دوره آموزش بورس در لفین وست
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
دوره آموزش بورس در لفین وست
یک شنبه 1 خرداد 1401 ساعت 23:29 | بازدید : 126 | نویسنده : علی | ( نظرات )

دوره آموزش بورس

 

 دوره رایگان آموزش بورس دلفین‌ وست، یکی از دوره‌های کاربردی آموزش بورس از نظر کاربران است که به شما کمک می‌کند تا پرقدرت وارد بازار بورس تهران شوید و به سود چشمگیری برسید. معامله در بازارهای مالی با هیجان و کنجکاوی بسیاری همراه است. معامله‌گران هر لحظه برای کسب سود بیشتر در این بازارها فعالیت می‌کنند؛ گاهی به سود موردنظر خود دست می‌یابند و گاهی هم دچار زیان می‌شوند. اما در این بین عده‌ای هستند که تعداد سودهایشان بسیار بیشتر از ضررهایی است که در بازاری مانند بورس تجربه می‌کنند. وقتی از چنین افرادی راز سودهای قابل توجه‌شان را می‌پرسند، آن‌ها به دانش مالی خود اشاره می‌کنند. پس با کسب دانش و اطلاعات بروز در مورد نحوه نوسان قیمت در چنین بازارهایی، هرکسی می‌تواند جزو برندگان این بازارها باشد.

شاید تصور کنید که هر دوره آموزشی می‌تواند برای فراگیری دانش بورس، کمک کننده باشد، اما در حقیقت چنین نیست. مطالب آموزشی مالی بسیار فرّار هستند و عدم دسته‌بندی صحیح مطالب یک دوره، می‌تواند سردرگمی کاربران را به همراه داشته باشد. گاهی اساتید، سطح دانش افراد را در نظر نمی‌گیرند و آموزش‌های خود را بصورتی ارائه می‌کنند که افراد مبتدی نمی‌توانند به ‌درستی آن را درک کنند. دوره آموزش بورس دلفین وست به گونه‌ای طراحی شده است تا افرادی که هیچ‌گونه دانش مالی ندارند بتوانند از آن استفاده کرده و به سطح مورد نظر خود در معاملات دست یابند.

دوره آموزش بورس :

اگر در دنیای بورس و سرمایه گذاری تازه وارد هستید و یا می‌خواهید سرمایه گذاری در این بازار را از پایه بصورت اصولی آموزش ببینید، “بورس به زبان” پاسخ تمام نیازهای شما است. تمام دروس و مطالب این دوره، توسط استاد «محمدمهدی سامانی‌پور (مسترتریدر)» ارائه می‌شود. ایشان پس از کسب تجربه بسیار در اجری انواع استراتژی‌های معاملاتی در بورس و سایر بازارهای مالی، توانسته‌اند با تلفیق چند روش رایج، شیوه منحصر به فردی را ابداع کنند که اجرای آن در معاملات بورس به تشخیص درست سهام سودده منجر خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید امروزه روش و شیوه‌های کسب درآمد با گذشته تغییر پیدا کرده‌اند و اکثر افراد به دنبال کسب سودهای کلان از راه و شیوه‌های ساده‌تر هستند. یکی از این شیوه‌ها که افراد می‌توانند از طریق آن در مدت زمانی کوتاه به سود مدنظر دست پیدا کنند، سرمایه‌گذاری در بازار بورس است. اما از طرفی این بازار همان‌قدر که می‌تواند سودآوری داشته باشد، موجب از دست دادن سرمایه شما نیز می‌شود. البته اگر شما اطلاعات کافی از این بازار داشته باشید، می‌توانید به‌خوبی در آن مشغول به فعالیت شوید. بنابراین استفاده از پکیج آموزش بورس برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.

چرا سرمایه‌گذاری در بورس به نفع ما است؟

به‌طور کلی فعالیت در بورس به این شکل است که شما شریک شرکت‌ها و سهامداران می‌شوید؛ به این صورت که سرمایه خود را در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌دهید تا آن‌ها با استفاده از این سرمایه کار خود را بهبود دهند. در ادامه این موضوع شما در سود و زیان آن‌ها شریک خواهید بود. باید متذکر شد که این شیوه هم به نفع صاحبان شرکت‌ها و هم به نفع افرادی که سرمایه‌گذاری می‌کنند خواهد بود، چراکه اگر کارخانه‌ها، شرکت‌ها و دیگر بنگاه‌های اقتصادی بخواهند برای رشد صنعت خود از تسهیلات بانکی استفاده کنند، باید علاوه‌بر آن که اصل پول را برمی‌گردانند سود آن را نیز بپردازند، اما اگر آن‌ها بتوانند سرمایه مورد نیاز خود را از مردم دریافت کنند، دیگر نیازی به پس دادن آن یا پرداخت‌ سود نیست.

از طرفی سرمایه‌گذاری در بورس مزیت‌های بسیار دیگری را نیز به همراه دارد که می‌توان به مواردی چون امنیت بازار، امکان سرمایه‌گذاری با مبلغ کم، نقد شوندگی بالا، گزینه‌های متنوع برای سرمایه‌گذاری، بازاری قانونی و شرعی، شفافیت اطلاعات، حفظ سرمایه در برابر تورم، سرمایه‌گذاری آسان و بی‌دغدغه، قابلیت خوب برای نوسان‌گیری و بازدهی خوب نسبت به سایر بازارها اشاره کرد.

