خرید غذای بچه گربه و قیمت غذای بچه گربه
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
خرید غذای بچه گربه و قیمت غذای بچه گربه
شنبه 7 اسفند 1400 ساعت 23:22 | بازدید : 413 | نویسنده : علی | ( نظرات )

بچه گربه ها برهه حساسی از زندگی را پشت سر می گذرانند و در این دوره رشد، ضروی است نسبت به تامین نیازهای غذایی آنها توجه جدی صورت بگیرد. باتوجه به اینکه غذاهای متفاوت، با ترکیبات گوناگون، هریک تامین کننده بخشی از نیازهای تغذیه ای بچه گربه ها هستند، می بایست ترکیب مناسبی برای هر بچه گربه برحسب میزان فعالیت، نوع نژاد و … انتخاب کرد. برای این منظور ضروری است خصوصیات رفتاری، نژادی و بویژه وضعیت سلامتی بچه گربه خود را زیر نظر بگیرد و در صورت لزوم با دامپزشک خود مشورت کنید و از دستورالعمل های زیر برای یافتن غذایی استفاده کنید که به او کمک می کند شادترین و سالم ترین زندگی را داشته باشد.

بافت مواد غذایی

هنگامی که برای اولین بار دوست پشمالوی خود را به خانه می آورید، در صورتی که قادر به خوردن غذا شده، سعی کنید هم غذای خشک و هم کنسرو شده را برای بچه گربه آزمایش کنید. همانطور که PetMD، مرجع مورد تایید دامپزشکان اشاره می کند، برخی ازمشکلات و بیماری های خاصی که در مراحل بعدی زندگی گربه احتمال وقوع دارند، مانند دیابت یا بیماری کلیوی، ممکن است  لزوم استفاده از یک نوع غذای خاص مثل غذای کنسرو شده را به عنوان بخشی از برنامه درمانی گربه ضروری سازد. بنابراین  قرار دادن بچه گربه در معرض انواع/شکل های مختلف غذای خشک و مرطوب، می تواند ذائقه آنها را در صورت نیاز به تغییر غذا آسان تر کند.

از دامپزشک خود بپرسید که آیا غذای خشک و/یا مرطوب برای بچه گربه شما بهترین است یا خیر. در هر صورت از مرطوب کردن غذای خشک بچه گربه خود با شیر خودداری کنید، زیرا این کار می تواند سیستم گوارش بچه گربه را مختل کند و ممکن است باعث اسهال شود. اگر خیس کردن غذای آنها ضروری هست، استفاده از آب بهترین گزینه است.

نحوه تغذیه بچه گربه + قیمت غذای بچه گربه

همانطور که قابل تصور است، بچه گربه‌ها شکم‌های کوچکی دارند، بنابراین تلاش کنید برنامه غذایی آنها را به سه وعده غذایی کوچک تا ۶ ماهگی (و سپس کاهش وعده های غذایی به ۲ وعده در روز)، بجای فراهم کردن دسترسی ۲۴ ساعته به غذای رایگان تنظیم نماید تا بدین ترتیب از بد غذا شدن  گربه ها در بزرگسالی جلوگیری کنید. توصیه ها و راهنماهای ارائه شده روی بسته بندی‌های غذای حیوانات خانگی را دنبال کنید و این دستورالعمل ها را با نیازهای بچه گربه خود تطبیق دهید.

باتوجه به ساختار فک و دهان و دندان های کوچک بچه گربه ها، از دادن غذای کربه بالغ به کودک پشمالو خود پرهیز کنید. هر کدام از دانه های این نوع غذاها می توانند خطر خفگی را در بچه گربه به دنبال داشته باشند. همانطور که گفته شد، خوشبختانه غذاهای مخصوص بچه گربه با ساختار و طراحی خاص دانه ها و فرمول های متناسب با نیازهای بچه گربه ها تولید شده است که نیازهای تغذیه ای دلبند شما را تامین می کند.

قیمت غذای بچه گربه

برای اطلاع از قیمت غذای بچه گربه به دیجی پت مراجعه فرمایید.




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 480
:: بازدید ماه : 4796
:: بازدید سال : 17834
:: بازدید کلی : 43241