آشنایی با خرید غذای سگ گلدن رتریور
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با خرید غذای سگ گلدن رتریور
یک شنبه 5 تير 1401 ساعت 21:53 | بازدید : 150 | نویسنده : علی | ( نظرات )

خرید غذای سگ گلدن رتریور

 

خرید غذای سگ گلدن رتریور

 

گلدن رتریور یک سگ قوی و عضلانی و دارای اندازۀ متوسط است که پوشش طلایی متراکم و درخشان آن معروف است و نام این نژاد نیز از همین پوشش گرفته شده است. مشخصۀ این نژاد، سر بزرگ با چشمان دوستانه و باهوش، گوش های کوتاه و پوزه مستقیم است. گلدن ها در حرکت، با قدم های یکنواخت و قدرتمند راه می روند و همانطور که علاقه مندان این نژاد می گویند، دم پر مانند خود را به عنوان یک "عمل شادمانه" حرکت می دهند. کاملترین سوابق مربوط به رشد گلدن رتریور، در کتاب هایی که از سال 1835 تا حدود سال 1890 توسط شکاربان ها در املاک گوئیزوکن لرد تویت موث در اینورنس-شایر اسکاتلند نگهداری شده است، به ثبت رسیده است. در سال 1952، خواهرزاده بزرگ لرد تویت موث، ششمین ارل ایلچستر که مورخ و ورزشکار بود این سوابق را که از اجداد وی به جا مانده بود منتشر کرد. این اسناد تأیید واقعی داستانهایی بودند که از نسل های قبل منتقل شده بود. گلدن ها سگ های خانوادۀ قابل اعتماد و مشتاق لذت هستند که آموزش آنها نسبتاً آسان است. نگاه آنها به زندگی، یک رویکرد شاد و بازیگوش است و این رفتار مربوط به توله سگها را در بزرگسالی نیز حفظ می کنند. این سگ های پرانرژی و قوی از بازی در فضای باز لذت می برند. برای نژادی که ساخته شده است تا برای ساعت ها، مرغابی ها را از آب بگیرد، شنا و آوردن اشیاء، سرگرمی های طبیعی محسوب می شود.

 

خرید غذای سگ گلدن رتریور:

 

معرفی غذای سگ رتریور

رتریورها جزء آن دسته از سگ هایی محسوب می شوند که طول عمر آن ها بین ده تا دوازده سال می باشد و تغذیه ی مناسب سگ ها با طول زندگی آن ها رابطه ی مستقیمی نیز خواهد داشت، این سگ ها معمولا در سن 12 ماهگی به بلوغ و بزرگسالی خواهند رسید و رژیم غذایی آن به بزرگسالی تغییر خواهد کرد از جمله مواردی که می توان به عنوان بهترین غذای سگ برای این نژاد لیست کرد به شرح زیر می باشد :

پروتئین

غذایی که این دسته از سگ ها مصرف می کنند به علت جنب و جوش بسیاری که دارند باید حداقل حاوی 30% پروتئین نیز باشد.

کربوهیدرات

در تغذیه و رژیم غذایی سگ رتریوری که بالغ می باشد باید حداقل 30 تا 35 درصد حاوی کربوهیدرات بوده و البته میزان آن به سن سگ هم بستگی خواهد داشت و چون بسیار پر انرژی و فعال می باشند بدن آن ها به کربوهیدرات بیشتری نیز نیاز دارد.

چربی

در رژیم غذایی این حیوان وجود 12 تا 18 درصد چربی نیز نیاز می باشد تا از عوامل مختلفی چون سلامت، درخشان شدن موهای سگ شما شده و مانع از ریزش مو در آن ها نیز خواهد شد.

انواع غذای خشک و کنسروها

امروزه غذاهای خشک متنوعی برای این دسته از حیوانات تولید و به بازار عرضه شده است که حاوی پروتئین و ویتامین های مختلفی نیز می باشد که باعث سلامت دندان و لثه ی سگ هم خواهند شد علاوه بر غذای خشک می توانید انواع کنسرو را هم برای سگ خانگی خود تهیه کنید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت هپی پت مراجعه نمایید.

 

غذای خشک سگ رویال کنین مدل Golden Retriever Adult

سگ شکاری Golden Retriever به طور طبیعی مستعد  پرخوری است که منجربه افزایش فشار بر روی مفاصل و خطر بیماری های قلبی می گردد. Royal Canin Golden Retriever بصورت ویژه ای برای پاسخگویی به نیازهای تغذیه ای سگ گلدن رتریور بالغ  (۱۵ ماه یا بالاتر) طراحی شده است.

ویژگی های این غذا:

پوست براق: ترکیبی از روغن گل گاوزبان و بیوتین پوستی نرم و براق را  ترویج می دهد. اسیدهای آمینه حاوی سولفور تولید کراتین را  افزایش داده و باعث رشد مو می شود. ترکیبی از اسید پانتوتنیک، نیاسین، اینوزیتول و کولین نیز مقاومت پوست  را تقویت میکند.

پشتیبانی از عملکرد قلب:   تقویت انقباضات قلب با تورین و ال-کارنیتین و تأمین انرژی عضلات قلب.

حفظ وزن ایده آل بدن: فرمول کم چربی و ال-کارنیتین به حفظ وزن ایده آل بدن کمک می کند.

محفاظت از سلول: مجموع آنتی اکسیدان (لیکوپین حاصل از گوجه فرنگی، لوتئین حاصل از گل همیشه بهار، پلی فنول حاصل از چای سبز، و ویتامین E & C) با روند پیری سلول مبارزه می کند.

محافظت از مفصل: کندرویتین و گلوکزآمین مواد طبیعی هستند که از غضروف محافظت نموده و از توسعه آرتروز جلوگیری  می نماید.

 

انواع غذاهای مخصوص نژادهای خالص با استفاده از آخرین تحقیقات علمی جهان و نوآوری های رویال کنین ساخته شده اند. استفاده از منابع پروتئین با کیفیت بالا تضمین کننده هضم راحت و سلامت روده ها می باشد. مواد اولیه عالی و با کیفیت با رایحه های منحصر بفرد طبیعی باعث می شوند که سگ ها به سرعت علاقمند به خوردن آنها شوند. دانه های غذا با ظرافت خاصی بر اساس شکل و سایز فک و دندان هر نژاد ساخته شده اند.




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 87
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 780
:: بازدید ماه : 4914
:: بازدید سال : 12862
:: بازدید کلی : 38269