آشنایی با غذای سگ های خیابانی
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با غذای سگ های خیابانی
شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 23:27 | بازدید : 160 | نویسنده : علی | ( نظرات )

غذای سگ های خیابانی

 

 

آیا کسی می تواند من را از غذا دادن به سگ های ولگرد منع کند؟ برای خلاصه کردن محتوای این صفحه، هیچ قانونی وجود ندارد که غذا دادن به حیوانات خیابانی را ممنوع کند و شهروندانی که این کار را انتخاب می کنند در واقع وظیفه ای را انجام می دهند که قانون اساسی هند بر عهده آنها گذاشته شده است. …

آیا کسی می تواند شما را از غذا دادن به سگ های ولگرد منع کند؟
علاوه بر این، هیچ قانونی وجود ندارد که مردم را از غذا دادن به حیوانات خیابانی منع کند. ... هیئت رفاه حیوانات هند (AWBI)، یک سازمان قانونی در وزارت محیط زیست و جنگل های دولت هند، اخیراً دستورالعمل های جامعی را در مورد تغذیه سگ های ولگرد در 3 مارس 2021 صادر کرده است.

آیا تغذیه سگ های ولگرد غیرقانونی است؟
دادگاه عالی گفت سگ‌های ولگرد یا خیابانی حق دارند غذا بخورند و شهروندان حق دارند به آنها غذا بدهند، اما در استفاده از این حق باید دقت و احتیاط کرد تا به حقوق دیگران لطمه نزند.

آیا سگ های ولگرد حقوقی دارند؟
«سگ‌های جامعه (سگ‌های ولگرد/خیابان) حق دارند غذا بخورند و شهروندان حق دارند به سگ‌های جامعه غذا بدهند، اما در اعمال این حق، باید مراقب بود و احتیاط کرد تا به حقوق دیگران لطمه‌ای وارد نکند یا باعث ایجاد هیچ‌گونه چیزی نشود. آسیب، مانع، آزار و اذیت و مزاحمت برای سایر افراد یا اعضا…

غذای سگ های خیابانی :

چگونه با سگ ولگرد برخورد کنم؟
نحوه برخورد با سگ های ولگرد:

در اطراف سگ های ولگرد به شکل قوسی قدم بزنید تا از جانب شما احساس خطر نکنند.
از تماس چشمی خودداری کنید.
بدوید زیرا این امر تعقیب را تشویق می کند.
برای دویدن در منطقه ای با سگ های ولگرد نروید.
با نزدیک شدن به سگ ها به روشی دوستانه و محکم صحبت کنید.
چگونه تهدید یک سگ را کنترل می کنید؟
امروزه جمعیت سگ های ولگرد با سرعتی سرسام آور در حال افزایش است. برای جلوگیری از این امر، مسئولان باید پناهگاه هایی برای سگ های ولگرد ایجاد کنند. باید فضایی برای سگ ها وجود داشته باشد، اما نباید اجازه داد که آزادانه تردد کنند. مردم باید در مورد اقداماتی که در صورت تلاش سگ برای گاز گرفتن باید انجام شود آگاه باشند.

آیا باید به حیوانات ولگرد غذا داد؟
فقط مقدار مناسب را تغذیه کنید - مازاد عرضه غذا باعث جذب حیوانات ولگرد از جوامع همسایه می شود. 2. تغذیه دور از دید، دور از مناطق پرتردد - به این ترتیب، آنها نیز دور از دید و دور از وسایل نقلیه و افرادی که حضور حیوانات ولگرد را دوست ندارند، می مانند.

 

 


فواید غذا دادن به سگ های ولگرد چیست؟
آنها لاشخور هستند، بنابراین در هر کجا که زندگی می کنند جوندگان را می خورند. این بدان معناست که احتمال ابتلا به بیماری برای همه کمتر است. همچنین، در مستعمراتی که مردم به این ولگردها غذا می دهند - وفادار می شوند. آنها محل را در شب امن نگه می دارند.

آیا حیوانات ولگرد باید کشته شوند؟
بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی (WHO) تقریباً 36 درصد از مرگ و میرهای هاری در جهان هر ساله در هند رخ می دهد. اگر سگ‌های ولگرد کشته نشوند، جمعیت آن‌ها افزایش می‌یابد و خطرات بیشتری برای انسان‌ها به‌ویژه برای کودکان ایجاد می‌کند. سگ های ولگرد به دلیل عدم مراقبت اغلب ناقل بیماری ها هستند.

 

وقتی یک سگ ولگرد به خانه شما می آید به چه معناست؟
1. با یک سگ ولگرد آشنا شوید و موفق شوید. ... اسکاتلندی ها معتقدند که اگر یک ولگرد (یا سگی که متعلق به شما نیست) شما را به خانه برساند ، شانس خوبی نصیب شما می شود - حتی اگر یک سگ سیاه باشد. اگر سگ وارد خانه شما شد ، این نشانه دوستی جدید است ، دوستی وفادار ، صادقانه و دلسوز.

جامعه چگونه از شر سگ های ولگرد خلاص می شود؟
اگر سرگردان وارد حیاط شما شد ، با پناهگاه حیوانات محلی خود یا واحد پلیس کنترل حیوانات تماس بگیرید. افسران کنترل حیوانات و کارکنان پناهگاه حیوانات به طور خاص برای برخورد با حیوانات ولگرد و/یا مهاجم آموزش دیده اند. آنها می توانند سرگردان را از حیاط شما خارج کنند بدون این که آسیبی به خود و یا ولگردها وارد شود.

 

 


آیا سگ های ولگرد مشکل ساز هستند؟
سگ های ولگرد نیز هنگام پرسه زدن در بسته ها مسائل ایمنی را ایجاد می کنند و باعث بروز حوادث رانندگی ، حمله به ساکنان و گسترش بیماری می شوند. WHO تخمین می زند که سالانه نزدیک به 55,000 نفر بر اثر هاری جان خود را از دست می دهند.

 

چگونه بر ترس خود از سگ های ولگرد غلبه کنم؟
در اطراف آنها ساکت و آرام باشید. در گرمای روز، سگ ها جایی خنک برای استراحت پیدا می کنند. مراقب سگ هایی باشید که ممکن است در مکان های غیرمنتظره ای پناه بگیرند، زیرا ممکن است آنها را مبهوت کنید. اگر سگی به شما نزدیک شد، بی حرکت بمانید، مثل درخت ساکت بمانید و از تماس چشمی خودداری کنید.

وقتی سگ ولگرد نمی رود چه کار می کنید؟
اگر نمی توانید حیوان خانگی را نگه دارید، می توانید آن را به پناهگاه حیوانات محلی خود ببرید یا با اداره کنترل حیوانات محلی یا اداره پلیس تماس بگیرید تا آن را تحویل بگیرید.

 

غذای سگ های خیابانی




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 47
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 513
:: بازدید ماه : 4829
:: بازدید سال : 17867
:: بازدید کلی : 43274