آشنایی با غذای خشک گربه گورمت
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با غذای خشک گربه گورمت
چهار شنبه 15 تير 1401 ساعت 23:43 | بازدید : 203 | نویسنده : علی | ( نظرات )

غذای خشک گربه گورمت

غذای خشک گربه گورمت

گورمت گلد چیست؟

امروزه خیلی از افراد علاقه مند به نگهداری از گربه سانان هستند چرا که گربه ها موجودات بسیار دوست داشتنی و پشمالویی هستند که نگهداری از آن ها نسبت به سایر حیوانات خانگی مانند سگ راحت تر و آسان تر می باشد. حال یکی از دغدغه‌ های صاحبان این حیوانات دوست داشتنی تغذیه آن ها می‌ باشد چرا که این افراد می دانند باید به تغذیه گربه خود اهمیت دهند تا حیوانشان سالم و پرانرژی باشد.

حال با توجه به این که نگهداری از گربه در بین مردم افزایش پیدا کرده است به همین دلیل این روز ها کمپانی های متعددی در راستای تولید غذای گربه فعالیت می‌ کنند و صاحبان گربه را به چالش کشیده اند که از کدام برند برای پت خود غذا تهیه کنند. در این میان برند gourmet توانسته جایگاه ویژه ای را از آن خود کند چرا که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و محصولات این برند دارای طعم بی نظیری هستند و مناسب برای گربه ها مشکل پسند می باشند.

شرکت پورینا (Purina) بر این باور است زمانی که انسان با یک حیوان خانگی مانند گربه باشد، زندگی زیباتر است. در سال 1904 ویلیام دنفورث کمپانی پورینا را تاسیس کرد و هم اکنون این شعار در قلب تولید تمام محصولات این کمپانی قرار گرفته است. یکی از برند های زیرمجموعه پورینا (گورمه گلد) می باشد که از بهترین و مجرب‌ ترین افراد متخصص بهره می‌ برد و این روز ها کنسرو gourmet در بین گربه ها با طرفداران بسیار زیادی رو به رو شده است.

گورمت گلد جزو غذا های خشک محسوب می شود یا کنسروی؟

یکی از سوالاتی که برای برخی از افراد به وجود می‌ آید این است که این برند جزو غذای خشک گربه و یا غذای کنسروی است؟ در این باره باید بگوییم که این برند جزو غذای تر و مرطوب می‌ باشد چرا که به صورت حرفه ای و گسترده ای به تولید غذای کنسرو گربه می پردازد. حال این موضوع را هم باید افزود که در محصولات این برند قطعات گوشت با کیفیت بالا که با مواد دیگری مانند: سبزیجات، پاستا و برنج مخلوط و به خوبی پخته می‌ شود باعث هرچه بیشتر تحریک شدن اشتهای گربه می‌ شود.

گورمه گلد بر این باور است می‌ تواند یک وعده غذایی معمولی را به تجربه‌ ای فراموش‌ نشدنی برای گربه ها تبدیل کند. اگر در رژیم و برنامه غذایی گربه دوست داشتنی خود غذای مرطوب مانند غذای کنسروی را قرار داده اید، پیشنهاد می‌ کنیم تا از این برند برای پت خود کنسرو تهیه نمایید تا گربه شما بتواند یک غذای لذیذ بخورد و به این گونه تمام مواد مغذی مورد نیاز بدنش نیز تامین شود.

این غذا مختص به کدام حیوانات است؟

اگر از گربه نگهداری می کنید و به دنبال یک برند عالی برای خرید غذای آماده برای پت دوست داشتنی خود هستید بهتر است که بدانید برند گورمت گلد  و غذای خشک گربه گورمت به طور تخصصی و حرفه ای به تولید غذای گربه پرداخته است. حال این موضوع را هم باید افزود که این برند برای محصولات خود از بهترین، مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می‌ کند و به همین دلیل در بین صاحبان گربه بسیار پرطرفدار شده است و هم چنین این حیوانات دوست داشتنی تمایل زیادی به خوردن محصولات این برند را دارند چرا که بسیار خوش طعم و لذیذ است.

قیمت این غذا چقدر است؟

از آن جایی که اکثر گربه ها در خوردن غذا مشکل پسند هستند به همین دلیل خیلی از صاحبان آن ها تمایل دارند تا به خرید غذای گورمت گلد پته برای پت خود بپردازند چرا که محصولات این برند بسیار خوش طعم و اشتها آور هستند. حال سوالی که برای اکثر آن ها به وجود می‌ آید این است که قیمت محصولات این برند چقدر است؟ در این باره باید بگوییم از آن جایی که این برند محصولات گوناگونی را تولید و روانه بازار می‌ کند به همین دلیل نمی‌ توان بیان کرد که قیمت دقیق این محصولات چقدر است! اما با این حال اگر به سایت هپی پت مراجعه نمایید، می توانید از قیمت محصول مورد نظر خود از این برند مانند قیمت کنسرو پته مطلع شوید.

گورمت گلد را از کجا خریداری کنیم؟

این روز ها دغدغه خیلی از صاحبان گربه این است که چگونه می‌ توانند به خرید غذای محصولات گورمت گلد برای پت خود بپردازند؟ در این باره باید بگوییم که روش‌ های متعددی برای خرید محصولات این برند وجود دارد. اما اگر می‌ خواهید محصولات اورجینال برند گورمت گلد را با کمترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که به فروشگاه آنلاین هپی پت مراجعه نمایید.

شما با مراجعه به فروشگاه آنلاین هپی پت می‌ توانید تمام محصولات این برند را با قیمت های استثنایی مشاهده کنید و به راحتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که محصولات پرطرفدار این برند مانند: کنسرو غذای گربه گورمت گلد پته با گوشت مرغ، کنسرو گورمت گلد پورینا مخصوص گربه طعم مرغ را نیز می توانید در این فروشگاه به راحتی جستجو و سفارش دهید.

ترکیبات غذای خشک گورمت گلد چیست؟

کمپانی گورمت گلد بیان کرده است که در محصولات خود از بهترین، مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می‌ کند تا به این گونه این حیوانات دوست داشتنی بهترین غذا را بخورند و تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن آن ها نیز تامین شود. حال بهتر است که بدانید در ترکیبات محصولات این برند از انواع گوشت های مرغوب، مواد معدنی، ویتامین ها و پروتئین های لازم و ضروری، چربی های مفید مورد نیاز بدن گربه و … استفاده شده است.




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 465
:: بازدید ماه : 4781
:: بازدید سال : 17819
:: بازدید کلی : 43226