بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با تحلیل تکنیکال دلفین وست
یک شنبه 15 اسفند 1400 ساعت 19:44 | بازدید : 378 | نویسنده : علی | ( نظرات )

تحلیل تکنیکال دلفین وست

تحلیل تکنیکال دلفین وست

 

 

 

برای سود کردن در بازار بورس حتما نباید نبوغ خارق‌العاده یا تجربه چندین ساله داشته باشید، فاکتور اصلی که به آن احتیاج دارید «آموزش» است. با آموزش بورس از صفر، فراگیری متد‌های تحلیل تکنیکال و پیروی از قوانین موجود در دنیای سرمایه‌گذاری، موفقیت خودتان را در این مسیر تضمین شده بدانید.

رشد دارایی و محافظت از آن با وجود تورم، دغدغه‌ای است که ذهن اکثر افراد را به خود مشغول کرده است. برای همه روشن است که در اوضاع اقتصادی حال‌ حاضر تحقق اهداف مالی با پس‌انداز کردن امکان‌پذیر نیست، با این اوصاف راه درست افزایش سرمایه در وضعیت اقتصادی فعلی چیست؟ با اطمینان می‌گوییم که سرمایه‌گذاری در بورس پاسخی است که به دنبال آن هستید. اما چطور می‌توان در این بازار پیچیده و بی‌انتها به سود رسید؟ در جواب باید گفت که برای سود کردن در بازار بورس حتما نباید نبوغ خارق‌العاده یا تجربه چندین ساله داشته باشید، فاکتور اصلی که به آن احتیاج دارید «آموزش» است. با آموزش بورس از صفر، فراگیری متد‌های تحلیل تکنیکال دلفین وست  و پیروی از قوانین موجود در دنیای سرمایه‌گذاری، موفقیت خودتان را در این مسیر تضمین شده بدانید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با این مسیر پرپیج وخم و نحوه گذر از آن بیشتر آشنا شوید.

 

چرا به آموزش بورس از صفر نیاز داریم؟

بر اساس آمار منتشر شده شصت درصد معامله‌گرانی که در بورس شرکت می‌کنند بدون هیچ آموزشی وارد این بازار شده‌اند. در نتیجه می‌توان حدس زد که نارضایتی‌ها و ضرر کردن‌ها از چه چیزی نشات می‌گیرد. بازار بورس یک فرصت کم‌نظیر برای تولید ثروت از هر میزان سرمایه است، برای بهره‌وری از چنین فرصتی به آموزش بورس از صفر  و یادگیری مبانی این بازار احتیاج دارید. یادگیری اصولی بورس یعنی فراگیری هنر تحلیل‌گری و مدیریت سرمایه جهت رشد دادن سرمایه هرچند اندک خود و تبدیل آن به ثروت. ورود به بازار بورس بدون کسب مهارت کافی بدون شک باعث ضررهای بزرگ می‌شود، بنابراین دوستانه توصیه می‌کنیم که بدون گذراندن آموزش‌های لازم از معامله در بورس بپرهیزید.

برای موفقیت در سرمایه‌گذاری در بورس چه باید کرد؟

در بورس هم می‌توانید به در‌آمدی چشم‌گیر برسید و هم می‌توانید با یک ضرر سنگین بخش بزرگی از سرمایه خود را از دست بدهید. همه چیز به مسیری که برای سرمایه‌گذاری در بورس انتخاب می‌کنید بستگی دارد. باید هنگام هر خرید از خود سوال کرد که «چرا باید این سهم را بخرم؟». برای پاسخ به این سوال اول هدف از خرید سهام را مشخص کنید. برای مثال اگر قصد سرمایه‌‌گذاری کوتاه‌مدت و فروش سریع سهام را دارید، سراغ سهام رشدی بروید و برای سرمایه‌گذاری بلندمدت و کسب سود تقریبا ثابت با ریسک پایین‌تر، منطقی است که سهام ارزشی یا سهام منبع‌ درآمد را انتخاب کنید. علاوه‌بر تشخیص نوع سهام و تطابق آن با هدف سرمایه‌ گذاریتان، نیاز است که مزایا و ریسک‌های احتمالی هر سهم را نیز پیش بینی کنید. برای مثال اگر قصد خرید سهام رشدی از یک شرکت تنکنولوژی محور را دارید، باید با تحلیل رفتار بازار و نواسانات قبلی سهام آن زمان درست خرید و فروش برای کسب سود را پیش‌بینی کنید.

نقش تحلیل تکنیکال در سودآوری معاملات بورسی

به زبان ساده، تحلیل تکنیکال روشی برای پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار ارز و بازارهای بورس کالا و اوراق بهادار است. این پیش‌بینی با تحلیل قیمت‌های قبلی و حجم معاملات بازار مورد نظر قابل انجام است. در تحلیل تکنیکال بر رفتار بازار و جهت و حرکت قیمت در بازه‌های زمانی مشخص نظارت می‌کنیم. این تحلیل برای تصمیم‌گیری در معاملات کوتاه‌مدت و روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در تحلیل تکنیکال با استفاده از سه ابزار اصلی الگوهای نمودار خطی، نمودار قیمت و نمودار شاخص در مورد ترید کردن تصمیم‌گیری می‌کنیم. در واقع وقتی از نبوغ و دانش در سرمایه‌گذاری در بورس صحبت می‌شود، منظور همان قدرت تحلیل است. خوش‌بختانه مهارت تحلیل‌گری از طریق آموزش قابل‌فراگیری است.




موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 163
:: باردید دیروز : 62
:: بازدید هفته : 918
:: بازدید ماه : 5052
:: بازدید سال : 13000
:: بازدید کلی : 38407