تور فرانسه عید ۱۴۰۱ در تور های خارجی رز آبی
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
تور فرانسه عید ۱۴۰۱ در تور های خارجی رز آبی
سه شنبه 21 تير 1401 ساعت 1:31 | بازدید : 231 | نویسنده : علی | ( نظرات )

تور فرانسه عید ۱۴۰۱

تور فرانسه عید ۱۴۰۱

 

فرانسه به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای اروپا، در شمال غرب این قاره واقع شده است و با شش کشور آلمان، بلژیک، لوکزامبورگ، سوئیس، ایتالیا و اسپانیا هم مرز است. هیچ فهرست قطعی برای ذکر دلایل پر جاذبه بودن فرانسه زیبا وجود ندارد. با این وجود بعد از هر بار سفر به فرانسه ، نیرویی جادویی شما را به بازگشت متقاعد خواهد کرد. بسیاری فرانسه را با پاریس فرانسه ، پایتخت پر جاذبه آن می‌شناسند و در برنامه‌ریزی برای سفر فرانسه ، این شهر را مقصد اول و آخر خود در فرانسه قرار می‌دهند. اما در واقعیت این آشکارترین راه برای محروم کردن خود از دیگر زیبایی‌های فرانسه است. از برج رقصان ایفل (Eiffel Tower، واقع در پاریس) تا بندر آبی مارسی فرانسه (Vieux Port)، فرانسه سراسر زیبایی و جاذبه است. در ادامه هفت دلیل منحصربفرد که تور فرانسه را از سایر تورهای اروپا متمایز می‌کند ارائه خواهیم داد.

 

وقتی صبحت از موزه‌های فرانسه در تور فرانسه عید ۱۴۰۱ به میان می‌آید، این پاریس فرانسه است که گوی سبقت را از تمامی شهرها ربوده و زیباترین موزه‌ها را چه به لحاظ معماری و چه به لحاظ آثار هنری در معرض دید گردشگران تور فرانسه قرار می‌دهد. در این میان موزه لوور فرانسه (Louvre Museum) با قلب شیشه‌ای سر از زمین برآورده‌اش، هزاران اثر هنری شاخص دنیا را در خود جای داده و مونالیزا نیمه خندان همچون نگینی در میانشان خودنمایی می‌کند. موزه اورسی فرانسه (Musee d'Orsay) نیز که زمانی محل ایستگاه قدیمی پاریس به شمار می‌آمد و پذیرای مسافران بود امروزه به ویترینی شیشه‌ای برای نمایش آثار شاخص امپرسیونیستی فرانسه تبدیل شده است و پذیرای بازدیدکنندگان فرانسه هنردوست و روشنفکر است.

پیشینه تاریخی فرانسه به مثابه جریانی در کاخ‌های با شکوه و آذین شده، قلعه‌های تاریخی فرانسه و دیگر سازه‌های نمادین فرانسه  و شاخص خودنمایی می‌کند. کاخ ورسای فرانسه  (Palace of Versailles، واقع در پاریس) به عنوان بزرگترین قلمرو پادشاهی جهان، با تالار آینه بندی شده‌اش و مجسمه‌های طلایی رنگش یکی از برجسته‌ترین کاخ‌های فرانسه به شمار می‌رود. این مجموعه همانند مرواریدی در دل باغات ورسای که هندسه را در عالی‌ترین حد خود به نمایش می‌گذارند قرار گرفته است. کاخ لوکزامبورگ فرانسه (Luxembourg Palace، واقع در پاریس) نیز که نقش و نگارهای معماری کلاسیک بر پیکرش نقش بسته است در مرکز پاریس فرانسه و در میان بزرگترین پارک آن (Luxembourg Garden) واقع شده است.

قلعه‌ها و استحکامات نظامی فرانسه که سالانه هزاران گردشگر تور فرانسه را مجذوب خود می‌سازند از دیگر جاذبه‌های فرانسه هستند. در این میان قلعه‌های جنوبی شامل کارکاسون فرانسه (Cite de Carcassonne) که بیشتر به شهری حفاظت شده شباهت دارد، همچون نگینی در میان دیوارها و برج‌های دیدبانی حفاظت شده است و با آجرها و سفال‌های سرخ رنگش خودنمایی می‌کند و کاخ پاپ فرانسه (Palais des Popes) به عنوان بزرگترین سازه سبک گوتیک اروپا، میراث جهانی ثبت شده توسط یونسکو و یکی از ده جاذبه برتر فرانسه از شاخص‌ترین‌ها به شمار می‌روند.

از دیگر جاذبه‌های متمایز فرانسه که عمدتاً در پاریس واقع شده‌اند، می‌توان به طاق پیروزی فرانسه (Arc de Triumph) به عنوان دومین طاق بزرگ پیروزی جهان با مشعل جاودانه‌اش که در کنار آرامگاه سربازی گمنام می‌سوزد و خیابان شانزه لیزه فرانسه به عنوان یکی از زیباترین و لوکس‌ترین خیابان‌های جهان اشاره کرد.

برجسته‌ترین جاذبه طبیعی فرانسه ، سن (Sein)، این رود با وقار و دل انگیز است. از محل این رودخانه فرانسه دسترسی به عمده جاذبه‌های شهر پاریس امکان پذیر است و در این میان برج ایفل فرانسه از محبوب‌ترین‌ها در میان گردشگران تور فرانسه است. پیاده روی در طول ساحل این رودخانه، عبور از فراز قدیمی‌ترین پل پاریس Pont Neuf و قایق سواری در طول کانال سنت مارتین فرانسه (Saint Martin Canal)، همه و همه سن را به عنوان تجربه‌ای بی بدیل از سایر جاذبه‌های پاریس متمایز نموده است.

از خوراکی‌های محبوب فرانسوی می‌توان به نان‌ باگت و نان کروسان، پنیرهای لذیذی که از ناحیه‌ای به ناحیه دیگر ترکیبی متفاوت دارند، کرپ که به عنوان وعده‌ای دلپذیر برای صبحانه سرو می‌شود و شیرینی ماکارون که عصرانه‌ای شیرین را رغم خواهد زد اشاره کرد. البته نباید خوراک اردک و استیک با سیب زمینی فرانسوی را از قلم انداخت.

 

برای کاهش هزینه‌ها در طول سفر خود، پیشنهاد می‌شود از مکان‌های زیر بازدید کنید:

  • منطقه مونتمارتر
  • کلیسای قلب مقدس
  • پارک شان دومارس
  • آرامستان پرلاشز (محل دفن صادق هدایت)
  • نمای بیرونی کلیسای نوتردام
  • محله بلویل
  • باغ تویلری
  • پارک لوکزامبورگ
  • پتی پله و گراند پله (پتی پالاس ،گراند پالاس)
  • پل الکساندر سوم

 




موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 132
:: باردید دیروز : 132
:: بازدید هفته : 264
:: بازدید ماه : 3353
:: بازدید سال : 16391
:: بازدید کلی : 41798