آشنایی با ثبت نام در بایننس
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با ثبت نام در بایننس
چهار شنبه 1 تير 1401 ساعت 23:9 | بازدید : 98 | نویسنده : علی | ( نظرات )

ثبت نام در بایننس

 

ثبت نام در بایننس

 

همان‌طور که می‌دانید برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و شروع خریدوفروش رمز ارزها، باید در یک صرافی دیجیتال ثبت‌نام کنید. دانشگاه کسب‌وکار قصد دارد نحوه ثبت‌نام در بایننس و تأیید حساب در این صرافی را به شما آموزش دهد. خریدوفروش ارز دیجیتال استرس زیادی دارد، پس مهم است که یک صرافی را انتخاب کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید. همچنین مهم است که این صرافی نیازهای شما را برآورده کند و استفاده از آن چندان پیچیده نباشد. هیچ‌چیز بدتر از این نیست که یک حساب در صرافی باز کنید و بعداً نتوانید با آن کار کنید!

برای آشنایی بیشتر با امکانات و مزایای بابیننس، توصیه می‌کنیم مقاله «با بایننس بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین صرافی دیجیتال آشنا شوید» را بخوانید. علاوه بر این در این آموزش، هر آنچه را که باید در مورد ثبت‌نام در بایننس و عضویت در این صرافی بدانید، به شما آموزش می‌دهیم.

ایجاد حساب کاربری و ثبت‌نام در بایننس

شما می‌توانید با ایمیل یا شماره تلفن خود، از اپلیکیشن بایننس، وب‌سایت بایننس یا اپلیکیشن دسکتاپ بایننس، یک حساب در این صرافی ایجاد کنید که مراحل ثبت‌نام در هر سه یکسان است و از طریق سایت انجام می‌شود. قبل از ثبت‌نام و ورود به سایت و برنامه این صرافی باید، به چند نکته توجه کنید که در ادامه این نکات را بیان می‌کنیم.

نکات مهم هنگام ثبت‌نام در بایننس

۱- اکثر صرافی‌های خارجی به دلیل تحریم‌ها، از کاربران ایرانی حمایت نمی‌کنند و امکان بلوکه شدن دارایی شما وجود دارد. برای فعالیت در برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال باید احراز هویت را انجام دهید.

2- به‌هیچ‌عنوان نباید با IP کشور ایران وارد سایت بایننس شوید، چون احتمال بلوکه شدن دارایی‌هایتان بیشتر می‌شود. به همین دلیل باید از یک فیلترشکن با IP ثابت استفاده کنید یا در هر بار ورود به سایت فقط از IP یک کشور استفاده کنید. با خرید اشتراک از یک فیلترشکن همواره یک IP ثابت دارید. برای اینکه خطری سرمایه شما را تهدید نکند، روی انتخاب فیلترشکن بسیار دقت کنید.

۳- برای ثبت‌نام در بایننس به یک ایمیل معتبر نیاز دارید که باید پسوردش را داشته باشید.

۴- قبل شروع ثبت‌نام، برای حفظ امنیت حساب خود در بایننس، برنامه Google Autenticator را نصب کنید.

مقالات پیشنهادی: توصیه میکنم در حوزه رمزارزها مقاله انواع ارز دیجیتال و بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری را مطالعه کنید.

ثبت‌نام در بایننس با ایمیل

1- وارد سایت یا برنامه بایننس شوید و روی دکمه register/log in کلیک کنید.

۲- در صفحه ثبت‌نام، آدرس ایمیل خود را وارد کنید، یک رمز عبور برای حساب خود ایجاد کنید و درصورتی‌که کسی شما را به استفاده از این برنامه دعوت کرده، شناسه معرف را در قسمت Referral ID وارد کنید. سپس، شرایط خدمات را بخوانید و با آن موافقت کنید و روی [create account] کلیک کنید. رمز عبور شما حداقل 8 شناسه باشد و هم حرف و هم عدد و یک حرف با حروف بزرگ داشته باشد.

ثبت نام در بایننس :

۳- راستی‌آزمایی امنیتی را کامل کنید.

۴- کد تأییدی از طرف سیستم بایننس به ایمیل شما ارسال می‌شود. ۳۰ دقیقه برای وارد کردن کد تأیید وقت دارید اگر ایمیل را در صندوق ورودی شما نبود، سایر پوشه‌های ایمیلتان را هم بررسی کنید یا روی ارسال مجدد ایمیل [Resend Email] کلیک کنید تا کد تأییدی برایتان ارسال شود.




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 77
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 770
:: بازدید ماه : 4904
:: بازدید سال : 12852
:: بازدید کلی : 38259