معرفی بازی های بلاک چینی
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
معرفی بازی های بلاک چینی
دو شنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت 22:39 | بازدید : 256 | نویسنده : علی | ( نظرات )

معرفی باز های بازی‌های بلاکچینی

 

  • Huntercoin
  • steem monsters
  • storm play
  • worldopo
  • sweetcoin
  • life : THE ISLAND
  • alien run

اگر می‌خواهید در حین تفریح کمی پول پس انداز کنید، یکی از بازی‌های زیر را شروع کنید. این بازی‌ها کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال را به شما یاد می‌دهند.

اما قبل از شروع معرفی بازیها ، بهتر است کمی درمورد بازی‌های بلاک‌چین صحبت کنیم. 

فناوری بلاک چینی  می‌تواند تأثیر بسزایی در بازار بازی‌های دیجیتال نیز داشته باشد تا حدی که آن را به یک بازار امن تبدیل کرده که تقلب و دستکاری در آن تقریباً محال است. بازی‌های بلاک‌چینی که درآمدزا هستند آینده صنعت بازی را تشکیل خواهند داد و پیش‌بینی شده که طی سال آینده این بازی‌ها طرفداران زیادی پیدا کند.

خصوصا در شرایط کنونی و با شیوع و همه‌گیر شدن ویروس کرونا در دنیا، این بازی‌ها می‌توانند گیمر‌ها را از واقعیت محیط زندگی رها کند و به آنها اجازه تعاملات اجتماعی و حتی کسب درآمد را بدهد.

در حالیکه بسیاری از مردم برای به دست آوردن رمز ارز ها  مشغول استخراج و ماین و خرید و فروش هستند، عده کمی با بازی کردن مشغول درآمدزایی برای خود هستند. یکی از ویژگی‌های اصلی در این بازی‌های بلاک‌چینی استفاده از  توکن های غیر مثلی  (NFT) است. NFT به گیمرها اجازه می‌دهد تا دارایی‌های منحصر به فردی در بازی‌ها داشته باشند. آنها می‌توانند این دارایی‌ها را با بازیکنان دیگر معامله کنند یا از طریق پلتفرم بازی انتقال دهند.

در ادامه نگاهی به تعدادی از بهترین و جذاب‌ترین بازی هایی خواهیم انداخت که می توانند  کیف پول دیجیتال شما را پر رمز ارز کنند.

 

بازی‌های بلاکچینی

۱ – Huntercoin

قابل نصب روی: ویندوز

اگر شما یک گیمر هستید حتما بازی‌های MMORPG را می‌شناسید. MMORPG مخفف «بازی رول پلی آنلاین چند نفره» است. این بازی معمولا تعداد زیادی بازیکن دارد که در یک دنیا و همزمان حضور دارند.

کریپتوکارنسی باعث شده است تا عنوان MMORPG به MMOCG تغییر پیدا کند که مخفف «بازی کریپتوکوین آنلاین چند‌نفره» است. از بازی‌های موفق این ژانر به بازی هانتر‌کوین (Huntercoin) می‌توانیم اشاره کنیم.

 

یک پروژه متن باز است که توسط شرکت Autonomous Worlds مدیریت و نگهداری می‌شود. تاریخچه XAYA به سال ۲۰۱۱ بر‌می‌گردد زمانی که اعضای تیم اصلی آن به صورت داوطلبانه رهبری پروژه Namecoin را به‌عهده گرفتند. این تیم بعد از آن در سال ۲۰۱۳ اولین بازی بلاک‌چین با نام Huntercoin را تولید کردند. این بازی در فوریه ۲۰۱۴ به‌عنوان یک پروژه آزمایشی ۱ ساله منتشر شد که با اشتیاق زیادی از طرف طرفداران روبرو شد و تا به امروز نیز در حال کار است.

همانطور که از اسم بازی پیداست شما باید به شکار کوین بروید! یک بازی آنلاین که باید با صدها هزارنفر در تمام دنبا به رقابت بپردازید تا سکه‌های بیشتری را به دست آورید. هانتر‌کوین جزو اولین بازی‌هایی بود که رمز ارز به بازیکنان پاداش می‌داد و هدف ساده‌ای را دنبال می‌کند: پیدا کردن سکه و کشتن شکارچیان دیگر. با از بین بردن رقبا می‌توانید سکه‌های آنها را تصاحب کنید.

این بازی دوبعدی برای بازیکنان دو هدف مشخص کرده است: ۱) سکه‌ها را جمع کنند و به بانک ببرند. ۲) شکارچی‌های دیگر را به قتل برسانند. برای انجام همه حرکات این بازی به کمی کریپتو نیاز دارید. اگر یک بازیکن را بکشید، سکه‌های آن‌ها دوباره به فضای بازی باز می‌گردد تا مبارزه ادامه پیدا کند. توکن‌هایی که در این بازی می‌توانید کسب کنید هانترکوین (HUC) نام دارند. شما می‌توانید HUC خود را در Poloniex با بیت‌کوین مبادله کنید.

 

بازی‌های بلاکچینی




موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 24
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 488
:: بازدید ماه : 4804
:: بازدید سال : 17842
:: بازدید کلی : 43249