درباره قیمت غذای سگ نگهبان در دیجی پت
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
درباره قیمت غذای سگ نگهبان در دیجی پت
پنج شنبه 19 خرداد 1401 ساعت 23:37 | بازدید : 166 | نویسنده : علی | ( نظرات )

 

قیمت غذای سگ نگهبان

 

 

استفاده از سگ های نگهبان یکی از روش ها

رايج حفاظت از افراد و اشياء ارزشمند است. در ايران نژادهاي خاصي از سگ هاي نگهبان براي انجام اين امر انتخاب مي شوند. نمي توان نژاد خاصي از سگ ها را به عنوان بهترين نگهبان معرفي نمود، زيرا هر نوع سگ داراي ويژگي هاي منحصر به فردي است و براي استفاده در شرايط خاصي ايده ال و مطلوب است. اگر چه وفاداري ويژگي مشترک تمام سگ ها است، برخي از آن ها به طور غريزي محافظ هستند و براي نگهباني مناسب تر از سايرين هستند.

استفاده از سگ نگهبان يکي از روش هاي رايج حفاظت از افراد و اشياء ارزشمند است. در ايران نژادهاي خاصي از سگ هاي نگهبان براي انجام اين امر انتخاب مي شوند. نمي توان نژاد خاصي از سگ ها را به عنوان بهترين نگهبان معرفي نمود، زيرا هر نوع سگ داراي ويژگي هاي منحصر به فردي است و براي استفاده در شرايط خاصي ايده ال و مطلوب است. اگر چه وفاداري ويژگي مشترک تمام سگ ها است، برخي از آن ها به طور غريزي محافظ هستند و براي نگهباني مناسب تر از سايرين هستند.

بهترین نژاد سگ های نگهبان در ایران

تعداد نژاد سگ هايي که به عنوان نگهبان استفاده می شوند، قابل توجه است. به کارگيري از تمامي اين نژادها در ايران متداول نيست. محبوب ترين و بهترين نژاد سگ هاي نگهبان ايراني عبارتند از:

  1. دوبرمن : دوبرمن باهوش و سريع است و يکي از نژادهاي رايج مورد استفاده در ايران است. اين سگ قوي، سرعت بسيار بالايي دارد و در کوتاهترين زمان ممکن خود را به عامل ايجاد خطر مي رساند. سرعت دويدن اين نوع سگ به طور متوسط دو برابر يک انسان است. در نتيجه به کارگيري اين سگ نگهبان در باغ ها و کارخانه ها، مقبول و پسنديده است. اين سگ بسيار با هوش هستند و از نظر ذکاوت در رده پنجم سگ ها قرار دارد. جثه دوبرمن بسيار بزرگ است داراي بدن براق و عضلاني است و قدرت را در همان نگاه اول به بيننده القاء می کند.
  2. ژرمن شپرد: اين نژاد نه تنها در بين ايرانيان بلکه در تمام جهان پرطرفدار است. اين سگ در مواقع بروز خطر سريع واکنش نشان مي دهد و بسيار شجاع است. آموزش ژرمن شپرد بسيار خوشايند و ساده است زيرا اين سگ به خوبي تعليمات مورد نظر را ياد مي گيرد. سرعت يادگيري اين حيوان، يکي از ويژگي هاي برجسته آن در بين همسانان خود است. چنان چه اين نژاد از زمان تولد تحت آموزش قرار گيرد، نگهباني مطمئن براي خانواده خواهد بود. ژرمن شپرد از اعتماد به نفس بالايي برخوردار است. ويژگي ها و توانمندي هاي اين سگ سبب استفاده از او در ادارات پليس شده است. اين نژاد در محيط درون خانه بسيار آرام و در مواقع احساس خطر عکس العملي خشن نشان خواهد داد.
  3. سگ سرابی: ماستيف ايراني يا سگ سرابي نژادي دوست داشتني در بين سگ هاي ايراني است که به خوبي خود را براي زيستن در شرايط سخت وفق مي دهد. اين سگ از غريزه حفاظت برخوردار است و وفاداری زیادی نسبت به صاحب خود دارد. عضلات قوي و آرواره هاي پر قدرت سگ سرابي را بسيار نيرومند ساخته است. وزن بالاي اين سگ شکل ترسناکي براي او ساخته است که سارقان را متواري مي سازد. سگ سرابي در گذشته نگهبان گله بوده است. استفاده از اين سگ در محيط هاي شهري تنها در صورتي که تحت آموزش مربي مجرب قرار گيرد، توصيه مي شود.
  4. گريت دين: يکي از نژادهاي سگ نگهبان که ترسناک اما مهربان است، گريت دين نام دارد. اين نژاد از نسل سگ هاي ماستيف محسوب مي شود و نيازمند آموزش جدي براي حضور در کنار انسان است. بهتر است آموزش گريت دين از بدو تولد آغاز شود تا زمينه پرخاشگري آن به خوبي تحت کنترل قرار گيرد. اين سگ انرژي زيادي دارد و براي نگهداري از آن فضاي بزرگي مورد نياز است. هزينه نگهداري از گريت دين بيشتر از ساير انواع نژاد سگ هاي نگهبان است. اين سگ غول پيکر با کودکان ارتباط خوبي برقرار مي کند و علاقه زيادي به بازي کردن دارد.
  5. روتوايلر: روتوايلر سگ نگهبان گله است و در موقع انجام وظايف خود بسيار دلير و نترس است. آموزش اين نژاد بايد از زمان تولگي آغاز شود تا به نتيجه مطلوب بيانجامد. اين سگ مهربان و باوفا به تمامي افراد ناشناس با ديد ترديد و بي اعتمادي مي نگرد اما تنها هنگامي به آنها آسيب مي زند که وارد قلمرو او شوند. اين نژاد از سگ هاي نگهبان مي تواند به عنوان بازرس گمرک، سگ راهنما و موارد ديگري از اين دست مورد استفاده قرار گيرد.روتوايلر نيازمند توجه و محبت فراوان است و عدم توجه و رسيدگي به او مي تواند باعث ايجاد اضطراب جدايي در وي شود.
  6. قیمت غذای سگ نگهبان :

بهترین غذای سگ نگهبان چیست؟

غذای سگ نگهبان یکی از مهمترین نکات در این نژاد است. سگ نگهبان وظیفه نگهبانی و حفاظت را برعهده دارد و البته مهمترین وظیفه این سگ ها شناخت دوست از دزد می باشد که البته این مسئله توسط آموزش های مخصوص به سگ نگهبان، آموزش داده می شود. بارزترین ویژگی ظاهری که این سگ ها دارند این است که این سگ ها خطرناک و تاحدی ترسناک هستند به گونه ای که برخی از افراد جرات نزدیک شدن به این گونه از سگ را ندارند. اما آنچه که سبب چالاک ماندن سگ های نگهبان می شود، غذای سگ نگهبان است زیرا این غذا می تواند هم باعث مرگ آن شود و هم باعث تقویت قوای جسمی این حیوانات باشد.

 

قیمت غذای سگ نگهبان




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 999
:: بازدید ماه : 4088
:: بازدید سال : 17126
:: بازدید کلی : 42533