14 نکته جالب در سفر با تور کنیا
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
14 نکته جالب در سفر با تور کنیا
دو شنبه 30 خرداد 1401 ساعت 21:12 | بازدید : 213 | نویسنده : علی | ( نظرات )

تور کنیا

 تور کنیا

 

یکی از متنوع ترین کشورها در شرق آفریقا ، کنیاست که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این که آیا به دنبال تجربه سافاری ، ماجراجویی ، کوهنوردی یا فرصتی برای استراحت در سواحل ماسه سفید هستید ، این کشور خارق العاده همه چیز را دارد. در بین همه اینها ، مجموعه ای باورنکردنی از فرهنگ ها ، مناظر خیره کننده و یکی از دوستانه ترین مردم جهان وجود دارد.

و به همین دلیل است که ، هر زمان که از ما سوال می شود " برای بازدید از آفریقا ، کجا باید بروم؟" ، پاسخ ما همیشه روشن و سریع است ... کنیا!

بنابراین برای توضیح دلیل آن ، در اینجا 14 کار جذاب که در کنیا میتوانید انجام دهید، آورده شده است که باعث می شود شما برای سفر به این کشور زیبا ترغیب شوید.

 تور کنیا:

در ساحل دیانی تنی به آب بزنید

اینجا یکی از برگ برنده های کنیا است و اگر از عاشقان اقیانوس باشید ، احتمالاً این ساحل یکی از نقاط مورد علاقه شما در کشور کنیا نیز خواهد بود.

ساحل دیانی واقعاً بهشت اقیانوس هند است ، با شن و ماسه سفید که به طور مداوم توسط جزر و مد و درختان نخل پوشیده شده و مانند تصویری زیبا در قاب است.

اینجاست که می توانید در کنیا به استراحت کنید، به آرامش برسید ، لذت ببرید و کمی بیشتر از منظره های زیبا ، شنا در اقیانوس و از تاب خوردن در بانوج لذت ببرید.

بله ، استراحتگاه های زیادی در کنار ساحل قرار دارند ولی شن و ماسه هنوز هم جز املاک عمومی است ، به این معنی که با هر بودجه ای می توانید به راحتی از آن لذت ببرید!

با داشتن یک خط ساحلی فوق العاده زیبا ، قطعاً گذراندن وقت در ساحل دیانی یکی از بهترین کارها در تور کنیا است.

 

در بیولومینسانس کلیفی شنا کنید

 

در فاصله ای کمی دورتر از ساحل از دیانی ، شهر زیبا و کنار رودخانه ای کلیفی قرار دارد. این شهر شکوفا پراست از مجموعه های خلاق و در حال رشد که آن را به یک مرکز واقعاً سرگرم کننده از استعدادهای هنری و محیطی تبدیل کرده است. علاوه بر کافه های کوچک و فوق العاده دوست داشتنی و استودیوهای یوگا ، مناظر اینجا نیز بسیار شگفت انگیز است ، نهر مکان مناسبی را برای تماشای غروب آفتاب فراهم می کند.

ساحل کلیفی منظره ای بسیار نادر و جادویی از نور را ارائه می دهد. چراغی از نوعی دیگر ، موجوداتی که در آب اینجا زندگی می کنند با تشخیص حرکت ، شروع به درخشیدن میکنند ، این پدیده به نام زیست تابی معروف است. پلانکتون هایی که در اقیانوس سواحل شرق آفریقا زندگی می کنند دارای این ویژگی هستند و شب هنگام که هوا تاریک است وزمانی که شما در آب لگد می زنید ، آب را می پاشید یا حرکت می کنید ، باعث می شود که اقیانوس به شدت درخشان شود. این یک تجربه فوق العاده و هیجان انگیز است همانطور که شما با حرکات خود پلانکتون را به درخشیدن وا میدارید ، اما در عین حال بسیار رمانتیک است.

 

در ارتفاعات کنیا کوهپیمایی کنید

کوه کنیا مجموعه ای از افتخارات را به همراه دارد. این کوه نه تنها دومین کوه مرتفع آفریقا است که تقریبا در خط استوا واقع شده است ، بلکه همچنین در فهرست میراث جهانی یونسکو و ذخیره گاه زیست کره یونسکو قرار دارد.

اینجا همچنین یک پارک ملی است ...

سومین قله بلند کوه کنیا معمولاً قله ای است که بیشتر کوهنوردان به آن رسیده اند و تورهای همراه با راهنمای بسیاری نیزوجود دارد که در مسیرهای مختلف برای رسیدن به آنجا انجام می شود.ارتفاع و چالش این پیاده روی باید بسیار جدی گرفته شود ، اما اگر مطمئن هستید که برای این چالش آماده هستید ، سفر و تجربه ای بی نظیر خواهد بود.

 

از واتامو دیدن کنید




موضوعات مرتبط: آژانس های مسافرتی , سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 57
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 523
:: بازدید ماه : 4839
:: بازدید سال : 17877
:: بازدید کلی : 43284