آشنایی با دیفای و آموزش نصب کیف پول تراست ولت | چگونه ارز دیجیتال بخریم؟
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با دیفای و آموزش نصب کیف پول تراست ولت | چگونه ارز دیجیتال بخریم؟
چهار شنبه 20 بهمن 1400 ساعت 20:42 | بازدید : 432 | نویسنده : علی | ( نظرات )

نحوه خرید بیت کوین با تراست ولت

همان‌طور که می‌دانید، بیت کوین اولین و محبوب‌ترین ارز دیجیتال در بازار رمزارزهاست. سرمایه گذاران بیت کوین برای خرید و نگهداری آن به دنبال یک روش ساده و بسیار ایمن هستند تا با خیالی آسوده یک سرمایه‌گذاری مطمئن داشته باشند. برای نگهداری ارزهای دیجیتال به طور کلی دو نوع کیف پول سخت افزاری و کیف پول نرم افزاری وجود دارد. در این مقاله قصد داریم یک کیف پول نرم افزاری بسیار ایمن با دسترسی مناسب به شما معرفی کنیم. با کیف پول تراست ولت (Trust wallet) و نحوه خرید بیت کوین با آن آشنا شوید.

قبل از شروع به آموزش نحوه خرید بیت کوین با تراست ولت بهتر است در مورد ارز دیجیتال بیت کوین و انواع کیف پول‌ ارزهای دیجیتال پیش زمینه‌ای داشته باشید.

  • بیت کوین چیست؟
  • بیت کوین چگونه کار می‌کند؟
  • ویژگی‌های ارز دیجیتال بیت کوین
  • انواع کیف پول بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال
  • کیف پول تراست ولت (Trust wallet)
  • ویژگی‌های کیف پول تراست ولت
  • آموزش دانلود و نصب کیف پول تراست ولت
  • چگونگی خرید بیت کوین با تراست ولت

نحوه خرید بیت کوین با تراست ولتخرید بیت کوین با تراست ولت

بیت کوین چیست؟

بیت کوین اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز بر اساس فناوری بلاکچین است. این رمزارز در سال ۲۰۰۸ توسط یک برنامه‌نویس ناشناس معروف به نام ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) ایجاد شد و علی رغم اینکه در اوایل پیدایش خود خیلی مورد توجه مردم نبود، اما رشد قیمت آن باعث جلب توجه سرمایه‌گذاران به سوی این رمزارز شد.

بیت کوین چگونه کار می‌کند؟

معاملات BTC بین نودها و به صورت همتا به همتا انجام می‌شود و با تایید معاملات توسط ماینرها، یک بلوک به زنجیره بلوک در شبکه بلاکچین اضافه می­گردد. تولید یک بیت کوین جدید نیز از طریق فرآیند استخراج صورت می‌گیرد. به طوری که نرم‌افزار استخراج بر روی دستگاه‌ها و سخت افزارهایی به نام ماینر نصب شده و شروع به محاسبه معادلات پیچیده ریاضی می‌کند. این نرم‌افزار سعی دارد هش تراکنش‌های مونتاژ شده را محاسبه کند. شاخص دشواری ( یا همان سختی شبکه) به طور خودکار توسط شبکه تنظیم می‌شود. اولین ماینری که نونس صحیح را  محاسبه می‌کند پاداش استخراج را از آن خود می‌نماید

جهت نگهداری بیت کوین می‌بایست از کیف پول امن استفاده شود. با کمی تحقیق و بررسی می‌توان بهترین و مناسب‌ترین کیف پول جهت نگهداری و نقل و انتقالات BTC و سایر ارزهای دیجیتال را انتخاب کرد.

بیت کوین چگونه کار می‌کند؟

ویژگی‌های ارز دیجیتال بیت کوین

بیت کوین به عنوان دارایی باارزش

بیت کوین برخلاف سایر ارزهای دیجیتال به عنوان یک دارایی مناسب سرمایه‌گذاری در نظر گرفته می‌شود.

بیت کوین، دروازه جهانی ارزهای دیجیتال

بیت کوین به عنوان اولین نسخه آزمایشی در ارزهای دیجیتال، دروازه ورود به دنیای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می‌شود.

زبان اسکریپت BTC

حل انواع معاملات پیچیده و قراردادهای هوشمند نیازمند مجموعه‌ای از زبان‌های برنامه‌نویسی هستند. حل معاملات پیچیده‌ای مانند Multi-Sig به دلیل اسکریپت‌نویسی پیشرفته بیت کوین امکان‌پذیر است.

انواع کیف پول بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

اصولا دو نوع کیف پول جهت نگهداری رمزارزها وجود دارد که سرمایه گذار می‌تواند متناسب با هدف خود، نوع مورد نظر را انتخاب کند.

کیف پول‌های سخت افزاری شبیه به دستگاه‌های فلش مموری هستند که بر اساس مدل آن‌ها می‌توان از طریق پورت USB، بلوتوث و روش‌های دیگر به رایانه و یا گوشی موبایل متصل شده و به دارایی درون کیف پول دسترسی پیدا کرد. این نوع کیف پول‌ها از امنیت بیشتری نسبت به کیف پول‌های نرم افزاری برخوردار بوده اما از طرفی از لحاظ دسترسی زمان‌بر و دارای کارمزد انتقال بالاتر بوده و از این رو برای سرمایه‌گذاری بلندمدت مناسب‌تر هستند.

کیف پول‌های نرم افزاری زیادی در بازار موجود هستند که می‌توان آن‌ها را بر روی گوشی موبایل و یا کامپیوتر نصب کرد. این کیف پول‌ها دارای یک رمز عبور جهت دسترسی فرد به دارایی خود و یک آدرس عمومی جهت ارسال و دریافت BTC و یا سایر ارزهای دیجیتال هستند. این کیف پول‌ها دارای دسترسی سریع و آسان و نیز کارمزد نقل و انتقالات کمتری نسبت به کیف پول‌های سخت افزاری دارند؛ به همین دلیل برای افرادی که در حال ترید و معاملات مداوم ارزهای دیجیتال هستند، گزینه مناسبی می‌باشند.

انواع کیف پول بیت کوین

نصب کیف پول تراست ولت (Trust wallet)

کیف پول تراست ولت یک نمونه از کیف پول‌های نرم افزاری موبایلی است که امکان دریافت، ارسال و نگهداری ارزهای دیجیتال را در خود دارد. این کیف پول دارای رابط کاربری بسیار ساده بوده و افراد تازه وارد به این بازار نیز به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

نکته بسیار مهم برای کاربران ایرانی این است که کیف پول تراست ولت تحریم نیست و می‌توان بدون فیلترشکن از آن استفاده کرد. البته برخی از کاربران برای امنیت بیشتر از یک فیلترشکن با آی پی ثابت استفاده می­کنند. همچنین این کیف پول غیرمتمرکز است و برای ورود به آن نیاز به وارد کردن ایمیل و یا هر شناسه کاربری دیگری نیست.

ویژگی‌های کیف پول تراست ولت

  • دارای امنیت بالایی است.
  • به صورت رایگان قابل نصب و استفاده است.
  • به دلیل سهولت در استفاده بسیار کاربرپسند می‌باشد.
  • همزمان روی چند گوشی موبایل نصب شده و دارای تنظیمات ورود با رمز عبور است.
  • سازگار با سیستم عامل‌های اندروید و IOS می‌باشد.
  • علاوه بر مشاهده دارایی‌های دیجیتال می‌توان نمودار قیمتی لحظه‌ای رمزارزها را نیز رصد کرد.
  • می‌توان برخی از ارزهای دیجیتال را در همین کیف پول تبدیل به ارز دیجیتال دیگری کرد (دارای قابلیت چنج کردن است).
  • از رمزارزهای بسیاری پشتیبانی می‌کند؛ به همین دلیل شاید نیازی به کیف پول دیگری برای نگهداری و چنج انواع رمزارز نداشته باشید.

ویژگی‌های کیف پول تراست ولت

آموزش دانلود و نصب کیف پول تراست ولت

جهت خرید بیت کوین با تراست ولت ابتدا نیاز است این برنامه را روی گوشی موبایل و یا کامپیوتر خود نصب کنید.

برای این کار طبق مراحل زیر پیش بروید:

در قدم اول، اپلیکیشن کیف پول را از یک وبسایت معتبر و با توجه به نسخه اندروید و یا ios دانلود کنید. پیشنهاد ما دانلود آن از پلتفرم‌های معتبر اپ استور و یا گوگل پلی می‌باشد.

پس از سرچ با دیدن آیکون تراست ولت آن را انتخاب و گزینه «install» را بزنید. بعد از دانلود و نصب آن باید یک کیف پول جدید ایجاد کنید.

برای این کار روی گزینه «create a new wallet» کلیک کنید.

در ادامه، تیک پایین صفحه را برای تایید قوانین و مقررات زده و گزینه «Continue» را انتخاب کنید.

کیف پول تراست ولت دارای ۱۲ کلمه کلیدی مختص هر کاربر است که نیاز به بازیابی کیف پول را ممکن می‌سازد. این ۱۲ کلمه باید به صورت امن نگهداری شود تا در صورت هر گونه مشکل بتوان کیف پول را با استفاده از آن بازیابی کرد.

