آشنایی با غذای خشک سگ taste of the wild
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با غذای خشک سگ taste of the wild
چهار شنبه 8 تير 1401 ساعت 20:42 | بازدید : 163 | نویسنده : علی | ( نظرات )

غذای خشک سگ taste of the wild

 

 غذای خشک سگ taste of the wild

 

خرید بهترین غذای خشک برای انواع سگ
مهم ترین عامل در سلامت و طول عمر سگ ها تغذیه آن ها است که صاحبان سگ باید همیشه این نکته را به خاطر داشته باشند. دامپزشکان اعتقاد دارند که بهترین و سالم ترین غذا برای سگ ها و رژیم غذایی آن ها غذای خشک است.

به همین علت این محصولات از تنوع بالایی برخوردار هستند. بهتر است بدانید به طور میانگین سگ ها حدود14تا20 عمر دارند و از همان ماه های اول بهتر است انتخاب درستی در غذای سگ خود داشته باشید تا در سلامت استخوان ها و دندان ها و عضلات و غضروف های سگ شما و همین طور بر روی عملکرد کیله ها و دستگاه گوارش سگ شما تأثیر منفی نداشته باشد.

بهتر است بدانید هنگام  خرید غذای سگ از نوع خشک، حتماً از غذاهای کنسروی و سوپ ها هم استفاده کنید که برای سلامتی سگ شما لازم است.

امروز در این مقاله برای خرید بهترین غذای مناسب سگ های شما توضیحاتی را می دهیم تا هنگام خرید بتوانید بهتر و آگاه تر خرید کنید.

جدیدترین و بهترین غذاهای خشک سگ را برای سگ های خانگی و محبوب خود از پت شاپ آقای پت تهیه کنید و در سریعترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید
غذای خشک سگ چیه و از چی درست شده؟
این غذاها در ظاهر شبیه بیسکویت های قهوه ای رنگ و ریز هستن که در واقع از ترکیب مواد غذایی مخلوط شده و خشک شده تشکیل شدن و بین 6 تا 10 درصد رطوبت دارن.
طرز تهیه غذای خشک برای سگ چه جوریه؟
هر کمپانی تولید غذای خشک سگ، دستور و فرمول خاص خودشو برای درست کردن انواع غذا داره:

اول مواد تشکیل دهنده غذا رو با نسبت های مناسب با هم مخلوط میکنن
خمیر به دست اومده رو یکدست میکنن
سپس توی فرهای مخصوصی این خمیر رو میپزن
در آخر اون رو به قطعات کوچک تر خرد و سپس خشک میکنن

معرفی غذای خشک سگ
غذای خشک سگ ها از ترکیب شدن مواد غذایی مختلفی درست می شوند مانند:

پروتئین ها
چربی ها
کربوهیدرات ها
ویتامین ها
مواد معدنی
اسید های چرب ضروری

این مواد با هم ترکیب می شود و به صورت خمیری در می آید و در فر، به شکل بیسکوییت های ریز قهوه ای رنگ که از ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند بسته بندی می شوند. برند های مختلفی در بازار وجود دارد که صاحبان سگ می توانند تهیه کنند. نکته مهمی که باید بدانید این است که رطوبت این غذا باید بین 6 تا10 درصد باشد.

 

 

غذای خشک سگ taste of the wild :

 

برند Taste of the wild یک برند آمریکائی تولیدکننده غذای خشک است که به عنوان بهترین و باکیفیت‌ترین غذای خشک جهان به حساب می‌آید. غذای خشک Taste of the wild تمام مواد مورد نیاز بدن حیوانات خانگی که از محیط طبیعی زندگی در جنگل محروم هستند را فراهم می‌کنه. تمام غذاهای این برند پرویوتیک هستند و در هر پوند غذا ۸۰ میلیون باکتری زنده وجود داره که علاوه بر کمک به دستگاه گوارش برای هضم غذا، لایف استایل حیوان خانگی شما رو به واقعیت و اصالت طبیعی خودش برمی‌گرداند. این غذای خشک از گوشت خالص گوزن و سبزیجات مختلف تهیه شده است و به علت اصالت و کیفیت بالای مواد استفاده شده در آن و لزوم قرابت به غذای ثابل دستیابی در جنگل، از چربی نسبتا بالاتری برخوردار است و می‌توان میزان کمتری از آن را استفاده کرد و همین باعث می‌شود که بتوان از این غذا برای مدت طولانی استفاده کرد.

 

غذای سگ ها اگر مناسب نباشد، ممکن است آن‌ها را دچار مشکلات جدی کند. پیشنهاد می‌شود از غذاهای خانگی و استخوان مرغ به سگ‌تان ندهید. بسته به بودجه‌ای که دارید و با بررسی بهتر نژاد سگ‌تان، می‌توانید غذای مناسب و مغذی‌تری برایش انتخاب کنید. همچنین می‌توانید غذای سگ تان را آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

می‌توانید از غذاهای خشک یا کنسرویی استفاده کنید، گرچه اکثر سگ‌ها کنسرو را ترجیح می‌دهند و برعکس باور عمومی که در مورد غذاهای کنسروی وجود دارد، این نوع غذا به دلیل نوع بسته‌بندی که دارند، مدت زیادی سالم می‌مانند نه این‌که به آن‌ها مواد نگه‌دارنده بیشتری اضافه کرده‌باشند.

قیمت غذای سگ ارزان

قیمت غذای سگ، یک گزینه بسیار مهم است؛ چون اگر مراقب نباشید ممکن است هزینه غذای سگ‌تان از هزینه های خودتان بالاتر برود. البته بیشتر قیمت غذای خشک سگ مورد توجه است. چون به صورت فله‌ای هم قابل خریداری است. شما می‌توانید از طریق اینترنت به غذای سگ ارزان و با کیفیت خوب دسترسی داشته باشید.

البته لازم است اطلاعات غذایی‌تان در مورد تغذیه حیوانات را کمی تقویت کنید تا بتوانید غذاهای باکیفیت را از بی‌کیفیت تشخیص دهید. جالب است بدانید که قیمت بالا اصلاً تضمین خوبی برای باکیفیت بودن غذا نیست و گاهی حتی گزینه‌های موجود در غذای خشک سگ ارزان می‌تواند همان گزینه مناسب برای حیوان شما باشد.

همچنین غذای تشویقی سگ، برای مقاصد هضم بهتر و تمیز شدن دندان‌هایشان به آن‌ها داده می‌شود که باز انواع خاص خود را دارد و می‌توانند با قیمت ارزان و مناسب تهیه شوند. توصیه ما این است که حتماً به قیمت مناسب برای تهیه محصولات غذایی سگ‌ها توجه داشته باشید.




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 36
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 502
:: بازدید ماه : 4818
:: بازدید سال : 17856
:: بازدید کلی : 43263