طراحی منحصر به فردش شده است.

کلیسای جامع سانتیاگو د کامپوستلا

کلیسای سانتیاگو د کامپوستلا از جمله کلیساهایی است که ترکیب معماری رومی و باروک را دارد، بدین صورت که داخل آن معماری رومی و نمای خارجی آن به سبک معماری باروک است. وجود مقبره هایی زیبا در آن سبب زیباتر شدن این کلیسا شده که از جمله آنها می توان به مقبره "کامینو د سانتیاگو" اشاره نمود.

سواحل کوستا دل سول

با تور اسپانیا می توانید به آفتابی ترین ساحل اروپا نیز سفر کنید. سواحل کوستا دل سول که شن های سفید و زیبایی دارد، به منطقه ای برای آفتاب گرفتن تبدیل شده است. از جمله جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به شهر مالاگا که بسیار زیبا و چشم نواز بوده و همچنین اقامتگاه های پورتو بانوس اشاره کرد.

شهر تولدو

اگر به دنبال یک شهر قدیمی با کوچه هایی نا متقارن و باریک هستید، حتما به شهر تولدو بروید. این شهر که دارای معماری اسلامی بوده به سبک معماری های کلیساها ساخته شده است. از جمله زیبایی های این شهر، احاطه سه طرفه آن توسط دره کوچک رودخانه تاقوس است. همچنین می توان از این شهر به عنوان یک موزه نیز نام برد، چراکه بناهای تاریخی و قدیمی آن بسیار زیبا و منحصر به فرد است.

کاخ سلطنتی مادرید

با تور اسپانیا می توانید بزرگترین کاخ سلطنتی در تمام اروپای غربی یعنی کاخ سلطنتی مادرید را ببینید. درست است که این کاخ توسط خانواده سلطنتی برای برگزاری مراسم های دولتی استفاده می شود ولی بازدید آن برای عموم آزاد بوده و در آنجا خبری از گاردهای امنیتی نیست.

زمان سفر با تور اسپانیا

اکثر کسانی که می خواهند تور اسپانیا را انتخاب کنند، به دنبال بهترین زمان برای رزرو تور اسپانیا هستند. باید بگویم بهترین زمان موقعی است که شما شرایطش را دارید تا چند روزی دست از کار بکشید و بدون نگرانی به سفر بروید.

اسپانیا در تمام طول سال جذاب و دیدنی است و آب و هوای معتدلی دارد. با این حال افراد زیادی از نقاط مختلف دنیا از اواخر اردیبهشت تا اواخر شهریور به اسپانیا می روند. بهتر است بگویم کشور اسپانیا در این بازه زمانی شلوغ تر بوده و توریست های بیشتری به آنجا می روند.

 

قیمت این تور

قیمت تور اسپانیا با توجه به انتخاب امکانات و همچنین بازه زمانی مورد نظر متفاوت است. به عنوان مثال با انتخاب هتل پنج ستاره در ایام عید نوروز باید هزینه بیشتری نسبت به زمانی که تعطیلات خاصی نبوده یا هتل سه ستاره انتخاب می کنید، بپردازید. تور مادرید، تور بارسلون یا تور های ترکیبی که وجود دارد، در قیمت تور اسپانیا متفاوت است. برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید از همکاران ما کمک بگیرید.




موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :