غذای خشک گربه چیست
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
غذای خشک گربه چیست
سه شنبه 12 بهمن 1400 ساعت 10:44 | بازدید : 494 | نویسنده : علی | ( نظرات )

غذای خشک گربه چیست

غذای خشک گربه  غذای خشک، مرطوب یا خام؟ هر صاحب گربه ایده ای دارد که کدام نوع غذای گربه برای بچه گربه آنها بهترین است – و آنها درست هستند. غذاهای گربه خشک ، خیس و خام همه دارای مزایای آن هستند ، اما اشکالاتی نیز دارند ، بنابراین این تصمیم بر عهده شماست که تصمیم بگیرید کدام نوع غذای گربه برای گربه شما بهترین است.

غذای خشک گربه خشک بسیار مناسب است زیرا می توانید وقتی خانه نیستید ، غذای گربه خود را به عنوان و هنگامی که آنها می خواهند بخورند. همچنین از ماندگاری بالایی برخوردار است و یکی از گزینه های ارزان قیمت برای غذاهای گربه است. همیشه باید مطمئن شوید که غذای گربه ای که مواد طبیعی در آن موجود است – به خصوص پنج ماده اول موجود در برچسب.غذای خشک گربه ارزان همیشه باید همراه با غذای مرطوب و ترجیحا با مواد طبیعی مانند گوشت مرغ یا ماهی پر شود.

غذای خشک گربھ

   بهترین غذای خشک سگ، سالم و مقوی   مواد غذایی مرطوب غذای مرطوب از آب بسیار بالاتری نسبت به کباب برخوردار است و بنابراین می تواند برای گربه شما بسیار مفید باشد. همانطور که در بالا ذکر شد ، گربه ها به طور طبیعی آب نمی نوشند و برای استفاده از کاسه آب باید به آنها آموزش داده شود. اگر این کار نکرد ، می توانید گربه خود را روی غذای مرطوب قرار دهید تا به افزایش رطوبت آنها کمک کند. با این حال ، مواد غذایی کنسرو مرطوب و مرطوب می توانند کمی گرانتر از مواد غذایی خشک باشند و نگهداری و سرو آن بسیار آسان است.

غذای خام رژیم غذایی خام کاملاً طبیعی است و رژیم غذایی را که گربه شما در طبیعت تجربه می کند تقلید می کند. در وحشی ، گربه ها به شدت گوشتخوار هستند و فقط گوشت خام را می خورند. بنابراین ، می تواند برای آنها بسیار مفید باشد که سعی کنند این را در خانه تکثیر کنند. رژیم غذایی خام گربه معمولاً عاری از چیزهایی مانند BHA و BHT است. این مواد نگهدارنده شیمیایی هستند و به طور بالقوه برای حیوانات مضر هستند. با این حال ، تهیه گوشت خام برای گربه شما هر روز می تواند پرهزینه و وقت گیر باشد ، به خصوص با توجه به مسئله اضافه شده به غذای فاسد شده و نگهداری آن دشوار است. به همین دلیل همیشه برای بسیاری از دارندگان گربه گزینه مناسبی نیست.

غذای گربه خشک در مقابل مواد غذایی کنسرو گربه مرطوب و گربه همچنین باید بین غذای گربه مرطوب و خشک گزینش کنید. هر دو جوانب مثبت و منفی خود را دارند.

غذای گربه خشک نقاط مثبت ارزانتر نگهداری بیشتر نقاط منفی رطوبت کمتری دارد پروتئین کمتری دارد کربوهیدرات بیشتر غذای گربه مرطوب نقاط مثبت محتوای رطوبت پروتئین بیشتر کربوهیدرات کمتری نقاط منفی گرانتر است گربه ها دارای احساس تشنگی کم هستند که می تواند منجر به کم آبی بدن و در نهایت مشکلات ادراری و کلیه شود. غذای مرطوب می تواند به کمبود آبی که گربه شما مصرف می کند کمک کند.

اگر تصمیم دارید از غذای مرطوب استفاده کنید ، بهتر است یک برنامه غذایی را برای گربه خود مشخص کنید ، جایی که آنها می توانند در هر جلسه غذا را تمام کنند. نیازهای اصلی تغذیه ای گربه ها پروتئین از گوشت ، ماهی یا منبع مرغی به نام آنها تائورین ، یک اسید آمینه ضروری است برخی دیگر از ویتامین ها ، مواد معدنی ، آنزیم ها و اسیدهای چرب گربه ها نیازی به کربوهیدرات ندارند ، اگرچه ذرت ، گندم و برنج به عنوان پرکننده برای غذاهای کنسرو شده و خشک گربه استفاده می شوند. مواد دیگر ، مانند چسب ، طعم دهنده و رنگ آمیزی ، توسط سازندگان مواد غذایی گربه اضافه می شود تا خواسته های زیبایی شناختی مصرف کننده را برآورده کند. برای خریدغذای خشک گربه ارزان به پت شاپ آنلاین سر بزنیداگرچه مواد نگهدارنده ضروری هستند ، برای تازه نگه داشتن مواد غذایی برای گربه های ما ، به هیچ وجه نباید مواد غذایی کنسرو شده مجاز به مدت طولانی باقی بمانند .

 

برای شناخت کامل غذای گربه 

https://wikivand.ir/%D8%BA%D8%B0%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%85%D9%81%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9%DB%8C-%D9%85%D8%BA%D8%B0%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%BA%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%A8%DA%86/

 




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 1000
:: بازدید ماه : 4089
:: بازدید سال : 17127
:: بازدید کلی : 42534