آشنایی با پوچ گربه
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با پوچ گربه
پنج شنبه 9 فروردين 1401 ساعت 1:23 | بازدید : 325 | نویسنده : علی | ( نظرات )

برای سالم ماندن و خوشبختی گربه شما به یک رژیم با کیفیت و متعادل نیاز دارد. داشتن یک گربه به عنوان حیوان خانگی یک مسئولیت بزرگ است. گربه شما به انواع لوازم جانبی دیگر احتیاج دارد، و غذای گربه ها نه تنها آشکار ترین بلکه مهمترین آنهاست.

گربه نمی تواند غذای انسان بخورد زیرا شما و گربه شما برابر نیستند و هر یک از شما نیازهای غذایی متفاوتی دارید. بنابراین ، شما باید غذایی را برای گربه خود تهیه کنید که مخصوصاً برای آنها تهیه شده باشد و بیش از حد نگران هزینه آن نباشید ، زیرا بیشتر غذاهای گربه مرطوب از نظر قیمت مناسب هستند.

در این راهنما به شما کمک می کنیم تا در مورد نیازهای غذایی گربه خود بیشتر بدانید و ما روی غذای مرطوب تمرکز خواهیم کرد ، این نوع غذایی است که معمولاً این افراد خوشمزه ترجیح می دهند.

در بندهای زیر به شما کمک خواهیم کرد بسیاری از عادتهای روزانه گربه خود را نیز درک کنید. ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا نیازهای گربه خود را بهتر بشناسید تا بتوانید غذای ایده آل را برای خنده دار مخصوص پوست گربه خود خریداری کنید.

نکات درباره تغذیه گربه ها

گربه ها بیشتر از هیدراتاسیون خود را از طریق مواد غذایی دریافت می کنند. بعضی از گربه ها آب بسیار کمی می نوشند و این تصور غریزی را حفظ می کنند که آب باید از طعمه بدست آید. غذای مرطوب می تواند به انجام این عملکرد کمک کند.

بر اساس علاقه دلخواه حیوان خانگی خود، انواع مختلفی از طعم ها و بافت ها در بازار غذاهای گربه مرطوب وجود دارد که می توانید از آن انتخاب کنید. مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که غذایی که شما انتخاب می کنید باید حاوی عناصری باشد که تغذیه کاملی را به گربه شما ارائه می دهد.

گربه غذای مرطوب را بیش از غذای خشک ترجیح می دهند. زیرا غذای مرطوب گربه عظر و بوی بهتری نسبت به خذای خشک دارد با این حال، ترکیب غذای مرطوب و خشک، برای تغذیه گربه ای شما ضروری است. از مواد غذایی مرطوب نباید به عنوان یک پاداش یا درمان استفاده شود بلکه به عنوان یک ماده غذایی مکمل استفاده می شود.

پوچ گربه چیست؟

پوچ گربه (سوپ گربه) که در دسته غذای گربه وجود دارد یکی از محبوب ترین غذا ها برای انواع نژآد گربه هست که در ادامه به خواص و علت علاقه گربه ها به پوچ خواهیم پرداخت.

به زبان ساده گربه ها گوشت‌خوار هستند و باید با رژیم غذایی این حیوانات خانگی دوست داشتنی به خوبی آشنایی داشت. رژیم غذایی گربه ها شامل آب، پروتئین و مقداری چربی هست و البته کربوهیدرات (قند نشاسته، فیبر) باید در آن کمتر از 10% باشد.

پوچ گربه

ویژگی‌ها و مزایا پوچ گربه

  • پوچ گربه درصد بیشتری از حجمش رو مایعات تشکیل می‌دهد حدود (60/70درصد)، از این رو تا حد زیادی میتواند آب مورد نیاز بدن گربه رو تامین کنه، و برای گربه هایی که عادت به خوردن آب ندارد میتواند یک گزینه عالی به شمار آید.
  • در تهیه غذای گربه اغلب سس مخصوص و ژله ای استفاده میشود که بسیار لذیذ و خوشمزه بوده و میتواند به راحتی آن غذا را بسیار خوش خوراک‌تر کند.
  • پوچ های گربه عموما برای یک وعده تهیه و بسته بندی می‌شود از این رو شما پس از استفاده به راحتی میتوانید بسته آن را دور اندازید و دیگر نیاز به نگهداری پس از باز شدن در یخچال نیست.
  • به دلیل بافت نرم و آبکی که پوچ، خوردن آن برای گربه ها، بچه گربه ها، گربه های مریض ویا گربه هایی که در دوران ریکاوری بهبودد هستند بسیار مناسب است.
  • گربه هایی که معده حساسی دارند استفاده از پوچ یک گزینه عالی به شمار می آید، که حتی بد غذا ترین گربه ها هم طعمش رو دوست دارند.
  • بسته بندی جمع و جور و راحتی داره که یک گزینه خیلی خوب برای سفر به شمار میاد، و همچنین به دلیل خوش خوراک بودن پوچ و طرز استفاده راحت میان بسیاری از صاحبان این حیوانات خانگی دوستداشنی محبوب و پرطرفدار است که باعث شده خیلی از صاحبان از این نوع غذا برای گربه‌ خانگی خود تهیه کنند.

نکته ای که لازم است در زمان خرید پوچ به آن اشاره کرد قیمت پوچ گربه نسبت به کنسرو گربه است که از نظر اقتصادی کنسرو مقرون به صرفه تر است از این رو باعث میشود برخی از صاحبان گربه ها از کنسرو گربه استفاده کنند.




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :