معرفی پکیج تور سوئیس
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
معرفی پکیج تور سوئیس
جمعه 19 فروردين 1401 ساعت 11:45 | بازدید : 261 | نویسنده : علی | ( نظرات )

پکیج تور سوئیس

 

قیمت تور سوئیس چقدر می باشد؟

مواردی که برای پکیج تور سوئیس نام بردیم، هریک تاثیر بسیاری در قیمت تور سوئیس دارند. ولی باید ابتدا شهر مقصد را انتخاب کنید و سفرتان را برنامه ریزی کنید. پس تا مقصد خود را مشخص نکنید نمی توان قیمت دقیق تور سوئیس را محاسبه کرد. مثلا قیمت تور سوئیس با قیمت تور سوئیس بسیار متفاوت است. چرا که شما در سوئیس باید 6 شب اقامت داشته باشید ولی در سوئیس می توانید به تعداد روزسوئیس دلخواه بمانید. البته در نظر داشته باشید، دلایل بسیاری در تعیین قیمت تور سوئیس موثر است که این دلیل یکی از آن هاست.

تور لحظه آخری سوئیس

در برخی ماه سوئیس سال مثل فصل پاییز و زمستان (بجز زمان سال نو میلادی) سفر به سوئیس توسط گردشگران ایرانی و خارجی کم می شود و آژانس سوئیس مسافرتی اقدام به ارائه تور سوئیس لحظه آخری یا تور دقیقه نودی سوئیس با قیمت پایینتر که در بعضی مواقع تا 50 درصد کمتر، می کنند. البته در نظر داشته باشید، ارزانتر شدن تور لحظه آخری تاثیری بر کیفیت تور نخواهد داشت.

تور لحظه آخری سوئیس را چه زمانی می توانیم رزرو کنیم؟

تور سوئیس دقیقه 90 یا تور لحظه آخری سوئیس، در کل طول سال قابل خرید و رزرو می باشند. ولی خرید تور سوئیس در طول سال نسبت به سایر شهرها پر طرفدار تر است. مثلا در زمستان تور سوئیس سوئیس به خاطر کم شدن گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند با تخفیف سوئیس زیادی عرضه می شوند. البته بعضی از هتل سوئیس لوکس سوئیس در فصلی که گردشگران کمتری به این شهر سفر می کنند، خدماتی ارائه نمی دهند. پس بهتر است در بهار و تابستان برای سفر به سوئیس برنامه ریزی کنید تا لذت سفرتان چندین برابر شود.

تور لحظه آخری سوئیس از نظر امکانات با تور سوئیس معمولی چه تفاوتی دارد؟

در نظر داشته باشید از نظر قانونی تور لحظه آخری پکیج تور سوئیس  هیچ کم و کاستی نباید نسبت به تور معمولی داشته باشد. پس تور سوئیس ای که در یک بازه زمانی قیمت بالاتری داشت، با قرار گرفتن در قالب تور دقیقه نودی و لحظه آخری با همان امکانات سابق ولی قیمت ارزان تر ارائه خواهد شد.

تور لحظه آخری سوئیس را به عنوان ارزانترین تور سوئیس می توان خرید؟

همیشه نمی توان تور سوئیس لحظه آخری را با چشم ارزان ترین تور سوئیس دید. زیرا ممکن است در فصل تابستان تور لحظه آخری سوئیس ای را خرید کنید که تخفیف کمی داشته است. پس نمی توان صرفا به عنوان ارزانترین تور سوئیس از آن یاد  کرد.

تور ارزان سوئیس ارزش خرید را دارد؟

اگر می خواهید تور سوئیس ارزان قیمت را خرید کنید، پیشنهاد می کنیم روی تور زمینی سوئیس و تور لحظه آخری سوئیس برنامه ریزی کنید. البته در نظر داشته باشید تور ارزان همیشه خوب نیست. پس سعی کنید با تبلیغات افراد سودجو در این مورد هوشیارانه عمل کنید، بعضی اوقات با پرداخت کمی هزینه بیشتر سفری بهتر را برای خود رقم بزنید.

 

سوئیس کشوری محاصره شده از کوههای برجسته ، دریاچه های عمیق آلپ ، دره های پوشیده شده از چمن ، مزارع مرتب و روستاهای کوچک ، و شهرهای پررونق که ترکیبی از قدیم و جدید است.سوئیس ثروتمند و منظم است و همینطور دیدنی های فراوانی دارد. دریاچه ژنو یکی از بزرگترین دریاچه های اروپایی غربی است. از ژنو در سواحل غربی گرفته تا شهر مونترو در شرق ، با مناظر کوههای آلپ منعکس شده در آبهای آرام دریاچه روبرو خواهید شد. در تابستان می توانید در تعدادی از ورزش های آبی تفریح کنید. یکی دیگر از دیدنی های سوئیس شهر قدیمی برن است. با گردش در شهر قدیمی برن می توانید تاریخچه شهر را در نزدیکی خود حس کنید ، زیرا با بازی های قرن پونزدهم و چشمه های قرن نوزدهم رنسانس روبرو می شوید

پکیج تور سوئیس




موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 477
:: بازدید ماه : 4793
:: بازدید سال : 17831
:: بازدید کلی : 43238