معرفی بهترین دوره بورس
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
معرفی بهترین دوره بورس
چهار شنبه 18 خرداد 1401 ساعت 22:40 | بازدید : 151 | نویسنده : علی | ( نظرات )

بهترین دوره بورس

 

 دوره بورس

 

آموزش ورود به بورس

آموزش بورس را می توان اولین قدم ورود به بورس و بازار سرمایه دانست که می تواند تضمینی برای موفقیت در سرمایه گذاری بورسی شما باشد. آموزش بورس به زبان ساده شامل یادگیری مفاهیم بورسی، آموزش کامل بورس، آشنایی با تحلیل تکنیکال، درک مفاهیم تحلیل بنیادی و کسب دانش کافی در این حوزه است. حضور در کلاس های آموزشی در تهران و سایر شهرها، استفاده از فیلم های آموزشی رایگان، بسته های آموزشی آنلاین، مقالات و کتاب های بورسی مرجع از جمله روش های آموزش ورود به بازار بورس است. آموزش خرید سهام در بورس، آموزش روش های سرمایه گذاری در بورس، کسب درآمد (سود) از بورس، آموزش معاملات آنلاین و نظایر آن در مجموعه اموزش بورس اوراق بهادار قرار می گیرد. برای طی کردن مسیر کسب سود لازم است اولین گام سرمایه گذاری در بورس را صحیح بردارید. در ادامه میتوانید ویدئوهای آموزش رایگان بورس و همچنین دوره های آموزش بورس را مشاهده کنید.

 

بهترین دوره بورس :

چرا آموزش بورس آگاه را انتخاب کنم؟

برگزاری دوره های آموزش بورس به صورت حضوری و غیرحضوری شامل دوره های: آموزش کامل بورس، آموزش تحلیل بنیادی مقدماتی و پیشرفته ،برگزاری دوره آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته و آموزش تصویری بورس از طریق فیلم های آموزشی رایگان موجود در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه تنها بخشی از افتخارات کارگزاری آگاه در حوزه آموزش می باشد. از سال ۱۳۸۷ واحد آموزش آگاه تلاش کرده است تا با برگزاری همایش آشنایی با بورس و دوره های آموزشی در تهران و سایر شهرهای ایران، گام مثبتی را در جهت ارتقای دانش سرمایه گذاران بازار سرمایه بردارد.

برای سرمایه‌گذاری در بورس از کجا شروع کنیم ؟

سرمایه‌گذاری در هر بازاری بدون داشتن دانش مختص آن بازار کار اشتباهی است. بازار بورس هم شرایط خاص خود را دارد و بدون داشتن دانش بورسی نمیتوان انتظار دریافت سود در بلند مدت را از این بازار داشت. اولین گام بعد از دیدن آموزش ‌کامل بورس، برای اینکه مستقیماً در بورس سرمایه‌گذاری کنید دریافت کدبورسی است. کد بورسی یک شناسه اختصاصی است که به وسیله آن میتوانید بدون حضور در کارگزاری اقدام به خرید و فروش سهام کنید.

چطور به سرعت و راحت آموزش ببینیم؟

ما علاوه بر اینکه ابزارهای لازم برای سرمایه‌گذاری در بورس را برایتان مهیا کرده ایم، بزرگترین آموزشگاه بورس کشور را با نام مدرسه بورسی آگاه نیز مدیریت میکنیم. سالانه چندین هزار نفر توسط استادان مجرب ما در سراسر کشور مفاهیم سرمایه‌گذاری در بورس را از مبتدی تا حرفه ای از خانه، محل کار یا شعب ما آموزش می‌بینند. شما هم می‌توانید در کلاس‌های حضوری یا غیرحضوری ما شرکت کرده و به سرعت فرآیند آموزش را آغاز کنید. برای شروع کافیست در یکی از کلاس‌های مبانی سرمایه‌گذاری موفق در بورس ما ثبت نام کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن آموزش آگاه، به راحتی به فیلم‌های آموزش بورس دسترسی داشته باشید.




موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 608
:: بازدید هفته : 896
:: بازدید ماه : 3985
:: بازدید سال : 17023
:: بازدید کلی : 42430