سفر به فرانسه با تور مسافرتی رز آبی
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
سفر به فرانسه با تور مسافرتی رز آبی
سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت 18:52 | بازدید : 355 | نویسنده : علی | ( نظرات )

تور مسافرتی رز آبی 

 

دلایل برای رفتن به تور فرانسه فراتر از مناظر طبیعی، آثار تاریخی و جاذبه‌ها هستند؛ آن حس و حال خاص بودن در آنجا است که می‌تواند یکی از بهترین دوره‌های کل زندگیتان را شکل بدهد. شاید به همین دلیل است که مونا لیزا می‌خندد؛ او خوب می‌داند این سرزمین اعجاب‌انگیز چه چیزهایی را برای ارائه کردن به روح جستجوگر گردشگرانی از سراسر دنیا دارد؛ او منتظر است که شما به تور فرانسه بروید و خودتان این را ببینید، خیلی منتظرش نگذارید. اگر به آمار تعداد کسانی که هر سال از گوشه و کنار دنیا رهسپار این سرزمین می‌شوند بیاندازید، به این واقعیت می‌رسید که امکان ندارد این همه انسان همگی با هم اشتباه کنند. نام این سرزمین به عنوان مرکز فرهنگ، هنر، غذا و مد و لباس در دنیا ثبت شده است. چه در تور فرانسه به دنبال یک تعطیلات شهری و با حال هوای پر جنب و جوش باشید، چه به دنبال یک سفر آرامش‌بخش در مناطق سرسبز و زیبای خارج شهری، در این سفر می‌بینید که فرصت‌های بی‌شماری در پیش‌رو خواهید داشت.

 

سفر به فرانسه با تور مسافرتی رز آبی

تور مسافرتی رز آبی

 

چرا تور فرانسه؟

فرانسه پاریس را دارد؛ به همین سادگی. این شهر یکی از مهم‌ترین، جذاب‌ترین، زیباترین، خلاقانه‌ترین، رمانتیک‌ترین، هنری‌ترین و فرهنگی‌ترین شهرهای دنیا است و هر کسی یک بار هم که در عمرش شده باید آن را ببیند. بسیاری از مردم وقتی به این سرزمین فکر می‌کنند خیابان‌های پهن پاریس، کافه‌های پیاده‌روها و چراغ‌های چشمک‌زن برج ایفل را تصور می‌کنند. پاریس یکی از قسمت‌های ویژه سفرتان خواهد بود و این تازه اولش است. این سرزمین جاذبه‌های خیلی بیشتری از پایتخت رمانتیکش دارد. و اگر شما تصمیم بگیرید که در تور فرانسه تنها از پاریس دیدن کنید بسیاری از این تجربه‌های فرهنگی و جذاب را از دست خواهید داد.

این سرزمین همه نوع جاذبه طبیعی دارد؛ از دریا و ساحل گرفته تا کوهستان‌های برف گرفته. از منطقه بریتانی سرد و فوق‌العاده زیبا، منطقه فرنچ ریوریا (Côte d'Azur) بسیار معروف با آب‌های فوق‌العاده شفاف و گرم دریایش و سواحل نسبتا صخره‌ایش تا مکان‌هایی مانند کن، نیس، سینت تروپز تا سواحل جنوبی که سخت است بتوان زیبایشان را توصیف کرد. کوهستان‌های این سرزمین را هم فراموش نکنید، جایی که فرصت‌هایی بی‌شمار برای اسکی کردن و مناظری بی‌بدیل از مونت بلانت را به مسافران تور فرانسه ارائه می‌دهد.

فرانسه موقعیتی استراتژیک دارد؛ بسیاری از مسافران تور اروپا در سفرشان از این کشور زیبا هم دیدن می‌کنند. مردم بریتانیا به راحتی از طریق تونل خود را به این سرزمین می‌رسانند. باقی توریست‌ها هم می‌توانند از میان این کشور عبور کرده و به مقصدهای جنوب اروپا برسند. در داخل، سیستم ریلی وجود دارد که کارآمد و مدرن است و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. اگر برنامه سفر انعطاف‌پذیری داشته باشید می‌توانید با استفاده از همین قطارها بخش‌های مختلف را دیده و در عین حال یک تور ارزان فرانسه داشته باشید. اگر بابت پول نگرانی خاصی ندارید می‌توانید یک اتومبیل کرایه کرده و یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین سفرهای جاده‌ای تمام زندگیتان را داشته باشید؛ سفری که در آن به بهترین و خالص‌ترین شکل می‌توانید با این سرزمین و مردمش آشنا شوید.

اگر فکر می‌کنید تا به حال مزه کروسانت و باگت را چشیده‌اید، اشتباه می‌کنید؛ آنهایی که در دیگر نقاط دنیا به فروش می‌رسند کپی‌هایی ناموفق از اصلشان بوده‌اند که حالا و در تور فرانسه می‌توانید آنها را پیدا کنید. بهترین راه تجربه کروسانت، خوردنش در هنگام صبحانه همراه با کره و مربا است. داستان باگت کمی متفاوت است؛ در خانواده‌های فرانسوی این نان را تقریبا هر روز می‌خورند. باگت نه تنها به عنوان ناهار و خوراکی سبک بلکه در کنار غذاهای اصلی هم خورده می‌شود. و وقتی شما باگت‌ها و کروسانت‌های واقعی فرانسوی را چشیدید، هیچ وقت با خوردن نسخه‌های کپی شده‌شان در دیگر کشورها راضی نخواهید شد.

