قیمت تور فرانسه نوروز 1402 در رز آبی
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
قیمت تور فرانسه نوروز 1402 در رز آبی
یک شنبه 29 خرداد 1401 ساعت 1:19 | بازدید : 162 | نویسنده : علی | ( نظرات )

قیمت تور فرانسه نوروز 1402

 

 

اگر از اطرافیان‎‌تان بپرسید کدام شهر خارجی را برای سفر دوست دارند، احتمالا پاسخ تعداد زیادی از آنها «پاریس» است. پاریس، این شهر جادویی سال‌هاست که جای خود را در دل ایرانی‌ها باز کرده است؛ تقریبا از زمان شاه‌های قاجار. از همان سال‌ها بود که فرنگ رفته‌ها، با آب و تاب از رنگ و بوی پاریس حرف می‌زدند. هنوز هم خیلی از ما وقتی اسم پاریس می‌آید، تصاویر رویایی شانزه لیزه و کافه‌های کنار خیابان در ذهنمان نقش می‌بندد.

گذرنامه برای سفر پاریس

همین که بخواهید پایتان را از مرزهای کشور بیرون بگذارید، باید گذرنامه داشته باشید. مهم نیست که مقصد چه قدر دور یا نزدیک باشد، در هر حال شما باید گذرنامه یا همان پاسپورت‌تان را گرفته باشید. در واقع گذرنامه، معرف هویت شما در کشور مقصد است.

اگر گذرنامه ندارید، باید با تهیه مدارک به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنید و برای گرفتن گذرنامه درخواست بدهید. حتی اگر گذرنامه هم دارید، فکر نکنید کار تمام است. گذرنامه شما باید از زمان اخذ ویزا تا شش ماه اعتبار داشته باشد. بنابراین پیش از هر اقدامی برای سفر به پاریس، از اعتبار گذرنامه‌تان مطمئن شوید.

ویزا پاریس (ویزا فرانسه)

اگر برای سفرتان تور فرانسه را انتخاب می‌کنید، خیال‌تان از بابت ویزا راحت باشد. بیشتر تورها خدمات ویزا را هم انجام می‌دهند. اما اگر خودتان می‌خواهید به طور مستقل وارد عمل شوید و کارهای سفر را انجام دهید، باید به فکر ویزا هم باشید.

اولین مرحله برای دریافت ویزا پاریس، گرفتن وقت سفارت است. پس از اینکه وقت سفارت را گرفتید، باید مدارک مورد نیاز را به پرسنل سفارت تحویل بدهید. پس از تحویل مدارک، از شما انگشت نگاری گرفته می شود در صورتی که مدارک شما کامل باشد و هدف سفر شما کارمند سفارت را قانع کند، به زودی ویزا پاریس را دریافت خواهید کرد.

اگر می‌خواهید درباره اخذ ویزا مطمئن باشید، تمام مدارک را به طور کامل تهیه کنید.

تور پاریس گزینه‌ای عالی برای سفر شما به این شهر است. البته در صورتی که تور فرانسه بخرید، علاوه بر پاریس، سایر شهرهای این کشور را هم خواهید دید. تور فرانسه قیمت های مختلفی دارد؛ عواملی نظیر تعداد شهرها، مدت اقامت و کیفیت هتل ها این قیمت را تعیین می‌کند. البته درباره قیمت تور پاریس، موضوع تعداد شهرها دیگر مطرح نیست و فقط مدت اقامت و کیفیت هتل اهمیت دارد.

زمانی که تور پاریس را برای سفرتان می‌خرید، اقداماتی نظیر ویزا، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، ترانسفر و… برعهده تور است. شاید همین عوامل باعث شود که پرداخت قیمت تور پاریس، حتی اگر گران هم باشد، ارزشش را داشته باشد.

بهترین زمان برای سفر به فرانسه

تور فرانسه در تمامی زمان ها و فصول موجود است اما می توان بهترین زمان سفر به فرانسه بهار و پاییز است که هوا مطبوع است و می‌ توانید از قدم زدن در خیابان شانزه ‌لیزه، کافه ‌گردی، بازدید از موزه‌ های برتر جهان و البته طبیعت زیبای این کشور لذت ببرید. تقریبا از اوایل اردیبهشت تا اواخر تیر ماه بهترین فصول برای انتخاب تور فرانسه محسوب می شود. همچنین از اوایل شهریور تا اوایل آبان ماه نیز برای سفر به فرانسه به دلیل کاهش کثرت توریست گزینه انتخابی ایده الی برای شما به شمار می آید.

اگر می خواهید در صف های طولانی برای صرف غذا معطل نشوید اگر می خواهید از جاذبه های گردشگری فرانسه لذت بیشتری را ببرید و البته قدری سفر مقرون به صرفه تری در پیش روی شما باشد به شما توصیه می کنیم فصل پاییز را برای این سفر رویایی در نظر بگیرید. البته سفر به پاریس در زمستان مقرون به صرفه ترین انتخابی است که شما در پیش رو دارید. اگر سفرهای هیجان انگیز و شلوغ ایده ال شما است بهار را در لیست خود قرار دهید و اگر می خواهید رویایی ترین سفر خود را تجربه کنید توصیه می کنیم زمستان و پاییز را مد نظر قرار دهید.

عمدتا فرانسویان تعطیلاتشان را در کشور خود سپری می‌ کنند. در هنگام تعطیلات این کشور که از نیمه ماه ژوئیه شروع می‌ شود و تا آخر ماه آگوست ادامه می‌ یابد کلیه فعالیت‌ ها به حالت تعلیق در می ‌آیند مگر آن دسته از فعالیت‌ هایی که مرتبط با صنعت گردشگری باشند. در این موقع از سال شهرهایی مانند پاریس آکنده از گردشگران و بازدیدکنندگان تور فرانسه مرداد 1400 و تور فرانسه شهریور 1400 می ‌شوند. علاوه بر این هر دو سال یکبار در پاریس یکی از مهمترین نمایشگاه‌ های اتومبیل جهان برگزار می‌ گردد و خیابان ‌های آکنده از خودروهای نمایشی می ‌شوند. بنابراین زمان مناسبی برای بازدید از پاریس به شمار نمی‌رود.

 

قیمت تور فرانسه چقدر است؟

قیمت تور فرانسه نوروز 1402 در اکثر آژانس ‌های گردشگری بسته به نوع پرواز، کیفیت هتل و زمان سفر، با رنج ‌های قیمتی متفاوتی به گردشگران ارائه می‌ شود. عمده پروازها به مقصد فرانسه از طریق هواپیمایی ‌های AirFrance و IranAir انجام می ‌پذیرد و کیفیت هتل ‌ها بین چهار تا پنج ستاره متغیر است. قیمت حدودی تور فرانسه در فصول کم گردشگر که عمدتا شش ماهه دوم سال را شامل می‌ شود، ارزانتر از شش ماهه اول سال هزینه در برخواهد داشت.

 

قیمت تور فرانسه نوروز 1401




موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 373
:: باردید دیروز : 141
:: بازدید هفته : 1207
:: بازدید ماه : 5341
:: بازدید سال : 13289
:: بازدید کلی : 38696