آشنایی با جاذبه‌های جنوا در رز آبی
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با جاذبه‌های جنوا در رز آبی
شنبه 11 تير 1401 ساعت 23:19 | بازدید : 189 | نویسنده : علی | ( نظرات )

جاذبه‌های جنوا

 

جاذبه‌های جنوا

 

جنوا شهری در شمال غربی ایتالیا در مجاورت مرز فرانسه است و گرچه از اهمیت تاریخی زیادی برخوردار است و پر از جاذبه های تاریخی است ، اما گاهی اوقات مورد توجه گردشگران قرار نمی گیرد. گردشگران معمولاً در جستجوی آفتاب به محله های زیبا و دیدنی Portofino و Cinque Terre می روند. این شهر ویژگی های جالبی دارد؛ زادگاه کریستوفر کلمب ، دریانورد و کاوشگر مشهور آمریکایی است و سس پستو خوشمزه ، یکی از محبوب ترین طعم ها ، برای اولین بار در این شهر تهیه شده است. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این شهر وجود زندانی است که مارکوپولو ، جهانگرد مشهور ، داستان سفرهای خود را برای دیگران تعریف می کند. موقعیت این شهر که بین کوه و دریا واقع شده است در تمام طول سال آب و هوای مطبوعی دارد. این یک پرواز مستقیم 2 ساعته آسان از انگلستان است و اگر به دنبال یک شهر دیدنی هستید تا تاریخ و فرهنگ را ببینید و غذاهای خوشمزه را بچشید ، می توانید در هر زمان از سال به این شهر بروید.

 

 
 

در کجا اقامت کنید؟

اگر می خواهید رنسانس ایتالیا را بهتر بشناسید ، به هتل Mochia Genoa بروید. هتلی متعلق به قرن شانزدهم که در مرکز تاریخی جنوا واقع شده است و فقط 300 متر از کلیسای جامع سن لورنزو فاصله دارد. در این هتل روز را با نان های خانگی و مربا های ارگانیک در تراس شروع می کنید و شب را در اتاق های بزرگ با گچ بری های جذاب می گذرانید. اگر به دنبال هتل مجلل تری هستید ، به هتل بزرگ هتل ساوویا بروید. این هتل 5 ستاره ، مجلل ترین هتل این شهر ، در سال 1897 تاسیس شد و اشراف قدیمی ایتالیا علاقه خاصی به آن داشتند.

از کجا بازدید کنید؟

در اوایل دهه 1990 ، ساختمانهای زیادی در این شهر ساخته شده است ، بنابراین امروزه رستوران ها و کافه ها و جاذبه‌های جنوا  زیادی در بندر قدیمی وجود دارد. علاوه بر این ، آسانسور پانوراما ، جنگل های بارانی و بزرگترین آکواریوم اروپا باعث جذابیت بیشتر بندر می شوند. اگر می خواهید جنوا را با تمام زیبایی هایش بهتر کشف کنید ، در خیابان های عقب کاروگی که پشت بندر قرار دارد و به کاخ هایی مانند Piazza San Giorgio منتهی می شود قدم بزنید. یکی از باشکوه ترین خیابانهای جنوا خیابان پادشاهان به طول 250 متر است که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. این خیابان کاملاً پیاده رو است و از دو طرف با خانه های مجللی از قرن شانزدهم احاطه شده است. دو کاخ درخشان و عالی Piazza Rousseau و Piazza Bianco هستند که امروزه به گالری های هنری تبدیل شده اند و آثار استادان باستانی مانند آنتونی ون دایک ، کاراواجو و پائولو ورون را به نمایش می گذارند. می توانید آنها را ببینید. سوار آسانسور شیشه ای شوید و به پشت بام پانوراما Plaza Bianco بروید تا یکی از بهترین مناظر شهر را بدست آورید.

چه بخورید؟

ساکنان جنوا می گویند که یکی از معروف ترین انواع نان ایتالیایی ، فوکازیا ، در این شهر بندری اختراع شد. در اینجا این نان به صورت مربع های ضخیمی تهیه می شود که روی آن زیتون گذاشته می شود. این نان کاپوچینو به عنوان صبحانه خورده می شود. در اطراف Plaza Del Arbeh کافه های زیادی وجود دارد که می توانید صبح زود به آنجا بروید و یک صبحانه خوشمزه میل کنید. این بهترین مکان در جنوا برای تماشای بیدار شدن از شهر است. یکی از بهترین مکان ها برای صرف شام ، گذرگاه باریک به بندر است ، جایی که دکه هایی وجود دارد که la farinata ، نوعی پنکیک ساخته شده با آرد نخود را می فروشد. یک فروشگاه friggatori ماهی سرخ شده را درون کاغذ قیف می گذارد و آن را بین مشتریان توزیع می کند. مجاورت جنوا با دریا و کوه ها غذاهای متنوعی را برای آن به ارمغان آورده است ، بنابراین می توانید همزمان غذاهای دریایی تازه و همچنین لوبیا ، آجیل و زیتون بخورید. رستوران Zefrino ، واقع در نزدیکی خانه کریستوفر کلمبوس ، پر از غذاهای محبوب است و بسیاری از افراد مشهور برای صرف غذا به آنجا می روند. برای یک وعده غذایی اصیل جنوسی ، یک کاسه ماکارونی پخته شده با مقدار زیادی سس پسته سبز بخرید.




موضوعات مرتبط: آژانس های مسافرتی , سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 60
:: باردید دیروز : 461
:: بازدید هفته : 521
:: بازدید ماه : 4837
:: بازدید سال : 17875
:: بازدید کلی : 43282