آشنایی با دریاچه پلاستیرا
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با دریاچه پلاستیرا
یک شنبه 15 خرداد 1401 ساعت 22:6 | بازدید : 163 | نویسنده : علی | ( نظرات )

دریاچه پلاستیرا

 

 

دریاچه پلاستیرا

 

 

یونان روسیه

موضوع مهاجرتنه تنها برای یونانیان قومی که در خارج از موطن تاریخی خود زندگی می کنند، مرتبط باقی می ماند. انجمن برای مهاجران در مورد چگونگی بحث می کند مسائل حقوقیو مشکلات انطباق در جهان یونان و در عین حال حفظ و رواج فرهنگ روسیه. یونان روسیه ناهمگن است و همه مهاجرانی را که به زبان روسی صحبت می کنند متحد می کند. در عین حال، در سال های اخیر، این کشور انتظارات اقتصادی مهاجران از کشورها را برآورده نکرده است اتحاد جماهیر شوروی سابق، در ارتباط با آن مهاجرت معکوس مردم را مشاهده می کنیم.

یک آخر هفته ایده آل تنها سواحل و مهمانی های پر سر و صدا نیست، و فکر می کنیم بسیاری از رمانتیک ها در این مورد با ما موافق هستند. دریاچه های یونان که نیمی از آنها اعلام شده است پارک های ملی، مکان مناسبی برای تعطیلات آخر هفته خواهد بود. می‌توانید با قایق پیک نیک داشته باشید، اسب‌سواری یا قایق‌رانی را تمرین کنید، یا به سادگی گله‌های پرندگان مهاجر را در یکی از اسکله‌های چوبی خلوت Plastiras، Kerkini و دیگر دریاچه‌های یونان تماشا کنید.

 
  1.  

    پارک ملی دریاچه کرکینیاین پارک هزاران گونه جانوری و گیاهی را در خود جای داده است و یکی از غنی ترین پارک ها در تمام یونان است. تمامی شرایط برای دوچرخه سواری و پیاده روی، هیپودروم، اسکله با امکان اجاره قایق و کاتاماران. این پارک دارای دوچرخه و کانو اجاره ای، قهوه خانه های دنج و نقاط تفریحی است.

  2.  

    پلاستراس- یکی از بزرگترین دریاچه های مصنوعی در یونان با لیست عظیمی از گزینه های سرگرمی. می توانید در یک سفر با قایق در پایین رودخانه شرکت کنید، از مزرعه اسب دیدن کنید، برای پیاده روی در کوه ثبت نام کنید یا قدرت خود را با کوهنوردان حرفه ای و صخره نوردان بسنجید. مسیرهای کوهستانی اطراف Plastiras برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، جنگل‌های انبوه برای تیراندازی با کمان و پیاده‌روی، و خود دریاچه برای کایاک‌سواری، قایق رانی و رفتینگ ایده‌آل هستند. لطفاً توجه داشته باشید که قلمرو دریاچه محافظت شده است ، بنابراین بهتر است در اینجا در فعالیت های "خودجوش" شرکت نکنید - به شما توصیه می کنیم یک بسته گشت و گذار بخرید که شامل چندین پیاده روی و فعالیت های ورزشی به انتخاب شما می شود. و بازدید را فراموش نکنید روستاهای اطراف Plastiras عبارتند از: Kalyvia، Rousseau، Sekliza و Neraida.

  3. پرسپس

    پرسپس- مکانی ایده آل برای کسانی که به سادگی از سر و صدا و شلوغی شهر خسته شده اند. این دریاچه توسط یک جنگل مخروطی خوشبو با تار عنکبوتی از مسیرهای پیاده‌روی احاطه شده است و در ماه‌های زمستان مرکز اسکی Pisoderio در نزدیکی آن فعالیت می‌کند. در دریاچه یک مرکز پشتیبانی توریستی "Συνοδοί Βουνού" ("همراهان کوه") وجود دارد که به برنامه ریزی سفرها و جذب گروه هایی برای اسب سواری، شنا و قایق رانی کمک می کند.

  4. تریکونیدا

    تریکونیدا- اکثر دریاچه بزرگاحاطه شده توسط تعدادی از روستاها و شهرک های رنگارنگ. مثلاً از روستاها فرموس، دوگری و واریامسیرهای پیاده‌روی زیبا به دریاچه و در پای آن منتهی می‌شوند کوه های پانتولیکومرکز صخره نوردی و کوهنوردی در موقعیت مناسبی قرار دارد. همچنین یک مرکز در کنار دریاچه وجود دارد. ورزشهای آبیبا مدرسه اسکی روی آب، ویک بورد (این ترکیب وحشتناکی از موج سواری، اسنوبرد، اسکیت بورد و اسکی روی آب است) و قایق سواری. و در روستاهای Paravola و Paleocariaشما حتی می توانید برای یک تور بر فراز دریاچه با هلیکوپتر ثبت نام کنید یا با چتر نجات بپرید!

  5. کرمستون

    کرمستون– بزرگترین دریاچه مصنوعیکشورواقع بین زیبا روستاها و آگرینیو. سرگرمی اصلی گردشگران محلی قایق رانی و کایاک سواری است، سایر ورزش ها به نوعی در اینجا ریشه نگرفتند. همه چیز درباره یونانهمچنین توصیه می کند که از روستاهای مجاور اطراف Cremaston دیدن کنید - مهد فرهنگ، سنت، آشپزی و ... صنعت شراب یونانی!

