آشنایی با غذای خشک سگ ژرمن
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با غذای خشک سگ ژرمن
چهار شنبه 1 تير 1401 ساعت 19:6 | بازدید : 128 | نویسنده : علی | ( نظرات )

غذای خشک سگ ژرمن در دیجی پت

غذای خشک سگ ژرمن

 

ژرمن شپرد پاپی در طول دوره رشد حساسی که دارند نیاز به مواد غذایی خاص متناسب با نیازهای تغذیه‌ای خود دارند. نژاد ژرمن شپرد یک سگ نجیب با انعطاف پذیری بینظیر است. عضلات قوی، قفسه سینه بسیار توسعه یافته، جنبش و حرکات قدرتمند، و در نهایت، شخصیت نجیب ژرمن شپرد را در میان بهترین سگ‌های خدماتی قرار داده است. در تمامی این نقش های مختلف، سیستم ایمنی بدن یک ژرمن شپرد تحت فشار و تنش قرار می‌گیرد. ژرمن شپرد متعلق به نژادی است که غلظت ایمونوگلوبولین A پایینی دارند، که آنها را در معرض خطر بالای عفونت قرار می‌دهد.

غذای خشک سگ رویال کنین ژرمن شپرد پاپی متناسب با نیازهای بی نظیر تغذیه ای توله سگ ژرمن شپرد ساخته شده است. این غذای خشک توله سگ خشک به طور خاص برای حمایت از رشد و نمو توله سگهای ژرمن شپرد فرموله شده است. رویال کنین ژرمن شپرد پاپی غنی از آنتی اکسیدان و پری بیوتیک برای حمایت از دفاع طبیعی بدن در توله سگ شما است و از مواد بسیار قابل هضم برای جلوگیری از مشکلات گوارشی ، نفخ شکم و بوی بد مدفوع ساخته شده است. این اندازه ، شکل و بافت انعطاف پذیر منحصر به فرد متناسب با فک ژرمن شپرد دارد و همچنین دارای محتوای مناسب کلسیم و فسفر برای پشتیبانی بهینه از استخوان و رشد مفصل است.

  • مناسب برای توله سگهای ژرمن شپرد تا 15 ماهگی
  • به طور خاص برای توله سگهای ژرمن شپرد ساخته شده است
  • حاوی آنتی اکسیدان و پری بیوتیک برای حمایت از دفاع ایمنی طبیعی ساخته شده
  • از مواد بسیار قابل هضم برای حمایت از هضم سالم
  • محتوای کلسیم و فسفر مناسب برای حمایت از سلامت استخوان و مفصل
  • شکل و اندازه منحصر به فرد متناسب با توله سگ های ژرمن شپرد

مواد تشکیل دهنده
برنج، آرد ذرت، ایزولات پروتئین گیاهی، چربی حیوانی، پودر تخم مرغ، آرد گندم، گلوتن ذرت، مواد معدنی، فیبر گیاهی، پروتئین حیوانی هیدرولیز شده، روغن ماهی، روغن سویا، چای سبز و عضاره انگور، عصاره ماری گلد، خشخاش هیدرولیز شده، غضروف هیدرولیز شده، پروتئین LIP با هضم و جذب بسیار بالا.

ویتامین A ، D3 ، آهن ، ید ، مس ، منگنز ، روی، سلنیوم، تائورین، مواد نگهدارنده، آنتی اکسیدان ها

غذای خشک سگ ژرمن :

 