‌ حال با توجه به مزیت‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند که سرمایه خود را در بازار بورس قرار دهند و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند. اما پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا دوره آموزش بورس را به‌طور کامل پشت سر بگذارید تا با اصول و شرایط آن به‌طور کامل آشنا شوید و بهترین عملکرد را به اجرا بگذارید.

سرفصل‌های آموزش بورس

همان‌طور که در ابتدا گفته شد تهیه پکیج آموزش بورس می‌تواند در مسیر موفقیت شما تاثیرگذار باشد. اما شاید برای بسیاری از افراد درباره سرفصل‌های آموزش بورس سوال پیش آید که در دوره جامع بورس چه سرفصل‌هایی وجود دارد که در پاسخ به این سوال در ادامه مواردی را ذکر خواهیم کرد.

  • آشنایی با انواع بازارهای مالی

 اولین موضوعی که در دوره آموزش جامع بورس به آن پرداخته می‌شود، آشنایی با انواع بازارهای مالی است. دقت داشته باشید که در راستای انتخاب بازارهای مالی پیشنهادهای متنوعی روبه‌روی شما قرار خواهد گرفت که بورس یکی از آن‌ها به شمار می‌آید. حال ما در این بخش از پکیج آموزش بورس به شما تاریخچه این بازار را توضیح خواهیم داد تا با ریشه آن آشنا شوید و بتوانید در ادامه به شکل درست فعالیت خود را شروع کنید.

  • آشنایی با انواع اوراق بهادار

مورد دیگری که در دوره‌های آموزشی بورس به آن پرداخته می‌شود، آشنایی با اوراق بهادار است. در حقیقت اگر شما با انواع این اوراق آشنا شوید می‌توانید خرید و فروش معاملات خود را به شکل درست و سودآوری انجام دهید. همچنین آشنایی با ویژگی‌های اوراق بهادار نیز اهمیت دارد که ما آن‌ها را نیز در این دوره بررسی خواهیم کرد.

  • آشنایی با اصطلاحات و مفاهیم بورس

 بازار بورس یکی از بازارهایی محسوب می‌شود که شما در آن با اصطلاحات و مفاهیم گوناگونی روبه‌رو می‌شوید که اگر قصد فعالیت در آن را داشته باشید باید به‌خوبی این اصطلاحات و مفاهیم را یاد بگیرید. از جمله اصطلاحات باید مواردی چون پول هوشمند، حقوقی، حقیقی، سود تقسیمی، مجموع ترازنامه، مقاومت، الگو و مواردی از این دست را نام برد.

  • آشنایی با شیوه خرید و فروش در بازار

 در مرحله بعد شما یاد می‌گیرید که چگونه از سامانه‌های معاملاتی استفاده کنید و از طریق آن‌ها مشغول به خریدوفروش سهام مورد نظر شوید. این کار بسیار ساده است، اما به‌شرط آن که شما با اصول و نکته‌هایی که در پکیج آموزش بورس گفته می‌شود آشنا باشید.

  • تحلیل و بررسی بازار

از مهم‌ترین سرفصل‌های آموزش بورس می‌توان به بخش تحلیل و بررسی بازار اشاره کرد. پس از آن که شرایط خریدوفروش را متوجه شدید، باید انتخاب‌هایی را انجام دهید که این انتخاب‌ها لازم است بر اساس تحلیل و بررسی انجام شوند‌. تحلیل بنیادی ارزش واقعی سهام شما را نشان می‌دهد و خود نیز زیرشاخه‌های متعددی دارد. از طرف دیگر تحلیل تکنیکال قرار گرفته که در بازار بورس نقش اساسی خواهد داشت. حال ما در پکیج آموزش بورس رایگان خود به تمام این موارد می‌پردازیم و هر آنچه لازم است بدانید را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

  • مدیریت ریسک

تا به اینجا به سرفصل‌های گوناگونی اشاره کردیم که در پکیج آموزش بورس به آن‌ها پرداخته می‌شود؛ اما یکی از مهم‌ترین سرفصل‌ها که اهمیت بسیاری در موفقیت شما دارد، مدیریت ریسک است. ما به شما آموزش می‌دهیم که بتوانید ریسک معاملات خود را کنترل و مدیریت کنید تا از این طریق ضرر کمتری به شما وارد شود و به سود بیشتری نیز دست پیدا کنید. دقت داشته باشید که مدیریت ریسک نیاز به آموزش مخصوص دارد، به‌طوری‌که شما باید یاد بگیرید برای خود حد ضرر، حد سود و مواردی از این دست را مشخص کنید و بر اساس آن‌ها دیگر اقدامات را انجام دهید تا دچار ضرر و زیان نشوید.

  • آموزش رفتارشناسی

یکی از مهارت‌هایی که شما باید در راستای فعالیت در بازار بورس به دست آورید، رفتارشناسی است. در حقیقت شما باید مهارت لازم برای تحلیل رفتار معامله‌گران را به دست آورید و سپس تصمیمات مشخصی را برای معاملات خود بگیرید. بنابراین شما می‌توانید از طریق تابلو خوانی، فیلتر نویسی و مواردی دیگر بازار بورس را به شکل کامل تحلیل کنید و سپس سهم مورد نظر خود که می‌دانید سودآوری مناسب برای شما دارد را انتخاب کنید.

 دوره آموزش بورس




موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 70
:: باردید دیروز : 171
:: بازدید هفته : 934
:: بازدید ماه : 5068
:: بازدید سال : 13016
:: بازدید کلی : 38423