تور زوریخ 1401 و راهنمای سفر زوریخ
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
تور زوریخ 1401 و راهنمای سفر زوریخ
سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت 14:56 | بازدید : 441 | نویسنده : علی | ( نظرات )

تور زوریخ 1401

تور زوریخ 1401

زوریخ

زوریخ بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر سوئیس در قسمت مرکزی و شمالی سوئیس قرار دارد و در واقع در دامنه کوه‌های آلپ است. زوریخ، مهمترین قطب اقتصادی سوئیس به شمار می‌رود و گاهی از آن به عنوان پایتخت ‏فرهنگی این کشور نیز یاد می‌شود؛ البته پایتخت سیاسی سوئیس، شهر برن است. طبق آخرین بررسی‌های انجام شده، جمعیت زوریخ چیزی در حدود ۴۱۵ هزار نفر است. دیدنی‌های زوریخ بسیار زیاد است و به همین دلیل پایتخت فرهنگی کشور سوئیس بوده و صنعت گردشگری قوی دارد. زوریخ جزء شهرهای با کیفیت زندگی بالا در میان شهرهای جهان شناخته می‌شود و معمولا به عنوان یکی از شهرهای گران قیمت جهان معرفی می‌شود.

شهر زوریخ با داشتن جاذبه‌های گردشگری متعدد، یکی از مهمترین مقصدهای تور سوئیس به حساب می‌آید. مسئولان شهر زوریخ همواره برای رسیدن به شهری باکیفیت در تلاش بوده‌اند و در سال ۲۰۱۴ گران‌ترین شهر جهان شناخته شد. آموزش، سیاست و کیفیت زندگی جزء مواردی است که در شهر زوریخ سوئیس بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و در سال‌های اخیر این شهر در موضوع شاخص کیفیت زندگی جزء شهرهای برتر جهان بوده است. علاوه بر تمام این موارد زوریخ سوییس در زمینه گردشگری فعالیتی پایدار داشته و به طور منظم بر کیفیت صنعت گردشگری تأکید دارد. این موضوع آنقدر برای این شهر اهمیت دارد که توانسته برچسب کیفیت سطح ۳ فدراسیون جهانگردی سوئیس را از آن خود کند.

در زوریخ همه‌ چیز منظم است و خبری از بی‌نظمی،‌ ترافیک، بوق ماشین‌ها، تأخیر و دیر رسیدن نیست. در ابتدای ورود به آن، ‏بیشترین چیزی که جلب توجه می‌کند، آرامش حاکم در میان مردم است؛ آرامشی که ناشی از دور بودن هیاهوهای رایج در یک ‏کلان‌شهر است. حمل‌ونقل عمومی به ویژه خطوط تراموا مهمترین ویژگی شهر زوریخ است که بخش زیادی از آرامش حاکم در ‏این شهر را سبب شده است. همه جای شهر تحت پوشش خطوط مختلف تراموا، مترو، اتوبوس و همچنین قایق‌های مخصوص حمل مسافر است و در هر ‏ایستگاه زمان ورود هر خط اعلام می‌شود که علیرغم تداخل برخی از خطوط تراموا با مسیر عبور خودرو، کمترین تأخیری در ‏ورود و خروج آنها از ایستگاه مشاهده نمی‌شود. این شهر آرام و لوکس گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند که بسیاری از آن ها برای کاهش هزینه سفر خود از طریق تورهای زوریخ و یا تورهای اروپا که بازدیدی هم از شهر زوریخ دارند استفاده می‌کنند.