سگ‌های ژرمن شپرد، یکی از محبوب‌ترین نژادهای سگ در دنیا هستند که توانایی یادگیری بالایی دارند. قطعاً رژیم غذایی در سلامت این نژاد از سگ‌ها نقش بسزایی دارد و حتماً والدینی که از ژرمن شپرد مراقبت می‌کنند، باید نسبت به نیازهای تغذیه‌ای این سگ، آگاهی کافی داشته باشند. همین‌طور نوع تشویقی این سگ‌ها نیز باید با دقت زیادی انتخاب شود. اگر شما نیز یکی از والدین ژرمن شپردها هستید یا دوست دارید یکی از آن‌ها باشید، با ما همراه باشید تا از ویژگی‌های غذای سگ ژرمن شپرد و تشویقی برای سگ ژرمن و همچنین بهترین برند برای خرید این محصولات آگاهی پیدا کنید. معمولاً والدین حساس، غذای سگ جوسرا را برای ژرمن‌های خود در نظر می‌گیرند. «دیجی پت» بستر مناسبی برای سفارش این نوع از غذای سگ است. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه را با شما به اشتراک بگذاریم.

تشویقی مناسب برای سگ ژرمن باید چگونه باشد؟

غذای سگ ژرمن شپرد به تنهایی برای رشد و نموی این سگ‌ها کافی است؛ اما همه‌ی سگ‌ها برای نیازهای تربیتی خود به تشویقی نیاز دارند. تشویقی‌ها جزو غذای اصلی به حساب نمی‌آیند با این حال بسیار مورد علاقه سگ‌ها هستند. تشویقی برای سگ ژرمن نیز اهمیت بالایی دارد. چراکه تشویقی برای سگ ژرمن، اگر به صورت مناسبی انتخاب شود، می‌تواند کار شما را برای تربیت و وقت گذرانی با سگ‌تان بسیار راحت کند. همچنین لازم به ذکر است که غذای تشویقی برای سگ ژرمن شپرد می‌تواند به صورت اسنک، ماهی خشک شده، پوره یا دیگر گونه‌های تشویقی رایج باشد. اما بهتر است ضمن در نظر گرفتن ذائقه سگ‌تان، تشویقی برای سگ ژرمن‌تان را از برندهای معتبری چون جوسرا انتخاب کنید. این کمپانی علاوه بر انواع غذای سگ جوسرا، انواع تشویقی‌ برای سگ ژرمن و دیگر نژادهای سگ را نیز عرضه کرده است.

غذای سگ ژرمن شپرد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ژرمن شپردها سگ‌هایی کاری و بسیار باهوش هستند که در تیم‌های پلیس، هلال احمر و … از وجودآن‌ها استفاده می‌کنند. این سگ‌ها می‌توانند تا ۶۶ سانتی‌متر قد داشته و تا ۴۰ کیلوگرم نیز وزن داشته باشند. بنابراین نژادی بزرگ و قوی به حساب می‌آیند که به رژیم غذایی مقوی هم نیاز دارند. یک رژیم غذایی مناسب برای یک سگ نژاد بزرگ مانند ژرمن شپرد، باید به صورت میانگین حاوی ۱۸ الی ۲۲ درصد پروتئین و به صورت کلی حاوی ۱۲۰۰ تا بالای ۲۰۰۰ کالری باشد. البته مقدار دقیق پروتئین، کالری، ویتامین، چربی، کربوهیدرات و دیگر موارد لازم برای غذای سگ ژرمن شپرد، به سن، مقدار فعالیت، وضعیت سلامت و شرایط زندگی سگ بستگی دارد که برای مشخص کردن آن باید نظر دامپزشک را جویا شوید.

ژرمن شپردها، سگ‌های شکمویی هستند و علاقه زیادی به غذا خوردن دارند. بنابراین دادن غذای زیاد به آن‌ها نیز موجب بروز چاقی می‌شود. پس باید در انتخاب غذای سگ ژرمن شپرد و همچنین مقدار آن، دقت کافی را داشته باشید. معمولاً غذای سگ جوسرا مخصوص نژاد ژرمن شپرد، از هر نظر می‌تواند غذای ایده‌آلی برای این سگ‌ها باشد.




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 608
:: بازدید هفته : 892
:: بازدید ماه : 3981
:: بازدید سال : 17019
:: بازدید کلی : 42426