بسیاری از مردمی که به تور فرانسه می‌روند، رویای چند ساعتی نشستن بر روی صندلی‌های بیرون یک کافه، نوشیدن یک فنجان قهوه خوش‌عطر، تماشای جریان سیال زندگی در جلوی دیدگان‌شان و غرق شدن در آرامش این محیط دلنواز را در سر دارند. از زمان ضیافت سیار همینگوی چیزهای زیادی در این سرزمین تغییر کرده‌اند اما یک چیز به عنوان سنتی ارزشمند باقی مانده است: نشستن در بیرون یک کافه و رستوران. فرقی نمی‌کند چه جور مکانی باشد، از کافه‌های خیلی بزرگ تا رستوران‌های کوچک محلی، شما می‌توانید مطمئن باشید در سفرتان یک میز در بیرون برای نشستن پیدا خواهید کرد.

این سرزمین فرهنگ، تاریخ و هنری خارق‌العاده و جذاب دارد. پاریس، دهکده‌های قدیمی و دیگر شهرهای بزرگ همگی پر هستند از موزه‌ها، گالری‌های هنری، باسیلیکاها، یادبودها و معماری‌های تاریخی. آن قدر زیاد هستند که این سرزمین رتبه چهارم را در میان تمامی کشورهای دنیا از نظر تعداد جاذبه‌های ثبت شده در میراث جهانی یونسکو دارد. 39 مکان در این لیست وجود دارند و هر روز به تعداد این میراث جهانی افزوده می‌شود. مشهورترین و پربازدیدترین مکان در بین مسافران تور فرانسه بدون شک پاریس است و محبوب‌ترین موزه شهر یعنی موزه لوور به تنهایی حدود 10 میلیون بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند.

زیباترین دهکده‌های این سرزمین آن روستاهای کوچک قرون وسطایی هستند که به سبک و سیاق همان دوران حفظ شده‌اند. این دهکده‌ها افراد محلی مهمان‌نواز دارند و دنج و دوست‌داشتنی هستند. هر کدامشان منحصربه‌فرد و متفاوت از دیگری بوده و معمولا در بالای تپه‌ای با منظره‌ای خیره‌کننده از طبیعت اطرافشان قرار گرفته‌اند. برخی در حد چند 10 نفر سکنه و یک مغازه کوچک دارند و بعضی دیگر با حضور توریست‌های تور فرانسه حسابی شولغ و پر از فروشگاه‌های سوغاتی و رستوران هستند. کاری که شما باید بکنید این است که تجربه این محیط‌های حقیقتا فرانسوی را در سفرتان از دست ندهید. همین موضوع در مورد قلعه‌های این سرزمین هم صادق است؛ هیچ جایی در این دنیا قلعه‌هایی زیباتر و بهتر از این کشور ندارد.

در میان تمام دلایل رفتن به تور فرانسه، خرید کردن مطمئنا یکی از مهم‌ترین آنها است. همه می‌دانیم که پاریس یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین مقاصد دنیا برای دوستداران مد و لباس است. خب چطور می‌توانیم با این دوستداران مد بحث کرد، وقتی این سرزمین محل تولد افسانه‌هایی مانند کوکو شانل، کریستین دیور و ایوس سنت لورن بوده است؟ اما صحنه خریدی که در این سفر پیش رو دارید تنها محدود به این برندهای لوکس و سطح بالا نیست. به هر شهر و دهکده‌ای که قدم بگذارید بازارهای هفتگی را پیدا می‌کنید که در آنها می‌توانید با کمی چانه زدن کالاهای آنتیک جالب توجه و ارزان پیدا کنید و علاوه بر آن غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه فرانسوی را هم بچشید. در ادامه مکان‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که در آنها می‌توانید ارزان خرید کنید.

خرید ارزان در تور فرانسه

خرید کردن در فرانسه یکی از لذت‌های بزرگ زندگی برایتان خواهد بود. در بازارهای هفتگی جذاب شهرها می‌توانید محصولات محلی را پیدا کنید؛ از اسطوخدوس در پروانس گرفته تا پنیر در اوورنی، اما برای پیدا کردن کالاهای ارزان باید کمی بیشتر بگردید. فرصت‌های زیادی برای پیدا کردن کالاهای دارای تخفیف و با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه وجود دارند، اگر بدانید کجا را بگردید. اگر دوست دارید یک تور ارزان فرانسه داشته باشید، نگران نباشید؛ در ادامه برخی پیشنهاد برای یک خرید عالی و ارزان را به شما ارائه می‌دهیم.




موضوعات مرتبط: آژانس های مسافرتی , سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 22
:: باردید دیروز : 44
:: بازدید هفته : 532
:: بازدید ماه : 4848
:: بازدید سال : 17886
:: بازدید کلی : 43293