 

زیبا در یونان، نه تنها دریا. ده ها تن از زیباترین دریاچه ها در اشکال و اندازه های مختلف از زمان های بسیار قدیم چشم انداز هلاس را زینت داده اند. در این مقاله می خواهم از پربازدیدترین و جذاب ترین آب های یونان به شما بگویم.

دریاچه تریهونیدا

زیبایی شگفت انگیز این دریاچه در فلات اتولی واقع شده است. این یکی از بیشترین است دریاچه های بزرگدر کل یونان با مساحت 96 کیلومتر مربع و عمق 57 متر یک اکوسیستم تالابی پیچیده با اهمیت ماهیگیری، زیبایی شناختی و اکولوژیکی است. بیش از 140 گونه پرنده در بسترهای متراکم نیزار پناه می گیرند. از این تعداد، 30 گونه در کتاب قرمز ثبت شده و در معرض خطر نابودی قرار دارند.باتلاق های آهکی در دشت نزدیک ساحل قرار دارند. مناظر زیبامکمل باغ های زیتون و مرکبات، و همچنین درختان بید، اکالیپتوس، خرزهره و چنار. در بهار، می توانید ببینید که چگونه نیلوفرهای آبی سفید سطح آینه دریاچه را تزئین می کنند و چگونه ارکیده های وحشی، گلادیول ها و سیکلامن ها شکوفا می شوند. پس از استشمام عطر دل انگیز آنها، مطمئناً می خواهید دوباره به اینجا بازگردید. دریاچه Trihonida زیستگاه بسیاری از گونه های کمیاب ماهی های آب شیرین و موجودات دیگری مانند مارماهی و گورنارا است. غذاهای لذیذی که از ساکنان این آب انبار تهیه می شود را حتما در پساروتاورناهای محلی امتحان کنید.
از غروب آفتاب لذت ببرید که طی آن انعکاس آخرین پرتوهای غروب خورشید بر روی دریاچه با انعکاس پنجره های متعدد خانه های روستای محلی تکمیل می شود. همچنین می توانید با سفر با کاتاماران یا پرواز با پاراگلایدر هیجان انگیز دریاچه را بهتر بشناسید.
دریاچه های پرسپس

 

دریاچه های پرسپس

این پادشاهی شگفت انگیز آب در نتیجه ذوب شدن یخچال های طبیعی در دوران باستان بوجود آمد. دریاچه های پرسپا بزرگ و پرسپا کوچک در منطقه یونانی فلورینا واقع شده اند. آنها در نگاه اول هر توریستی و چشم انداز اطراف را مجذوب خود می کنند کوه های بلندو جنگل های انبوه هیچ یک از مسافران را بی تفاوت نمی گذارد. مساحت پرسپا کوچک 47.35 کیلومتر مربع و عمق آن تنها 8 متر است، در حالی که مساحت پرسپا بزرگ 272 کیلومتر مربع و عمق آن به 55 متر می رسد. دریاچه های پرسپ میزبان هزاران پرنده است. بسیاری از آنها مانند پلیکان نقره ای، حواصیل و باکلان در معرض انقراض یا نابودی هستند. در نقطه رصد ویژه Parathiritirio می توانید اطلاعات ارزشمندی در مورد پرندگان به دست آورید و همچنین آنها را از طریق تلسکوپ تماشا کنید. پس از عبور از پل شناور دریاچه مالایا پرسپا، به جزیره سنت آشیل خواهید رسید. در اینجا ویرانه‌های یک کلیسای مسیحی سه ایوانی متعلق به قرن دهم پس از میلاد وجود دارد. ه. و در خلیج Psaradon شما می توانید نقاشی های سنگی بی نظیری را ببینید. با کرایه یک "شناور" - یک قایق چوبی بزرگ، می توانید آرام و آرام روی دریاچه قدم بزنید.
دریاچه پلاستیرا

 

دریاچه پلاستیرا

مردم این دریاچه را "سوئیس یونانی" یا "سوئیس کوچک" می نامند. این دریاچه با مساحت 25.2 کیلومتر مربع و عمق 60 متر در محل رودخانه باستانی Tauropos در قرن بیستم ایجاد شده است. دریاچه پلاستیرا به عنوان مخزن و منبع تامین آب برای دره تسالیایی مجاور و منطقه آگراف عمل می کند. از سبز قله های کوهبسیاری از نهرهای کوچک به یک مخزن بزرگ می ریزند. اینجا هر فصلی در نوع خود منحصر به فرد و وسوسه انگیز است. بهار عاشقانه با چمن سبز، آواز پرندگان و درختان گل، تابستان گرم، پاییز طلاییو زمستان زیبا و مخملی شما می توانید با قدم زدن در اطراف محیط زیبای دریاچه و همچنین قایق رانی، کایاک سواری، پیروگ یا پدالو، اتحاد کامل با طبیعت را احساس کنید.




موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 16
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 482
:: بازدید ماه : 4798
:: بازدید سال : 17836
:: بازدید کلی : 43243