آژانس مسافرتی رز آبی برگزار کننده تور ترکیه
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آژانس مسافرتی رز آبی برگزار کننده تور ترکیه
شنبه 27 فروردين 1401 ساعت 20:1 | بازدید : 231 | نویسنده : علی | ( نظرات )

آژانس مسافرتی رز آبی و تور ترکیه 

 

آژانس مسافرتی رز آبی

 

آشنایی با تور ترکیه

تور ترکیه به عنوان یکی از تورهای بسیار مناسب همواره مورد توجه بسیاری از افراد در کشورهای مختلف به خصوص ایران بوده است. لذا سفر به ترکیه و استفاده از تورهایی که به این کشور برگزار می‌ شود، می تواند درآمدزایی خوبی برای  کشور ترکیه داشته باشد. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در مورد کشور ترکیه و افرادی که قصد استفاده از تور ترکیه را دارند، مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید به راحتی این سفر را تجربه نمایید. چنانچه شما نیز به عنوان یکی از علاقه ‌مندان به سفر و مسافرت قصد استفاده از تور ترکیه را دارید، ما را تا پایان همراهی نمایید.

 

بهترین شهر ها برای بازدید در تور ترکیه

قابل توجه است که پایتخت ترکیه  شهر استانبول می باشد. از بهترین شهرهای مختلفی که افراد در تور ترکیه معمولا برای گردش و تفریح آن را مورد استفاده قرار می ‌دهند عبارتند از:  پایتخت این کشور استانبول ، آنتالیا، ازمیر، کوشی آداسی، آنکارا، ترابزون، مارماریس، افسوس، دنیزلی و بسیاری دیگر از شهرهای مختلف می باشند. که افراد می ‌توانند با سفر به آن ها از جاذبه‌ های گردشگری مختلفی که در آن وجود دارد بهره مند شوند. مردمان این کشور اغلب به زبان ترکی صحبت می ‌کنند و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد ترک زبان ایران تقریبا به زبان آن ها آشنایی داشته باشند.

مساحت این کشور چیزی در حدود ۷۸۳ هزار کیلومتر مربع می ‌باشد که جمعیتی برابر با ۸۲ میلیون نفر را در خود جای داده است. لذا صنعت گردشگری در این کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همین موضوع باعث شده است که مسئولین این کشور با ایجاد پایگاه ‌های گردشگری مختلف از این صنعت درآمد خوبی به دست آورند.

 

جاذبه های گردشگری آلانیا

آلانیا از لحاظ طبیعی در کشور ترکیه دارای ارزش بازدید بسیار زیادی بوده و به همین دلیل بسیار مورد توجه گردشگران در خرید تور ترکیه واقع شده است. در صورتی که همراه با آژانس مسافرتی رز آبی برای سفر به ترکیه می روید و می خواهید از شهر آلانیا دیدن کنید، بازدید از مناطق گردشگری این شهر مانند قلعه آلانیا متعلق به دوران سلجوقی، برج سرخ آلانیا متعلق به دوران سلجوقی، غار داملاتاش آلانیا که یکی از قدیمی ترین و بهترین مراکز گردشگری طبیعی در کشور ترکیه و شهر آلانیا می باشد، پارک آبی آلانیا که به خصوص برای جوانان مناسب بوده و از جاذبه هایی گردشگری جدید و مدرن این شهر می باشد و رودخانه دیم چای دیدن نمایید.

این شهر در تور ترکیه می تواند یکی از بهترین مناطق گردشگری به شمار رود که بازدید از آن می تواند بسیار جذاب باشد. در صورتی که می خواهید از آلانیا دیدن کنید و تور کشور ترکیه را خریداری نموده اید، بازدید از این مناطق و در کل شهر آلانیا می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما به شمار رود. برای دریافت اطلاعات بیشتر برای خرید تور این کشور می توانید از طریق سایت ما اقدام کرده و بلیط های مربوط به سفر و رزرو هتل را انجام دهید.

 

جاذبه های گردشگری استانبول

شهر استانبول را می توان مهم ترین و بهترین شهر گردشگری و جاذبه گردشگری در تور ترکیه معرفی نمود که بسیاری از گردشگران را تنها برای بازدید از آن ها به استانبول می کشاند. استانبول شهر بزرگ و شلوغی در میان قاره های آسیا و اروپا بوده و از لحاظ جغرافیایی دارای زیبایی بسیار زیادی است. بازدید از استانبول برای دیدن جاذبه های گردشگری آن مانند مسجد ایاصوفیه، برج گالاتا، موزه باستان شناسی استانبول، کلیسای کورا (چورا)، آب انبار باسیلیکا، کاخ دلمه باغچه، مسجد سلیمانیه، بازار بزرگ استانبول، کاخ توپکاپی و مسجد کبود اشاره نمود. لازم به ذکر است که تور ترکیه برای بازدید از شهر استانبول تنها برای بازدید از این مراکز تفریحی و دیدنی تاریخی نبوده و شما می توانید اوقات بسیار خوبی را در کنار سواحل این شهر داشته باشید.

همچنین زندگی شبانه در استانبول می تواند برای شما بسیار جذاب باشد که نباید آن را از دست بدهید. بازدید از استانبول به خصوص برای کسانی که می خواهند ماه عسل خوبی داشته باشند توصیه می شود و شما می توانید در بازدید از این شهر، تفریحات بسیار خوبی را انجام داده و انواع غذای ترکی را سرو نمایید.




موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :