آشنایی با آموزش تریدینگ ویو
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با آموزش تریدینگ ویو
سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت 20:43 | بازدید : 289 | نویسنده : علی | ( نظرات )

آموزش تریدینگ ویو

 

تریدینگ ویو

تریدینگ ویو یک سیستم معاملاتی قدرتمند برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران با هر نوع سطح تجربه‌ای است. علاوه براین، دارای یک شبکه اجتماعی است که افراد می‌توانند ایده‌ها و اسکریپت‌های سفارشی خود را برای افزایش جزئیات نمودارها در آن به اشتراک بگذارند و چت‌های موضوعی را برای بحث در مورد دیدگاه‌های خود تنظیم ‌کنند. با آموزش تریدینگ ویو و استفاده از داده‌های حرفه‌ای آن، می‌توانید قیمت، حجم و سوابق رفتاری دارایی‌ها را به راحتی تجزیه و تحلیل کنید.

این برنامه بسیار قابل اعتماد و جامع است و بیشترین چیزی را که روزانه برای معامله به آن نیاز دارید به شما ارائه می‌دهد. در این بررسی، شما را با مهمترین مباحث تریدینگ ویو  آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

آموزش تریدینگ ویو برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی تریدینگ ویو، ابزاری مفید برای معامله‌گران تازه کار و با تجربه است. این برنامه طیف گسترده‌ای از کلاس‌های دارایی را از سهام گرفته تا رمزنگاری و سایر موارد، پشتیبانی می‌کند. سرمایه‌گذاران بلند مدت اغلب تجزیه و تحلیل فنی را رد می‌کنند و ممکن است بر این عقیده باشند که ابزارهایی مانند TradingView برای آنها مفید نخواهد بود. با این حال، ما فکر می‌کنیم تریدینگ ویو ارزش استفاده را دارد؛ زیرا به شما امکان می‌دهد که مقداری از تجزیه و تحلیل فنی استفاده کنید تا:

  • یک نقطه ورود خوب برای سرمایه‌گذاری خود انتخاب کنید، زیرا واقعا می‌تواند در بازده شما در آینده تغییر ایجاد کند.
  • مقادیر توقف ضرر مناسب برای سرمایه‌گذاری‌ را مطابق با ریسک خود انتخاب کنید.
  • روندهای بلندمدت هر دارایی که قصد خرید آن را دارید درک کنید تا مطمئن شوید در دارایی‌هایی که چندین سال است به شدت در حال افول است، سرمایه‌گذاری نمی‌کنید.

این ۳ امتیاز به تنهایی شما را سرمایه‌گذار بهتری می‌کند و موجب می‌شود از اشتباهات اساسی جلوگیری ‌کنید.

با آموزش تریدینگ ویو چه چیزی عایدمان می‌شود؟

TradingView با ویژگی‌های زیادی ارائه شده است. ما در این مطلب فقط ویژگی‌های برتر آن را شرح می‌دهیم اما شما می‌توانید جزئیات بیشتر را در وب سایت آنها بررسی کنید.

 

 

 

 

پلتفرم تریدینگ ویو

TradingView بر روی رایانه، مک، تبلت و تلفن‌های هوشمند اجرا می‌شود و طریقه نصب آن ساده است و به آسانی کار می‌کند. داده‌های بازار در آن بسیار گسترده است و تقریبا همه بازارهای مالی را پوشش می‌دهد؛ از جمله آنها می‌توان به بازار سهام، معاملات آتی ETF، ارز و اوراق بهادار، بدون هیچگونه هزینه اضافی همراه با گزینه‌های پشتیبانی عالی، اشاره کرد.

همچنین، یک مزیت بزرگ دیگر تریدینگ ویو این است که سرعت و پوشش داده‌های آن بسیار حیرت انگیز است و به معنای واقعی کلمه همه بازارهای سهام روی کره زمین را با سرعت عالی ارائه می‌دهد.

معماری پلتفرم TradingView

معماری پلتفرم TradingView به این صورت است که هیچ نرم‌افزار اضافی برای بارگیری و نصب در آن وجود ندارد و همه داده‌های بورس اوراق بهادار روی سرورهای فروشنده در ابر قرار دارد. نمودار و بازبینی‌های همه کاربران در ابر ذخیره و محاسبه می‌شود و فقط نمودار موردنظر شما برای تجسم در دستگاه‌تان نشان داده می‌شود.

آیا اطلاعات ارائه شده در پلتفرم TradingView مطابق با زمان واقعی است؟

بله، اگر مشترک خدمات برنامه Pro ،Pro+ یا Premium شوید، TradingView داده‌های تبادل را در زمان واقعی به شما ارائه می‌دهد. در حالی‌که این خدمات داده‌ها را بر طبق زمان واقعی ارائه می‌دهند، ممکن است هزینه اضافی نیز از مبادله دریافت شود.

رسم نمودار

این قسمت از آموزش تریدینگ ویو، جایی است که بیشتر وقت خود را در آن سپری خواهید کرد. در نگاه اول، نمودارهای TradingView ساده به نظر می‌رسند؛ اما نگذارید این سادگی ظاهری شما را گول بزند. هنگامی که نام دارایی یا تیکر خاصی را در نوار جستجوی آن وارد می‌کنید و آن را انتخاب می‌کنید، نمودار اولیه فقط یک مرور سریع است. برای دسترسی به همه ویژگی‌های آن، باید روی دکمه “Full-featured chart” کلیک کنید.

 

 

 

 




موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 463
:: باردید دیروز : 141
:: بازدید هفته : 1297
:: بازدید ماه : 5431
:: بازدید سال : 13379
:: بازدید کلی : 38786