در مرحله بعدی برنامه کیف پول از شما می‌خواهد تا این ۱۲ کلمه را دقیقا به ترتیبی که نوشته شده درج کنید تا کیف پول تراست ولت تایید شود و سپس روی «continue» کلیک کنید.

حال شما به طور کامل و درست، تراست ولت را نصب کرده اید.

نصب کیف پول تراست ولت

چگونگی خرید بیت کوین با تراست ولت

برای خرید بیت کوین با تراست ولت می‌بایست آدرس مربوط به بیت کوین را برای کسی که قصد ارسال بیت کوین برای شما دارد را به وی ارسال کنید. اگر هم قصد خرید بیت کوین از صرافی را دارید پس از خرید باید آدرس BTC کیف پول تراست ولت خود را در صرافی مدنظر وارد کنید تا بیت کوین خریداری شده به حساب کیف پول شما واریز گردد.

به یاد داشته باشید که در کیف پول‌های دیجیتالی، هر ارز دیجیتال یک آدرس مخصوص به خود را دارد. بنابراین برای پیدا کردن آدرس BTC در تراست ولت روی «Bitcoin» در بخش توکن‌ها کلیک کرده تا وارد صفحه مربوط به بیت کوین شوید. در این مرحله گزینه‌هایی مانند «Copy»، «Receive» و «Send» را مشاهده می‌کنید. برای دریافت بیت کوین باید «Receive» را انتخاب کنید.

آدرس بیت کوین شما یک عبارت طولانی است که از حروف بزرگ و کوچک و اعداد تشکیل شده است، روی آن کلیک کرده و گزینه «Copy» را انتخاب کنید. حالا آدرس بیت کوین شما کپی شده و می‌توانید آن را برای شخصی که قصد ارسال بیت کوین را برایتان دارد، ارسال کنید.

پس از انتقال توسط فرستنده،خواهید دید که موجودی بیت کوین شما به مبلغ مورد نظر اضافه شده و به این صورت شما خرید بیت کوین با تراست ولت را با موفقیت انجام داده‌اید.

تراست ولت چیست و چه ارتباطی با بیت کوین دارد؟

بیت کوین یک ارز دیجیتال پرطرفدار در بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال است که بیشترین حجم معاملات بازار رمزارزها را به خود اختصاص داده است. از این رو نگهداری از این دارایی باارزش نیز بسیار مهم است. در این خصوص کیف پول‌هایی وجود دارند که می‌توانید از طریق آن‌ها BTC را ارسال، دریافت و هولد کنید. تراست ولت یکی از کیف‌پول ‌های مناسب برای این کار است. خرید بیت کوین با تراست ولت دارای فرآیند بسیار ساده و در عین حال ایمن است که مورد استفاده بسیاری از افراد درسراسر جهان قرار می‌گیرد. استفاده از این کیف پول نیازی به فیلترشکن ندارد و کاربران ایرانی می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. برای امنیت بیشتر می­توانید از فیلترشکن با آی پی ثابت استفاده کنید.

 

آیا کیف پول تراست ولت دارای کد تایید دو مرحله‌ای است؟

کد تایید دو مرحله‌ای، گزینه ای مهم برای افزایش امنیت کیف پول بوده و یک عامل بسیار مطمئن جهت نگهداری امن دارایی‌های دیجیتال است. متاسفانه تراست ولت از این مزیت برخوردار نبوده و دارای کد تایید دو مرحله‌ای نیست.

آیا می‌توان در تراست ولت چنج کرد؟

بله، شما می‌توانید در کیف پول تراست ولت برخی از رمزارزها را به یکدیگر تبدیل کنید. در پایین صفحه این کیف پول یک گزینه می‌بینید که به صورت دو فلش در مخالف جهت هم هستند. با کلیک بر روی آن می‌توانید به طور مثال ارز BNB را که در کیف پول خود موجود دارید انتخاب نموده و ارزی را که قصد خرید آن (مانند بیت کوین) را دارید جستجو و انتخاب کنید. حال دو ارز انتخاب شده اند. سپس مقدار ارزی را که قصد چنج کردن آن را دارید وارد نمایید و روی گزینه «Next» کلیک کنید.

آیا کیف پول تراست والت نیاز به احراز هویت دارد؟

خیر، زیرا این کیف پول به صورت غیرمتمرکز کار می‌کند و نیازی به مرحله احراز هویت در آن نیست.




موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 112
:: بازدید هفته : 1009
:: بازدید ماه : 4098
:: بازدید سال : 17136
:: بازدید کلی : 42543