معرفی جاذبه شهر لوگانو در رز آبی
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
معرفی جاذبه شهر لوگانو در رز آبی
پنج شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 20:22 | بازدید : 152 | نویسنده : علی | ( نظرات )

جاذبه شهر لوگانو

جاذبه شهر لوگانو

 

 

شهر لوگانو در سوئیس

شهر لوگَنو (Lugano) در بخش لوگنو در ایالت تیچینو در جنوب کشور سوئیس واقع شده‌است و ۵۵٬۰۶۰ نفر جمعیت دارد. به علت نزدیکی به و همزبانی با ایتالیا، بخش عمده‌ای از شرکت‌های مالی و بانک‌های لوگانو به شهروندان ایتالیایی خدمات ارائه می‌کنند.

لوگانو به علت برخورداری از هوایی معتدل، مجاورت با دریاچه لوگانو و کوه‌های آلپ، در فصول بهار و تابستان از عمده شهرهای توریستی سوییس به‌شمار می‌رود. هر ساله در میانه تابستان فستیوال جاز و اواخر تابستان فستیوال بلوز در این شهر برگزار می‌شود. لوگانو همچنین دارای دانشگاهی با دانشکده‌های علوم ارتباطات، اقتصاد، معماری و انفورماتیک می‌باشد.

لوگانو بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهر منطقه تیچینو به حساب می‌آید. زیبایی‌های بی‌نظیر طبیعی، این شهر را به یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های سوئیس در تعطیلات تبدیل کرده است.

معماری، پوشش گیاهی و سبک زندگی اینجا، حال و هوای ایتالیایی منطقه را بازتاب می‌دهد.

قسمت قدیمی لوگانو | LUGANO’S OLD TOWN

قسمت قدیمی شهر لوگانو از میان سه میدانی که تالار شهر آن را محصور کرده‌اند، قد برافراشته است. یک تراس وسیع درست در روبروی کلیسای سن لورنزو، کلیسای جامع لوگانو گسترده شده است. این کلیسا که در اصل به سبک رومانسک ساخته شد، در قرون ۱۳ و ۱۴ بزرگ‌تر شده و در قرن ۱۷ و ۱۸ تحت دگرگونی‌های زیادی قرار گرفت. نقاشی‌های دیواری زیبا هنوز هم در فضای داخلی باروکی بنا باقی مانده‌اند. برای دسترسی به دریاچه می‌توانید از خیابان‌های پر پیچ این نقطه شهر پایین رفته و یا پلکان‌هایی که دو خیابان موازی را متصل می‌کنند دنبال کنید.

موقعیت جغرافیایی لوگانو

شهر لوگانو (Lugano) در بخش لوگنو در ایالت تیچینو در جنوب کشور سوئیس واقع شده‌است.به علت نزدیکی به و همزبانی با ایتالیا، بخش عمده‌ای از شرکت‌های مالی و بانک‌های لوگانو به شهروندان ایتالیایی خدمات ارائه می‌کنند. لوگانو به علت برخورداری از هوایی معتدل، مجاورت با دریاچه لوگانو و کوه‌های آلپ، در فصول بهار و تابستان از عمده شهرهای توریستی سوییس به‌شمار می‌رود. هر ساله در میانه تابستان فستیوال جاز و اواخر تابستان فستیوال بلوز در این شهر برگزار می‌شود. لوگانو همچنین دارای دانشگاهی با دانشکده‌های علوم ارتباطات، اقتصاد، معماری و انفورماتیک می‌باشد.

زیبایی های شنیدنی لوگانو

لوگانو بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهر منطقه تیچینو به حساب می‌آید. زیبایی‌های بی‌نظیر طبیعی، این شهر را به یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های سوئیس در تعطیلات تبدیل کرده است.معماری، پوشش گیاهی و سبک زندگی اینجا، حال و هوای ایتالیایی منطقه را بازتاب می‌دهد.

دریاچه لوگانو، آینه‌ تمام قد کوهستان آلپ

بروید. برای لذت بردن از مناظر کنار دریاچه  از جاذبه شهر لوگانو توصیه می‌کنیم پارک «چیویکو» (Civico) را امتحان کنید. لاله‌هایی که کنار دریاچه روییده‌اند شگفت‌انگیز هستند.

از کوه سان سالواتوره و کلیسای جامع لوگانو بازدید کنید

از اینجا به سمت کوه سان سالواتوره بروید. از کلیسای جامع لوگانو تا اینجا بیشتر از ۲۰ دقیقه با ماشین نخواهد بود. به افق بی‌انتها و مناظر خیره‌کننده آلپ از کوه نگاه کنید و تجربه‌ای بی‌همتا بسازید. می‌توانید از فضای سبز آلپی پارک «سان گراتو» (San Grato) لذت برده و سوئیس مینیاتوری را هم تماشا کنید. این مینیاتور شما را به گردشی در کل کشور سوئیس دعوت می‌کند. قبل از آنکه عصر فرا برسد، حتماً به سمت «ویلا دل بالبیانلو» (Villa del Balbianello) رانده و از مناظر کوه «جنروسو» (Generoso) نیز در میان راه لذت ببرید.




موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 420
:: باردید دیروز : 141
:: بازدید هفته : 1254
:: بازدید ماه : 5388
:: بازدید سال : 13336
:: بازدید کلی : 38743