شهر زوریخ در سوئیس به ۱۲ منطقه تقسیم شده است و منطقه شماره ۱ قدیمی‌ترین منطقه شهری بوده و بافت قدیمی‌تری دارد. به ترتیب شماره از قدمت منطقه شهری کاسته می‌شود یعنی منطقه ۱۱ و ۱۲ جدیدترین بخش‌های شهری زوریخ هستند. بیشتر اماکن تاریخی و دیدنی‌های زوریخ از لحاظ قدمت در منطقه یک قرار دارد. کلیسای گروس مونستر‌ یکی از مکان‌های دیدنی و ساختمان‌های مذهبی در زوریخ است که جزء پیشنهادهای سایت گردشگری زوریخ نیز بوده و در سده دوازده میلادی بنا شده است. در نیمه اول قرن ۱۶ میلادی این کلیسا نقطه شروع اصلاحات بین سوئیس و آلمان بوده است. کشور آلمان در همسایگی سوئیس بوده و فاصله اشتوتگارت تا زوریخ حدود ۱۶۰ کیلومتر است. این بنا دارای زیبایی‌های خاص بوده و پنجره‌های رنگی شیشه‌ای آن را زیباتر کرده است. فرومونستر نیز از دیگر کلیساهای قدیمی و دیدنی شهر زوریخ است، در حقیقت این دو کلیسا جزء نمادهای زوریخ سوئیس و از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور زوریخ به حساب می‌آیند. فرومونستر در سال۸۵۳ میلادی ساخته شده است و زمانی قدرت زیادی در زوریخ داشت. آخرین بازسازی این مجموعه به سال ۱۹۱۱ میلادی برمی‌گردد.

تور زوریخ 1401

تور زوریخ یکی از تورهای پرطرفدار در بین علاقه مندان به سوئیس است. قدمت تاریخی این شهر و جاذبه های تفریحی و گردشگری آن یکی از مهم ترین دلایل افراد برای انتخاب تور زوریخ هستند. اگر قصد استفاده از تور زوریخ 1401  را دارید این مطلب را دنبال کنید تا شما را با جاذبه های این شهر دیدنی و جذاب آشنا کنیم.

راهنمای سفر به زوریخ

روزیخ در محل تلاقی رود و دریا قرار دارد و همواره جزو بهترین شهرهای دنیا برای زندگی است. شهر زوریخ بزرگ ترین و ثروتمندترین شهر در کشور سوئیس  می باشد. همان طور که می دانید زوریخ مرکز مالی سوئیس است و مردم جهان این شهر را به خاطر بانک هایش سرشناسش معرفی می کنند. نواحی قدیمی شهر زوریخ به همان حالت قبلی خود دست نخورده باقی مانده اند، خیابان های پر پیچ و خم، کلیساها، مراکز تاریخی شهر و… قسمت های قدیمی شهر محسوب می شوند. در زوریخ گالری های هنری و مراکز فرهنگی زیادی برگزار می شود که نشان دهنده جذابیت تور زوریخ هستند.

تور زوریخ

تور زوریخ یکی از تورهای پرطرفدار در بین علاقه مندان به سوئیس است. قدمت تاریخی این شهر و جاذبه های تفریحی و گردشگری آن یکی از مهم ترین دلایل افراد برای انتخاب تور زوریخ هستند. اگر قصد استفاده از تور زوریخ را دارید این مطلب را دنبال کنید تا شما را با جاذبه های این شهر دیدنی و جذاب آشنا کنیم.

راهنمای سفر به زوریخ

روزیخ در محل تلاقی رود و دریا قرار دارد و همواره جزو بهترین شهرهای دنیا برای زندگی است. شهر زوریخ بزرگ ترین و ثروتمندترین شهر درکشور سوئیس  می باشد. همان طور که می دانید زوریخ مرکز مالی سوئیس است و مردم جهان این شهر را به خاطر بانک هایش سرشناسش معرفی می کنند. نواحی قدیمی شهر زوریخ به همان حالت قبلی خود دست نخورده باقی مانده اند، خیابان های پر پیچ و خم، کلیساها، مراکز تاریخی شهر و… قسمت های قدیمی شهر محسوب می شوند. در زوریخ گالری های هنری و مراکز فرهنگی زیادی برگزار می شود که نشان دهنده جذابیت تور زوریخ هستند.

تور زوریخ 1401

بهترین زمان سفر با تور زوریخ

شهر زوریخ یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین شهرهای سوئیسی می باشد که دارای آب و هوایی با چهار فصل است. به طور کلی آب و هوا در زوریخ معتدل است. زمستان در این شهر به دمای زیر صفر درجه سانتی گراد و فصل تابستان به دمای 30 درجه سانتی گراد می رسد. بهترین زمان برای شرکت در تور زوریخ بین ماه های ژوئن و آگوست است.

