راهنمای خربد کفش پاشنه بلند
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
راهنمای خربد کفش پاشنه بلند
شنبه 15 دی 1397 ساعت 23:46 | بازدید : 541 | نویسنده : علی | ( نظرات )

انتخاب و خرید یک جفت کفش شیک و در عین حال راحت شاید یکی از مهم‌ترین چالش‌ها برای هر خانمی باشد به خصوص که این انتخاب در مورد کفش پاشنه بلند سخت‌تر هم می‌شود. این‌که چطور یک کفش پاشنه بلند شیک انتخاب کنید که در عین حال به اندازه‌ی کافی راحت باشد، نیاز به دانستن قوانین ساده‌ای دارد که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

راهنمای خرید کفش مجلسی و کفش پاشنه بلند زنانه

 

اگرچه خرید کفش مجلسی و پاشنه بلند ، همیشه کمی سخت‌تر است اما گاهی کفش‌هایی مثل کفش بدون پاشنه یا لژدار که شما فکر می‌کنید حتما کفش‌های راحتی هستند، در نهایت می‌توانند حتی از پاشنه بلندها هم آزاردهنده‌تر باشند.

خرید کفش پاشنه بلند با آسان‌ترین روش ممکن

فاصله پاشنه تا زیره، میزان فشار وارده به پا را مشخص می‌کند. هرقدر این فاصله بیشتر باشد (حالت ایده‌آل ۳ سانتی متر و بیشتر است) کفش، راحتی بیشتری خواهد داشت.

ممکن است فکر کنید پس هیچ وقت نمی‌توان درست تشخیص داد که کدام مدل کفش حتما راحت است یا کدام یک ممکن است پا را اذیت کند. اما تنها با دانستن چند نکته کوچک و ساده در مورد قواعد کفش‌ پاشنه دار و خرید کفش زنانه می‌توانید به راحتی از کیفیت کفش با خبر شوید.

 

فاصله پاشنه تا زیره، میزان فشار وارده به پا را مشخص می‌کند. هرقدر این فاصله بیشتر باشد (حالت ایده‌آل ۳ سانتی متر و بیشتر است) کفش، راحتی بیشتری خواهد داشت. در واقع فاصله بیشتر بین پاشنه‌ی کفش تا بخش زیره به معنای شیب کمتر است. هر قدر فاصله بین این دو کمتر شود (یعنی از ۲.۵ سانتی متر کمتر) شیب کفش بیشتر شده و هنگام راه رفتن، وزن بدن روی پنجه‌ی پا قرار می‌گیرد که این امر می‌تواند دردناک باشد.

اما اگر سراغ خرید اینترنتی کفش دخترانه یا پاشنه‌دار زنانه می‌روید، می‌توانید به سادگی فاصله‌ی پاشنه تا زیره‌ی کفش را از روی عکس روی سایت اندازه بگیرید و آن را با ارتفاع پاشنه مقایسه کنید. اگر فاصله کفی کفش تا پاشنه بیشتر از طول پاشنه باشد، آن کفش به اندازه کافی راحت است و اگر چنین نباشد انتخاب مناسبی برای خرید نیست.

 

‌ ‌ ‌

مدل کفش پاشنه بلند و مجلسی زنانه 2017

انعطاف پذیری کفش را در نظر بگیرید

با یک دست، پاشنه را نگه دارید و با دست دیگر پنجه کفش را. سپس کفش را خم کنید، تنها جایی از کفش که باید به خوبی انعطاف‌پذیر بوده و خم شود قسمت ابتدای پنجه کفش است، یعنی قسمتی که کفش برای رسیدن به پنجه کمی باریک می‌شود. انعطاف‌پذیری بیش از اندازه‌ی کفش نیز مناسب نیست. اگر کفش را درست مثل یک حوله می‌توانید تا کنید، این کفش به اندازه‌ی لازم نمی‌تواند از پا محافظت کند.

مدل کفش مجلسی و پاشنه بلند زنانه مدل 2017

یک جفت کفش مجلسی زنانه را برای چه مدتی می‌پوشید؟

در نظر داشته باشید که کفش پاشنه بلند یا کفش مجلسی را برای چه مدتی به پا خواهید داشت. اگر قرار است ساعات طولانی‌تری از روز را با چنین کفشی قدم بزنید و با آن مسافت زیادی را طی کنید یا قرار نیست جایی برای نشستن داشته باشید، بهتر است هنگام خرید کفش مجلس، پاشنه‌های نازک را انتخاب نکنید و سراغ کفش‌های پاشنه‌داری بروید که برای ایستادن و قدم زدن در آن احساس راحتی می‌کنید، این کفش‌ها معمولا پاشنه پهن‌تری دارند.

 

‌ ‌ ‌

مدل کفش مجلسی و پاشنه بلند زنانه مدل 2017

به جای کفش تخت به فکر خرید کفش پاشنه دار باشید!

در واقع هیچ چیزی بیشتر از یک کفش تخت برای پا مضر نیست. 

شاید فکرش را نکنید اما یک کفش مناسب پاشنه دار، از یک جفت کفش تخت بهتر است. در واقع هیچ چیزی بیشتر از یک کفش تخت برای پا مضر نیست. بهتر است یک کفش پاشنه یک‌سره یا همان لژدار یا کفش زنانه با پاشنه استاندارد را برای استفاده در تمام طول روز انتخاب کرده و کفش‌های تخت و بدون پاشنه را برای گردش در کنار ساحل یا رفتن به یک فروشگاه نزدیکی خانه بگذارید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 180
:: باردید دیروز : 171
:: بازدید هفته : 1044
:: بازدید ماه : 5178
:: بازدید سال : 13126
:: بازدید کلی : 38533