رز آبی آژانس گردشگری و معرفی تور ترکیه
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
رز آبی آژانس گردشگری و معرفی تور ترکیه
دو شنبه 23 خرداد 1401 ساعت 22:29 | بازدید : 161 | نویسنده : علی | ( نظرات )

رز آبی آژانس گردشگری 

 

 

 

تور ترکیه: کشور ترکیه کشور اورآسیایی است که اغلب جوانان ایرانی دوست دارند به آنجا سفر نمایند، زیرا قسمتی از ترکیه فرهنگ اروپایی داشته و همچنین جاذبه‌های توریستی و گردشگری بالایی دارد. این کشور در گذشته دارای قیمتهای بسیار خوبی بود اما امروزه به دلیل افت قیمت لیر، تورهای اعزام به این کشور دچار اختلالات و مشکلاتی مانند کمبود مسافر شده اند. تور ترکیه از تهران و شهرهای بزرگ به تمام شهرهای توریستی ترکیه انجام می شود. شهرهای آنکارا، فاستانبول، ازمیر،آنتالیا، از شهرهای مهم و توریستی هستند که جوانان افغانی و ایرانی تمایل به مسافرت به این شهرها را دارند.

 ترکیه دارای آب وهوای عالی و مناسب در بعضی از فصل های سال است که مردم اغلب برای تعطیلات پایان سال و عید نوروز به آنجا سفر می کنند. هدف از برپایی تور ترکیه در ایران علاوه بر گردشگری، به منظور انجام یک سفر کم هزینه تر برای مردم است تا بتوانند یک سفر خارج از کشور نموده و از پس هزینه های آن هم بربیایند. این کشور به علت دسترسی فراوان به دریا دارای ساحل آرام و جنگل هایی دنج است که برای تمدید اعصاب مهم است.

 این کشور تاریخ وسیع دارد که بخشی ازآن به کشور ما هم ربط دارد، هنگام سفر با تور ارزان ترکیه باید گفت که این کشور زیبا دارای مراکز خرید فوق العاده با قیمت مناسب است، فروشگاه عمده لباس و کفش و کیف ،اجناس اروپایی،لوازم آرایش از جمله موارد خرید ایرانیان است. تور ترکیه برای افرادی که کاسب هستند برای آوردن اجناس هم مناسب است که همراه تور و افرادحاضر در جمع لوازم مورد نیاز و کسب و کار خود را رونق دهند.

 

رز آبی آژانس گردشگری :

 

تورهای مسافرتی و گردشگری تور ارزان ترکیه دارای کیفیت خوبی هستند و ارزان بودن تور دلیل بر بی‌کیفیت بودن تور نیست، گاهی یک تور با توجه به درخواست خود مسافران به شهری مانند وان سفر می کنند تا هزینه ها کمتر شده و بتوانند مدت زمان بیشتری را در ترکیه اقامت کنند. نوع پرواز،هواپیما، ساعت حرکت، هتل ها ومهمانپذیرها از مواردی است که موجب کاهش قیمت می شود.

شهر الینپوس یک شهر سرسبز و جذاب است و بقایای روم باستان در ان شهر دیده می شود که یک شهر توریستی وگردشگری است. جنگل و خانه های جنگلی شیکی دارد که می توان با خانواده در آنجا تفریح کرد. شهر دیگر آیوالیک است که در تابستان دارای مسافران زیادی در سواحل است که داخل این شهر آبشارهای قدیمی فراوانی همراه با خانه های کلبه ای شکل دیده می شود.

شهر کاپادوکیه پر از مجسمه های زیبا و جذاب بوده و انواع مجسمه های اسب درآن دیده می شود. بالن های هوایی زیبایی داشته در مواقعی از سال هوا می شوند.

شهر بورسا به دلیل جنگل ها و منابع طبیعی زیبایش مشهور است، غذاهای خوشمزه، دسر و آب نبات، کباب های معروفش با هزینه های نسبتا مناسب لذت بخش است. این شهر را می توان پیاده قدم زد. این شهر به علت کثرت درخت و مزارع سبز به بورسای سبز معروف است.

یکی دیگر از شهرهای سرسبز، آماسیه است که در وسط کوه قرار دارد، ازطرفی هم با ساحل همسایه است که معروف به شهر شاهزاده است و یکی از بهترین شهرها برای سفر در تابستان است. دارای چشمه آب معدنی گرم است.

ارزان ترین شهر تور ترکیه برای ایرانیان وان است که این روزها کمی شلوغ شده است. شهر دیگری که نزدیک دریای سیاه است شیله نام دارد، این شهر ساحلی و باستانی است و در تابستان شلوغ است. غذاهای محلی و جشنواره غذا و صنایع دستی با حضور گردشگران برپا می شود.

 

رز آبی آژانس




موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 23
:: باردید دیروز : 44
:: بازدید هفته : 533
:: بازدید ماه : 4849
:: بازدید سال : 17887
:: بازدید کلی : 43294