در این ماه ها دمای هوا ملایم م مطلوب است و شما می توانید در دریاچه ها و رودخانه های شهر شنا کنید و از تفریحات آب لذت ببرید. البته دمای هوای مناسب این شهر در فصل تابستان آن را به یکی از شلوغ ترین مقصدهای گردشگری در سوئیس تبدیل کرده است البته اکثر تفریحات در این فصل گران هستند. اگر به ورزش اسکی علاقه مند هستید تور زوریخ تان را در فصل زمستان در نظر بگیرید اکثر علاقه مندان به اسکی در کوه های آلپ سوئیس این فصل را برای سفر خود انتخاب می کنند. برای سفر به این کشور بایدویزای سوئیس  دریافت کنید.

فرودگاه های شهر زوریخ

فرودگاه بین ‌المللی زوریخ که کلوتن نیز نامیده می‌ شود. فرودگاه زوریخ در فاصله 13 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است دررحالیکه شلوغ ترین فرودگاه کشور سوییس به شمار می رود. فرودگاه زوریخ در سال 1948 میلادی افتتاح شده است و در حال حاضر با جا‌به‌جایی بیش از 27 میلیون نفر را در سال جابجا می کند. فرودگاه بین امللی زوریخ دارای 3 تترمینال به نام های A، B و E می باشد. این فرودگاه بیش از 60 خط هوایی مسافربری از سراسر جهان دارد و به عنوان مرکز خطوط هوایی بین‌المللی سوئیس تلقی می شود.

تور زوریخ 1401

غذاهای محلی زوریخ

در شهر زوریخ تنوع غذایی بسیار زیاد است. شما در تور زوریخ می توانید این غذاها را که متاثر از غذاهای آلمانی، ایتالیایی و فرانسوی هستند که باید در طول سفرتان امتحان کنید. شما در هر منطقه ای از شهر به رستوران بروید با طعم و مزه خاصی از غذاهای زوریخ رو به رو می شوید. اساس غذاها در شهر زوریخ و به طور کلی ترکیبی از سیب زمینی و پنیر هستند. در ادامه مقاله با برخی از معروف ترین غذاهای زوریخ آشنا خواهیم شد. قبلاز هرکاری باید نسبت به تعیین وقت سفارت سوئیس  اقدام نمایید.

فوندوی پنیر

این غذا یکی از بهترین غذاهای پرطرفدار در شهر زوریخ است. در جشن های دوستانه و خانوادگی معمولا از این غذا سرو می کنند. مواد اصلی این غذا شامل پنیر آب شده، سیر، نشاسته ذرت یا آرد ذرت و شربت گیلاس می باشد. این غذا در ظرف های سرامیکی خاصی سرو می شود و برای این که گرم بماند در زیر آن یک شعله کوچک قرار می دهند.

بیرچر موسلی

بیرچر موسلی هم یکی از غذاهای قدیمی کشور سوئیس معرفی می شود که بیشتر به عنوان غذای رژیمی سرو می شود. زیرا ترکیبی از سبزیجات مختلف و غلات است، البته در آن از میوه ها و حبوبات نیز بکار گرفته می شود. در کشور سوئیس بیشتر این غذا را برای وعده های صبحانه و شام سرو می کنند زیرا غذای سبکی به حساب می آید. بنابراین اگر در تور زوریخ خود به دنبال یک غذای اصیل اما مغذی هستید این غذا را انتخاب کنید.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی تور زوریخ

زوریخ بزرگ ترین شهر سوئیس محسوب می شود و یکی از مهم ترین مراکز صنعتی و اقتصادی در اروپا شناخته شده است. علاوه بر اینها شهر زوریخ یکی از جذاب ترین و دلپذیرترین مقاصد گردشگری در دنیا به شمار می رود که همه ساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است. یکی از مهم ترین دلایل گردشگری در زوریخ جاذبه های تفریحی این شهر هستند که افراد زیادی را به دیدن خود دعوت می کند.




موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 82
:: باردید دیروز : 112
:: بازدید هفته : 1071
:: بازدید ماه : 4160
:: بازدید سال : 17198
:: بازدید کلی : 42605