معرفی تور سوئیس 2022
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
معرفی تور سوئیس 2022
پنج شنبه 26 اسفند 1400 ساعت 22:3 | بازدید : 317 | نویسنده : علی | ( نظرات )

تور سوئیس 2022

 

 

سوئیس کشوری است که به بهشت روی زمین معروف است. مناظر بسیار دیدنی و طبیعت فوق‌العاده زیبای آن به‌مانند نقاشی زنده پیش روی شما خودنمایی می‌کند. ازاین‌رو، تور سوئیس 2022 همواره یکی از پرطرفدارترین تورهای  اروپا  بوده است چراکه دیدن صحنه‌های شگفت‌انگیز از طبیعت این کشور آرزوی هر گردشگران زیادی بود. در ادامه سفرهای مجازی ان پی کی به معرفی کشور سوئیس و شرایط سفر به آن می‌پردازیم تا اگر قصد سفر به این سرزمین و خرید تور اروپا  را دارید اطلاعات مناسبی در اختیار داشته باشید، یک   نقشه اروپا بردارید و با ما همسفر شوید.

کشور سوئیس

سوئیس یکی از کشورهای پیشرفته در غرب اروپا است که نمادی از ثبات و فرهنگ و آرامش تلقی می‌شود. بدون شک به‌محض شنیدن نام سوئیس طبیعت جادویی آن در ذهنتان می‌آید و شوق دیدن مناظر بی‌نظیر آن در وجودتان شعله‌ور می‌شود. جمعیت این کشور طبق آخرین سرشماری‌ها در سال 2019 حدود 9 میلیون نفر برآورد شده است. در رابطه با زبان رایج در سوئیس باید بدانید که مردم سوئیس به زبان‌های رمانش، ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی مسلط هستند اما به یاد داشته باشید که شما با دانستن زبان انگلیسی نیز قادر به برقراری ارتباط با مردم این کشور خواهید بود. سوئیس با تاریخ 150 هزارساله خود تلفیقی است بی‌مانند از مکان‌های طبیعی و تاریخی. نزدیکی به رشته‌کوه‌های آلپ، این کشور را مکان مناسبی برای برگزاری مسابقات ورزش‌های زمستانی کرده است. در ادامه شما را با آب‌وهوا و بهترین زمان سفر به سوئیس آشنا می‌کنیم.

تور سوئیس 2022

آب ‌و هوای سوئیس

کشور سوئیس با قرارگیری بین دو رشته‌کوه آلپ و جورا (Jura) اقلیم متنوعی برای خود رقم‌زده است؛ اما در نظر داشته باشید که این موقعیت به این معنا نیست که این کشور در تمام فصول سال از آب‌وهوای سردی برخوردار است. برعکس، در اکثر مناطق سوئیس شاهد آب‌وهوای معتدل و حتی در برخی از آن‌ها آب‌وهوای گرم و مدیترانه‌ای را شاهد هستیم.

تور سوئیس 2022

بهترین زمان خرید تور سوئیس

بسته به هدف شما از سفر به این کشور زیبا، در جواب این سؤال که چه زمانی به سوئیس سفر کنیم؟ باید بگوییم که هرزمانی که دوست داشته باشید. اگر علاقه‌مند به ورزش‌های زمستانی مانند اسکی روی برف هستید بی‌شک زمستان را به شما  برای  تور سوئیس 2022 پیشنهاد می‌کنیم. برای آن‌هایی که دوست دارند از تابش مطبوع آفتاب و هوایی معتدل در کنار دریاچه‌های سوئیس لذت ببرند تابستان بدون شک بهترین زمان برای سفر به سوئیس است. اگر لباس مناسب به همراه داشته باشید، هرزمانی که به سوئیس سفر کنید تجربه‌های بی‌نظیری در انتظار شما خواهد بود.

تور سوئیس 2022

غذاهای سوئیس

حتماً آوازه شکلات‌های سوئیس به گوشتان آشنا است. اگر به سوئیس سفر می‌کنید حتماً یک بسته شکلات معروف سوئیسی تهیه کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید. همان‌طور که حتماً می دانید سوئیس در مجاورت کشورهای ایتالیا، فرانسه، اتریش و آلمان است. هر یک از شهرهای سوئیس که به هرکدام از این کشورها نزدیک باشد از فرهنگ و غذاهای آن نیز وام گرفته است. مثلاً اگر به شهر کانتون Vaud که در نزدیکی فرانسه واقع‌شده است سفر کنید، غذاهایی به سبک فرانسوی خواهید خورد. در کنار شکلات‌های معروف سوئیسی، بد نیست طعم دلپذیر پنیر سوئیسی را نیز تجربه کنید که با شیر تازه گاو تهیه می‌شود.

 

جاذبه‌های گردشگری سوئیس

سوئیس دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعددی است. مناطق قدیمی با معماری قرون‌وسطایی چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. از مکان‌های تاریخی متعدد این کشور می‌توان به قلعه چیلون Chillon در شهر کوچک Veytaux در بخش فرانسوی سوئیس اشاره کرد. اگر از این قلعه بازدید کنید، می‌توانید چشم‌انداز زیبای دریاچه ژنو را نیز مشاهده کنید. با سفر به این کشور، شما تاریخ، فرهنگ، طبیعت، سنت و مدرنیته را در یکجا مشاهده خواهید کرد و بدون شک تجربه بسیار دلپذیری خواهد بود، در سفرهای آتی حتما بیشتر به معرفی جاذبه های گردشگری سوئیس خواهیم پرداخت.

 

شرایط خرید تور سوئیس

تور سوئیس دارای یک ‌زمان‌بندی و برنامه‌ریزی بسیار دقیق و بی‌نظیر است به‌گونه‌ای که مسافران از تمام امکانات و جاذبه‌های سوئیس بهره‌مند شوند و دیدن کنند؛ اما پیش از هر چیز باید اطلاعاتی درباره چگونگی صدور ویزا و قیمت تور سوئیس بدانید. برای سفر به این کشور، برخی گردشگران ایرانی اقدام به خرید تور اروپا می‌کنند و برخی دیگر تور سوئیس را رزرو می‌کنند. برای گرفتن ویزای سوئیس شما باید دارای تمکن مالی، تاریخچه مسافرتی تقریباً متوسط به کشورهای خارجی و گردش حساب 3 ماهه قابل‌ قبول باشید. اخذ ویزای سوئیس تنها با تحویل مدارک و انگشت‌نگاری صورت می‌پذیرد و نیازی به مصاحبه ندارد. تقریباً دو تا سه هفته طول می‌کشد تا ویزا برای شما صادر شود. متقاضیان ویزای سوئیس باید به سفارت سوئیس در خیابان الهیه تهران مراجعه کنند و درخواست ویزای خود را ارائه دهند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 608
:: بازدید هفته : 880
:: بازدید ماه : 3969
:: بازدید سال : 17007
:: بازدید کلی : 42414