آشنایی با نوتری پت
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با نوتری پت
دو شنبه 9 خرداد 1401 ساعت 22:53 | بازدید : 192 | نویسنده : علی | ( نظرات )

 

 

نوتری پت

 

نوتری پت Nutri Pet از سال ۱۳۷۹ توسط جمعی از دامپزشکان ایرانی راه اندازی شد. تا قبل از تاسیس این شرکت حدود سه سال در رابطه با تولید کنسرو خوراک سگ و گربه با اداره دامپزشکی و مواد غذائی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی همکاری مشترک داشت و پس از تاسیس در این سال با تکمیل کارخانه خود در هشتگرد از آن نیرو منفک گردیده و فعالیت مستقل خود را در راستای تولید محصولات غذائی مخصوص سگ و گربه بعنوان تنها تولید کننده این مواد در ایران ادامه داد.

تا دو و نیم سال اولیه محصولات منحصرا کنسروی بودند و پس از آن خط تولید غذای خشک این شرکت در سال  ۱۳۸۳ راه اندازی گردید. این شرکت از بدو تولید محصولات خود، علاوه بر توزیع در بازار( کلینیکهای دامپزشکی وپت شاپها ، داروخانه های دامپزشکی و سوپر مارکتها)در تهران و شهرستانها ،تامین غذای سگهای اکثر نیروهای دولتی ،نظامی و امدادی را در کشور به عهده گرفت این نیروها مجهز به سگهای آموزش دیده در رابطه با زنده یابی ،مین یابی و تجسس مواد مخدر می باشند و بسیاری از آنها در تمامی این سالها مشتری این شرکت باقی مانده اند.

در  بین برند های خارجی بسیار معروفی در بازار های ایران وجود دارند اما قیمت های سرسام آور آن ها ما را از خرید منصرف می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند های ایرانی نیز با قیمت های بسیار به صرفه تر و با همان کیفیت خارجی نیز خدمات مربوط به حیوانات خانگی را به شما ارائه می کنند. Nutri Pet از جمله این محصولات است.

 نوتری پت:

شرکت بهین تاش

 

شرکت بهین تاش از سال ۱۳۷۹ با تکمیل کارخانه خود در هشتگرد فعالیت در راستای تولید محصولات غذایی مخصوص سگ و گربه با برند “نوتری پت” را بعنوان تنها تولید کننده این مواد در ایران آغاز کرد.

بهین تاش اهمیت تغذیه در حیوانات را فرا تر از رفع گرسنگی می داند و مراتبی چون افزایش کارآئی ،حفظ سلامت حیوان و انسانهای مرتبط باآن و بهداشت و سرزندگی حیوان را همواره در نظر داشته است. محصولات این برند هر ساله اضافه شده و تاکنون تواسته بازخورد های بسیار خوبی از کاربران دریافت کند.

شرکت بهین تاش اولین تولید کننده محصولات غذایی مخصوص سگ و گربه با برند تجاری نوتری پت در ایران است. بهین تاش اهمیت تغذیه در حیوانات را فراتر از رفع گرسنگی می داند و مراتبی چون افزایش کارایی، حفظ سلامت حیوان و بهداشت و سرزندگی حیوان را همواره در نظر داشته است.

این شرکت همواره تلاش کرده تا اهمیت تغذیه حیوانات را در جنبه های مختلف نشان دهد و با تحقیق و توسعه و مطالعات گسترده سعی در ارتقای کیفی تولیدات خود را دارد.

 

محصولات نوتری پت Nutri Pet

 

در چند سال  اخیر نیز ضمن افزایش کیفی محصولات موجود، با تولید محصولات تشویقی مانند بیسکویت سگ، تشویقی نای سگ، تشویقی نرینه سگ، تریت دم گام و همچنین غذای خشک گربه و کنسرو گربه، سبد محصولات خود را با هدف برآورده کردن نیاز طیف وسیع تری از علاقمندان گسترش داده است.

محصولات شرکت بهین تاش با برند «نوتری پت» در بازار عرضه می شوند که از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

نوتری پت

 

محصولات سگ برند نوتری پت

 

 

  • غذای خشک سگ با ۲۱ درصد پروتئین
  • غذای خشک سگ با ۲۹ درصد پروتئین
  • کنسرو گوشت مرغ و سبزیجات (پاته)
  • کنسرو گوشت تکه­ ای مرغ و بره (چانک) 
  • تریت تشویقی نرینه گاو
  • تریت تشویقی نای (خرخره) گاو
  • تریت تشویقی سینه مرغ
  • بیسکویت تشویقی سگ

 




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :