سفر به اروپا در تور اروپا عید 1402
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
سفر به اروپا در تور اروپا عید 1402
دو شنبه 25 بهمن 1400 ساعت 18:57 | بازدید : 507 | نویسنده : علی | ( نظرات )

آشنایی با اروپا در تور اروپا عید 1402

بهترین جاذبه های گردشگری قاره اروپا

اروپا قاره ای جالب و متنوع است که هر کدام از کشورهایش فرهنگ و تاریخ منحصر به فرد و جذاب خود را دارند که بازدید و گردش در هرکدام از کشورهای اروپا تجربه هیجان انگیز و خاص به خود را دارد چرا که در هرکدام از کشورهای اروپا دیدنی ها و تفریحات مخصوص به خود را دارند و اگر امکان سفر به یکی از کشورهای اروپایی را داشتید تمام سعی و تلاش خود را بکنید تا از سایر کشورهای اروپا نیز دیدن کنید چون تجربه های متفاوت و منحصر به فردی را کسب خواهید نمود. در سفر به اروپا با بازدید از جاذبه های گردشگری می توانید به درکی از تاریخ و فرهنگ کشوری که از آن بازدید می کنید برسید. برخی از اماکن دیدنی و شناخته شده اروپا که شهرت جهانی دارند عبارتند از کاخ ورسای در کشور فرانسه، استون هنج که در جنوب انگلستان قرار دارد، کلیسای جامع نوتردام پاریس، آبنمای تروی در رم ایتالیا، خانه آنه فرانک در آمستردام هلند، کانال بزرگ در ونیز ایتالیا، کوهستان آلپ، موزه ون گوگ در آمستردام، آکروپولیس در آتن یونان، کلیسای ساگراد فامیلیا در بارسلون اسپانیا و ... اشاره کرد.

وضعیت آب و هوای قاره اروپا

قاره اروپا در تمام طول سال یک مقصد مناسب برای گردشگری است و در تمام طول سال می توان قسمتی از این قاره را با آب و هوای مطلوب پیدا کرد و به همین دلیل شرایط آب و هوایی نمی تواند باعث تغییر تاریخ سفر به اروپا شود و تنها موردی که زمان سفر به اروپا را تعیین می کندهدف از سفر و علاقه مسافران این قاره می باشد اما معمولاً بهترین بازه های زمانی برای سفر به قاره اروپا از اواسط اردیبهشت ماه الی اواسط تیر ماه و همینطور اواسط شهریور ماه الی اواسط مهر ماه می باشد چرا که در این بازه های زمانی جمعیت کمتری از گردشگران در اروپا حضور دارند و آب و هوا معمولاً قابل قبول می باشد.

اروپا مملو از هتلهای لوکس و معروف

شهرهای اروپا برای پذیرایی از جمعیت بیشمار گردشگران، مملو از هتلهای لوکس و معروف و حتی مسافرخانه های ارزان قیمت است و دغدغه ای برای اسکان گردشگران با سلیقه ها و بودجه های متفاوت وجود ندارد. به عبارتی دیگر کشورهای اروپایی از هتلهای تاپ و لوکس 5 ستاره تا هتلهای 4 و 3 ستاره و مسافرخانه های ارزان قیمت را در خود جای داده است. هتل های اروپا بسته به امکاناتی که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های متفاوتی هستند. در تور اروپا پیشنهادی توسط آژانس هواپیمایی الفبای سفر، انواع مختلف هتل ها وجود دارند و شما بسته به سلیقه و بودجه مالی تان میتوانید هتل مناسب در اروپا را انتخاب کنید و مطمئن باشید آفر تور اروپا در فصل تابستان ما رضایت شما را جلب خواهد کرد. به طور کلی هر قسمت از قاره اروپا دارای آب و هوای خاص خود می باشد بدین صورت که  در اواخر فصل بهار کشورهای شمالی قاره اروپا مانند سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، هلند و بریتانیا دارای بارش برف قابل توجهی می باشند اما کشورهای جنوبی قاره اروپا مانند فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال و یونان دارای تابش آفتاب می باشند!

بهترین مراکز خرید اروپا 

اروپا مقصدی بسیار مناسب برای خرید است و بهشتی برای عاشقان خرید و فشن نیز می باشد. اگر مدت زمان سفر شما به اروپا یک هفته باشد و یا حتی برای دو یا سه روز قصد سفر به اروپا را دارید می توانید بهترین شهرهای دنیا برای خرید را در اروپا بیابید شهرهایی مانند پاریس، لندن، برلین، میلان که بهترین مقاصد برای خرید در دنیا می باشند. بوتیک ها، فروشگاه های لوازم دسته دوم و بازارهای فروش همگی منتظر شما می باشند تا بهترین خریدهای عمر خود را انجام دهید. به یکی از مقاصد گردشگری اروپا بروید و از خرید لباس های نو لذت ببرید حتی می توانید از شهر لندن شلوار بخرید و با پیراهنی که از پاریس خریده اید جور کنید و همینطور از بروکسل دستبند بخرید و از فلورانس ایتالیا کفش بخرید و نباید در سفر خود شهر رم ایتالیا که خانه برندهای مشهوری مانند گوچی و ولنتینو است را از یاد ببرید. اگر طرفدار مد و پوشاک می باشید نباید بازدید از شهر میلان که یکی از برترین مقاصد خرید پوشاک در اروپا است را از دست بدهید همچنین در مورد فرانسه باید گفت که یکی از شناخته شده ترین خیابان های دنیا یعنی خیابان شانزه لیزه که مرکز بزرگی برای مد و پوشاک می باشد را دارا است.

خوراکی های معروف اروپا

برخی از گردشگران و مسافران اروپا به دنبال بازدید از اماکن دیدنی و تاریخی در کشورهای اروپایی می باشند اما برخی دیگر تمایل دارند تا بدانند در کدام شهرهای اروپایی می توانند بهترین غذاها را میل کنند. زمانی که به غذا خوردن در اروپا فکر می کنید اولین جاهایی که به ذهنتان ممکن است برسد احتمالاً ایتالیا، فرانسه می باشند چون این دو کشور دارای رسم و رسومات بسیار زیاد، فرهنگ و تاریخ کهنی می باشند و به طبع غذاهای لذیذ و خوشمزه ای نیز دارند اما به طرز غیر قابل باوری برخی از بهترین رستوران هایی که در قاره اروپا می توان پیدا کرد در کشورهای شمالی این قاره قرار دارند. بدون شک غذاهای اروپایی از خوشمزه ترین و لذیذترین غذاهایی می باشند که تا به حال در سفرهای خود تجربه کرده اید. برخی از غذاها و خوراکی های خوشمزه ای که در اروپا می توانید میل کنید عبارتند از وافل بلژیکی، صبحانه انگلیسی، پنکیک ها جمهوری چک، انواع سوسیس های آلمانی، گولاش مجارستان، انواع کرپ ها در مجارستان، پیراشکی لهستانی به نام پیروگی، شاه ماهی در هلند و از همه مهمتر پیتزاهای ایتالیایی.

 

برای کسب اطلاع از سفر های تور اروپا عید 1402 به سایت آژانس مسافر بری رزآبی مراجعه کنید . 

چطوری تنها سفر کنیم و خوش بگذرانیم؟ - ویرگول  تور اروپا عید 1402

مقاله صفر تا صد هزینه سفر به وان ترکیه | وان تور




موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :